Šių metų pavasarį parodytam „Golf Cabrio“ vokiečių inžinieriai sumontavo variklį, pasiskolintą iš hečbeko „Golf R“ versijos. Šis automobilis varomas dviejų litrų variklio su turbina ir išvysto net 270 AG bei 350 Nm sukimo momentą.
Vokiečiai kol kas neatskleidžia, ar šis automobilis varomas dviem, ar visais keturiais ratais.
„Karštas“ kabrioletas turi 2,5 cm žemesnę sportinę važiuoklę, net 17 colių diametro perforuotus stabdžių diskus ant visų keturių ratų. Sumontavus tokio dydžio stabdžius, mažesni negu 19 colių ratai paprasčiausiai netelpa.
Žinoma, automobilis pagražintas specialiai oro aptakais, kitokiais slenksčiais ir t.t.
Maksimalus greitis apribotas elektronikos ties 250 km/h riba, o iki 100 km/h jis įsibėgėja per mažiau nei 6 sek.