aA
Prieš aštuonerius metus pristatytas „BMW 5 Grand Turismo“ užleidžia vietą naujajam „BMW 6 Grand Turismo“. Pirmasis modelis tapo visiškai naujos klasės atstovu ir sulaukė daug dėmesio iš vairuotojų, kuriems reikėjo prabangaus, praktiško ir ilgoms kelionėms pritaikyto automobilio. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, pristatomas modelis žada būti dar geresnis ir sustiprinti pagrindinius „Grand Turismo“ serijos bruožus.
Naujas "BMW 6 Grand Turismo"
© Gamintojo archyvas

Naujasis „Grand Turismo“ modelis evoliucionavo, tapo lengvesnis, sportiškesnis ir dar ekonomiškesnis. Nauja kėbulo konstrukcija, kurioje kombinuojamas aliuminis ir didelio stiprumo plienas, pakitusi važiuoklės konstrukcija, palyginus su „BMW 5 Grand Turismo“, naujojo modelio svorį sumažino 150 kilogramų.

Patobulinta ir aktyvioji aerodinamika, todėl automobilis yra ekonomiškesnis bei greitesnis nei pirmtakas. Priklausomai nuo variklio versijos, naujasis modelis net 0,7 sekundės greičiau įsibėgėja nuo 0 iki 100 km/val., o degalų ekonomija, vertinant pagal nepriklausomus NEDC tyrėjus, pagerėjo iki 15 procentų.

BMW genuose sportiškumas ir dinamika tiesiog užprogramuoti. „Executive Drive“ parinktis, kuri dirba kartu su „Integral Active Steering“ vairo sistema, užtikrina tikslų ir azartišką automobilio valdymą. Komfortą garantuoja standartiškai gale montuojama, automatiškai išsilyginanti orinė važiuoklė, o norintiems dar daugiau – „Active Suspension“ pasirinkimo galimybė. Tai reiškia, kad orinė važiuoklė bus ir priekyje. Vienu mygtuko paspaudimu automobilio prošvaisą bus galima padidinti iki 20 milimetrų, o tai leis patogiau ir lengviau įveikti sunkiau pravažiuojamus arba itin prastos būklės kelius.

Variklį bus galima rinktis iš dviejų benzininių ir vieno dyzelinio, kurie visi aprūpinti „BMW TwinPower Turbo“ turbinomis. Silpniausias 2,0 l darbinio tūrio benzininis variklis turės beveik 260 arklio galių ir leis šiam automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėti per 6,3 sekundės, o vidutinės degalų sąnaudos sieks vos 6,2-6,6 litro šimtui kilometrų.

„BMW 640i Grand Turismo“ turės 3,0 l šešių cilindrų benzininį variklį su 340 arklio galių, kurios jam nuo 0 iki 100 km/val. leis įsibėgėti per 5,4 sekundės, o su visų varančiųjų ratų „xDrive“ sistema tą patį padarys 0,1 sekundės greičiau. Vidutinės kuro sąnaudos, priklausomai nuo to, ar automobilis turi „xDrive“ sistemą ar ne, svyruoja 7,0-8,2 l benzino šimtui kilometrų.

„BMW 630d Grand Turismo“ bus aprūpintas 3,0 l darbinio tūrio varikliu, generuojančiu 265 arklio galias ir net 620 Nm sukimo momentą. Tai šiam automobiliui nuo 0 iki 100 km/val. leidžia įsibėgėti per 6,1 sekundės, o „BMW 630d xDrive Grand Turismo“ tą daro 0,1 sekundės greičiau. Vidutinis degalų suvartojimas svyruoja nuo 4,9 iki 5,3 litro versijoje su galiniais varančiais ratais ir nuo 5,5 iki 5,9 litro šimtui kilometru versijoje su „xDrive“ visų varančiųjų ratų sistema. Visi varikliai bus poruojami su 8 pavarų, labai greitai ir sklandžiai veikiančia „Steptronic“ automatine greičių dėže.

Viduje naujasis modelis derina komfortą, prabangą ir nuo BMW automobilių neatsiejamą koncentraciją į vairuotoją. Dėl puikiai suplanuoto centrinio prietaisų skydelio atlikti visas funkcijas vairuotojas galės neatitraukdamas dėmesio nuo pagrindinės užduoties – vairavimo. Šiek tiek paaukštinta vairuotojo pozicija leidžia aplinką matyti dar aiškiau. Visi „Grand Turismo“ serijos modeliai kuriami taip, kad vairuotojui ir keleiviams būtų patogu ilgoje kelionėje, todėl automobilio keleiviams siekiama suteikti kaip įmanoma daugiau erdvės.

Gale suprojektuotos trys atskiros pilno dydžio sėdynės. Vietos kojoms ir galvai bus dar daugiau nei pirmtake, kuris taip pat buvo itin erdvus. Naujasis modelis turi net 610 litrų tūrio bagažinę, kuri palyginus su „BMW 5 Grand Turismo“ yra 110 litrų didesnė. Nulenkus galines sėdynes, bagažinė padidėja net iki 1800 litrų, ir tai šimtu daugiau nei pirmtake.

Naujasis „BMW 6 Grand Turismo“ yra modernus ir technologiškai. Jame montuojamos pačios geriausios iki šiol BMW sukurtos sistemos. Visų sistemų širdis, „iDrive“ sistema, kurią galima valdyti per centre sumontuotą lietimui jautrų ekraną. Taip pat automobilis turės ir balso bei gestų atpažinimo sistemas, kuriomis bus galima valdyti dalį funkcijų.

Nepaisant to, kelionė ilga ar trumpa, ji turi būti saugi. Jau standartinės įrangos pakete naujasis modelis turės sistemą, kuri padeda išvengti susidūrimo mieste su kitais automobiliais ir pėsčiaisiais. Kaip papildomą įrangą bus galima užsisakyti patobulintą greičio palaikymo sistemą su „Stop & Go“ fukcija, kuri veikia nuo 0 iki 210 km/val. greičio diapazone. Naujasis modelis gali būti aprūpintas ir nuotolinio savaiminio parkavimosi funkcija.

Oficialus naujo „BMW 6 Grand Turismo“ debiutas numatomas šių metų rugsėjį vyksiančioje tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje. Prekyboje automobilis pasirodys šių metų lapkritį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Nissan“ atidavė duoklę kosmosui: sukūrė automobilį–observatoriją (1)

Hanoverio transporto priemonių parodoje „Nissan“ pristatė neregėtą „ Nissan Navara Dark...

Išsiaiškino, kaip padangas renkasi Lietuvos vairuotojai: rūpi net keliamas triukšmas (22)

Kas antras lietuvis mano, jog padangų skleidžiamas triukšmas yra labai arba iš dalies svarbus,...

Diena be automobilio, bet su nemokamu viešuoju transportu (6)

Šeštadienį Lietuva kartu su kitomis Europos valstybėmis mini Tarptautinę dieną be automobilio....

„Peugeot“ sukūrė savavaldį elektromobilį: pagreitis lyg sportinio, o įkraunamas – be laidų (16)

Spalio pradžioje Paryžiaus automobilių parodoje „ Peugeot “ pristatys savavaldį elektrinį...

BMW pademonstravo technologiją, apie kurią iki šiol buvo kalbama tik puse lūpų (6)

BMW motociklų padalinys pademonstravo tai, apie ką transporto pasaulyje kalbama nedaug –...

Top naujienos

Naujo verslo centro statybų užkulisiai primena mafijos klestėjimo laikus (10)

Naujo verslo centro Žvėryne statybose dirbę verslininkai jo rangovą „ Nobus LT “ kaltina...

Ką pasitraukęs iš Seimo veikė Mindaugas Bastys: ryšiai veda į dabar jau svetimos partijos viršūnę (28)

Zanavykų apygardoje renkant naują Seimo narį, Lietuvos socialdemokratų partijoje ( LSDP )...

Propagandos mašina atvyko į Daniją: platinami mitai apie gyvūnų viešnamius (14)

Danija – Hanso Christiano Anderseno pasakų šalis. Klestinti ir pažangi socialinės gerovės...

Orai: visą savaitę Lietuvą merks lietūs

Pirmadienio naktį lietūs toliau merks Lietuvą, pietrytiniame šalies pakraštyje vietomis lis...

Druskos sunaudojate daugiau, nei manote: Unikausko patarimai, kaip kovoti su druskos pertekliumi (1)

Kai prarandame saiką, net medžiagos, kurios būtinos mūsų organizmui, tampa jį žalojančiu...

Jakeliūno tyrimas: taikėsi į socialdemokratus, tiria konservatorius (11)

Seimo narys Stasys Jakeliūnas nusitaikė į Andriaus Kubiliaus vyriausybę – į jį patį ir...

Iš CSKA – į „Žalgirį“: Westermannas grįžta į Kauną Leo komentaras (22)

Kauno „Žalgiris“ surado ilgai ieškotą patikimą atakų organizatorių. Į Kauną po sezono...

Lietuva užsienio akimis: darbuotojai emigruoja, bet pensininkai lieka (362)

Kad nepatirtų ekonominio nuosmukio, rytinėms ES narėms teks susigrąžinti išvykusius darbuotojus...

Rusijos strateginėje zonoje atsivėrė pavojingas kelias (72)

Prieš porą savaičių, kai dangus buvo ganėtinai saulėtas, o oro sąlygos buvo santykinai...

Baigėsi popiežiaus vizitas Lietuvoje: miniai žmonių – išskirtinis gestas linkėjo tapti vilties švyturiu, atnaujinta 19.00 (1406)

Popiežius Pranciškus sako, kad skaudžią istoriją išgyvenusi Lietuva gali tapti vilties švyturiu...