Japonijos gamintojos visureigis gavo maksimalų taškų skaičių už 6 ir 10 metų amžiaus vaikų apsaugą tiek priešpriešinio, tiek šoninio susidūrimo metu. Aukščiausi balai CX-60 modeliui taip pat atiteko už taisyklingą vaikiškų kėdučių montavimą ant galinių sėdynių. Visa tai lėmė galutinį pagirtiną 91 proc. balų įvertinimą už mažųjų apsaugą.

Aukštą 88 proc. balų suaugusiųjų apsaugos rezultatą lėmė maksimalūs taškai už smūgį į automobilio šoną ir priešpriešinį susidūrimą su viso automobilio pločio kliūtimi (pavyzdžiui, siena ar tvirtu barjeru). Puikiai buvo įvertintas ir automobilyje sėdinčių suaugusiųjų saugumas tiek šonu susidūrus su barjerine kliūtimi, tiek atsitrenkus į stulpą – visų kritinių žmogaus kūno vietų apsauga buvo gera, todėl šioje vertinimo dalyje buvo pasiekti geriausi rezultatai.

89 proc. balų vertinant pažeidžiamų eismo dalyvių saugumą lėmė tinkamas autonominio avarinio stabdymo (AEB) sistemos darbas. „Mazda CX-60“ efektyvumo rezultatas buvo vienas aukščiausių iš visų naujausiuose „Euro NCAP“ bandymuose dalyvavusių automobilių.

Mazda CX-60

Aukščiausias įvertinimas – jau šeštam modeliui

„Mazda CX-60“ – jau šeštasis Japonijos gamintojos modelis, kuriam Europos saugumo organizacija skyrė penkių žvaigždučių reitingą. Anksčiau tokio įvertinimo nusipelnė CX-5 (2017 m.), „Mazda6“ (2018 m.), „Mazda3“ ir CX-30 (abu 2019 m.) ir elektromobilis MX-30 (2020 m.).

Viena svarbiausių priežasčių, leidusių „Mazda“ inžinieriams sukurti saugų automobilį, yra „Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture“ platforma. Daugybė jos patobulinimų suteikia pagirtiną vairavimo dinamiką. Didelis gamintojos pažangių „i-Activsense“ vairuotojo pagalbos sistemų ir saugumo technologijų paketas, įdiegtas CX-60, taip pat lėmė aukštus testų balus.

Naujosios technologijos, tarp kurių yra apsisukimo pagalbininkas, išmanioji stabdymo pagalbos sistema, turinti pėsčiųjų aptikimo funkciją, bei išlipimo iš automobilio pavojingoje situacijoje perspėjimo sistema ne tik apsaugo vairuotoją ir jo keleivius kasdienėse situacijose, bet ir nustato itin aukštą pėsčiųjų apsaugos standartą.

Mazda CX-60

Bendrovė „Mazda“ ir anksčiau garsėjo puikiomis važiavimo dinamikos savybėmis pasižyminčiais automobiliais, o naujoji platforma CX-60 leido dar labiau padidinti kėbulo tvirtumą, todėl transporto priemonė į vairuotojo veiksmus reaguoja be jokio delsimo.

Dėl sėdynių konstrukcijos bet kokio kūno sudėjimo vairuotojui lengviau išlaikyti pusiausvyrą važiuojant, o unikali „Mazda“ sistema – kinematinė laikysenos kontrolė – stabilizuoja SUV modelį judant. Tokios funkcijos padidina automobilio saugumą ir sumažina nelaimingų atsitikimų tikimybę, nesumažindamos tradicinio „Mazda“ vairavimo malonumo.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją