„Pikas net dienos metu be jokio eismo įvykio. Tam, kas projektavo, atimti ne tik atlyginimą, bet ir diplomą, jei tokį turi“, – pirmadienį socialiniuose tinkluose ties Amalių pervaža užfiksuotą vaizdą komentavo kaunietis. Atėjus vakariniam pikui, „Google Maps“ duomenimis, situacija Ateities plente tik prastėja.

Kiti vairuotojai pastebėjo, kad dėl šioje vietoje stojančio eismo kaltas ne naujas apvažiavimas, o T. Masiulio ir R. Kalantos gatvių žiedinė sankryža, prie kurios stoja automobiliai. Taip pat – prie „Šilo“ parduotuvės esanti nereguliuojama perėja, kurią dažnai kerta pavieniai pėstieji.

Pakantesni kauniečiai nirštančius dėl mažo pralaidumo ragina palaukti, kol bus baigti Pietrytinio aplinkkelio rekonstrukcijos darbai. Mat grandiozinis projektas tik įsibėgėja, o sujungus hidroelektrinės tiltą su Palemono gatve, spūsčių čia turėtų nelikti.

Kas vyksta Kaune“ primena, kad vystant Pietrytinio aplinkkelio projektą, per pastaruosius dvejus metus buvo suremontuoti Jiesios ir Kauno hidroelektrinės tiltai bei Ražiškių viadukas, atnaujintas kelias nuo Garliavos iki hidroelektrinės.

Taip pat atlikta ir Ateities plento rekonstrukcija. Ši gatvė buvo išplatinta, įrengti nauji pėstiesiems skirti šaligatviai. Užbaigus rekonstrukcijos darbus, dar liko nutiesti aplinkkelio atkarpą nuo hidroelektrinės tilto iki Palemono gatvės, kur naujasis Kauno apvažiavimas įsilies į atnaujintą Ateities plentą.

Specialistų skaičiavimais, užbaigus pietrytinį aplinkkelį, A1 magistralės atkarpoje nuo Palemono iki IX forto transporto srautas turėtų sumažėti 17 proc.