aA
Šiemet pavasarį „Mazda Motor Corporation“ pristatyta staigmena – naujasis kompaktinis visureigis „Mazda CX-30“, priklausantis naujosios kartos „Mazda“ modelių šeimai – rugsėjo pradžioje pristatytas ir Lietuvoje, rašoma pranešime.
"Mazda CX-30"
"Mazda CX-30"
© Gamintojo archyvas

Palankiai pasaulio rinkoje priimta „Mazda CX-30“ į Lietuvą atvežė brandų ir elegantišką dizainą, kurio ašis – „Mazda“ „Kodo“ filosofija. Jai papildomo turinio suteikia „Skyactiv“ technologijų rinkinys.

„Naujoji „Mazda CX-30 atsiduria nišoje tarp „CX-3“ ir populiariosios „CX-5“. Būdama šiame segmente, „Mazda CX-30“ pasiruošusi išpildyti vartotojų, norinčių suderinti miestui pritaikytą kompaktiškumą su automobilio erdviu vidumi ir praktiškumu, lūkesčius. Esu tikra, kad Lietuvoje šis modelis pelnys pripažinimą, kadangi tai – itin apgalvoto švaraus dizaino, harmoningas ir intuityvus automobilis, pasirengęs atsiliepti į vairuotojo poreikius“, – pažymėjo Justė Šataitė, Baltijos šalių „Mazda“ marketingo vadovė.

Kompaktiškas miesto visureigis CX-30, be kitų savo ypatybių, išskirtinis tuo, kad yra siūlomas ir su revoliuciniu „Mazda“ sukurtu „Skyactiv-X“ varikliu, kuriame suderintas tiek dyzelinio, tiek benzininio variklio degiojo mišinio uždegimo principas. Rezultatas – dyzelinio variklio našumas ir benzininiam varikliui būdingas draugiškumas aplinkai. Pirmieji CX-30 su „Skyactiv-X“ varikliais į Lietuvą atvyks jau lapkričio mėnesį.

Kiti pasirinkimai – CX-30 su nauju „Skyactiv“ šeimos dyzeliniu varikliu „Skyactiv-Euro 6d-TEMP“ bei benzininiais „Skyactiv“ šeimos varikliais. Visos modifikacijos su benzininiais varikliais turės „mild-hybrid“ tipo hibridinę jėgainę, kuri atitinkamomis sąlygomis įdarbins ir nedidelį elektros variklį, pavaduosiantį ar papildysiantį tradicinį variklį.

Dydžių lentelėje naujoji „Mazda“ – per viduriuką: 4395 mm ilgio, 1795 mm pločio, 1540 mm aukščio, 2655 mm ilgio ratų bazės. Toks automobilis labiausiai tiks dviem ar nedidelei šeimai, daugiausia laiko praleidžiantiems mieste, tačiau nevengiantiems leistis savaitgalio išvykai kur nors tolėliau.

Naujoji „Mazda CX-30“ – įrodymas, kad korporacijos atraminė „Kodo“ dizaino filosofija plėtojasi toliau. Kuriant naująjį SUV, buvo išsaugotas „Kodo“ pradinės koncepcijos „Soul of Motion“ gyvybingumas ir tuo pačiu metu pasiekta dizaino brandos, kuomet prestižas subtiliai kuriamas elegantiškais, minimalistiniais, estetiškais elementais, sekant gryniausiomis Japonijos meno tradicijomis ir principu „mažiau yra daugiau“.

"Mazda CX-30"
"Mazda CX-30"
© Gamintojo archyvas

Apskritai, šio SUV forma – naujas reiškinys visame kompaktiškų miesto visureigių segmente. „CX-30“ išvaizdoje dera drąsios visureigio proporcijos ir minimalistinė išgrynintų linijų estetika, o šį derinį apibendrina būtent šiame modelyje pritaikyta dizaino koncepcija „Sleek and Bold“. Joje dera du skirtingi elementai – aptakus kupė grožis ir SUV ryžtingumas.

Į žmogų orientuotame salone sukurta švari, gaivi ir atvira erdvė keleiviams, o vairuotojui – patogi, jauki darbo vieta. Prietaisų skydelis taip skrupulingai apgalvotas ir pritaikytas vairuotojo patogumui, kad dėmesio nukrypimo tikimybės beveik nelieka, ir prie vairo sėdintis asmuo gali mėgautis tuo, ką „Mazda“ kūrėjai vadina „Jinba Ittai“ – jausmu, kad automobilis tiesiog yra žmogaus kūno tąsa.

„CX-30“ jaučiama tradicinės japoniškos architektūros įtaka, kurioje vienas dėsnių vadinamas „Ma“ – švari erdvė. Naujajame kompaktiškame SUV ergonomiški sprendimai derinami su moderniomis dizaino technologijomis. Čia rasite naujos kartos „Skyactiv-Vehicle Architecture“ pasiekimus, kurie leidžia ekipažo nariams ypač patogiai, atsižvelgiant į žmogaus įgimtą balanso jausmą, įsitaisyti savo vietose, be to, nauji triukšmo ir vibracijų kontrolės įrankiai užtikrina išskirtinę ramybę salone. Visiško užbaigtumo pojūtį automobilio salone sukuria aukščiausios kokybės naujausios garso sistemos – 8 garsiakalbių „Mazda“ ar 12 garsiakalbių „Bose“ sistema.

"Mazda CX-30"
"Mazda CX-30"
© Gamintojo archyvas

Visureigis bus aprūpintas „i-Active“ šeimos visų varančiųjų ratų sistema su traukos paskirstymo technologija „G-Vectoring Control“, leidžiančia sklandžiau įveikti posūkius.

Kuriant „Mazda CX-30“ buvo kruopščiai apgalvotos bazinės automobilio funkcijos – pagreitėjimas, posūkiai, stabdymas. Tam įtakos turi ne tik važiuoklė bei valdymo ar stabdžių mechanizmai, bet ir jėgainės, kuriomis gali būti aprūpintas visureigis.

Tarp „Mazda CX-30“ „i-Activsense“ saugumo technologijų – ir nauja „Driver Monitoring“ sistema, kuri stebi vairuotojo būseną ir perspėja, kai pastebimi rizikos požymiai. Kritiniu atveju sistema pati aktyvuoja išmanią stabdymo sistemą „Smart Brake Support“.

Lietuvoje „Mazda CX-30“ kaina – nuo 23 490 eurų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(5 žmonės įvertino)
4.6000

Vilniaus viešojo transporto keleiviams siūlo išbandyti naujovę: elektrinį autobusą (5)

Siekiant sėkmingai įgyvendinti Vilniaus viešojo transporto strategiją, sostinės viešasis...

Naujasis kompaktiškas SUV „Mercedes-Benz EQA“ atvyko į Lietuvą (2)

„ Mercedes-Benz “ elektrifikuotų ir visiškai elektrinių modelių gamą papildė prieš kelis...

Lietuvą pasiekė šeštoji klasės lyderio – „Subaru Outback“ – karta (34)

Oficialią „Subaru“ atstovybę „JMA centras“ jau pasiekė šeštosios kartos „ Subaru...

Pradeda trečios kartos „Nissan Qashqai“ modelio prekybą: prabangi versija nekainuos nė 30 tūkst. eurų (14)

Visą savaitę „Fakto Auto“ salone Vilniuje stovėjęs trečiosios kartos „ Nissan Qashqai “...

Lietuviai pristatė pirmuosius pačių sukurtus elektrinius autobusus: testuodami nuvažiavo 4 mln. kilometrų (7)

Autobusų gamintojas „ Altas Auto“ ir elektros pavarų gamintojas „ Elinta Motors “ pristatė...

Top naujienos

Vaidas Mikaitis | D+

Raudonųjų žibintų kvartale apsilankiusius lietuvius nustebino geidulių tenkinimo tvarka: pasijutome tarsi sporto salėje

Vienas protingas žmogus yra pasakęs, jog jei rašytojas nori būti gerai skaitomas, jis turi...

Žiaurumu visą Lietuvą šokiravęs 17-metės žudikas per daug kentėjo, todėl gaus solidžią kompensaciją (291)

Dėl įvykdyto šaltakraujiško nusikaltimo daugiau kaip prieš dešimt metų visą Lietuvą...

Po kvietimo panaudoti 100 „Litexpo“ likusių dozių – būrys norinčiųjų pasiskiepyti papildyta (209)

Šeštadienį likus 100 „ AstraZeneca “ dozių, Vilniaus miesto mero patarėjas Karolis...

XX amžiaus pradžioje gimęs interjero stilius, kuris mūsų namų nepalieka iki šių dienų: skoninga ir ne pigi elegancija (18)

Minimalistinis stilius pradėjo formuotis praėjusio amžiaus pradžioje. Tam neginčijamos...

Netrukus bus viešai skelbiamos vyrų ir moterų algos įmonėse: 4 patarimai darbdaviams (22)

Siekiant mažinti algų atotrūkį tarp vyrų ir moterų darbo užmokesčio, „Sodra“ skelbs...

Aurimas Kuckailis | D+

Ašaromis nuplautas futbolo žvaigždės nuopuolis: į dugną nutempė vaikų pornografija, pasmerkė komandos draugai (5)

Vokietija niekaip nenusipurto slogučio, užgulusio po ką tik praūžusios ir didelio atgarsio...

Šiurpi per naktį mirusių 1746 žmonių paslaptis atskleista: ant lavonų netūpė net musės (19)

1986 metų rugpjūčio 21 dieną prie Nioso ežero Šiaurės vakarų Kamerūne pasigirdo keistas...

Pastebėtas paslaptingos smegenų ligos protrūkis: kerta žmonėms nuo 18 iki 85 metų (5)

Kanados Naujojo Bransviko provincijoje stebimas paslaptingos smegenų ligos protrūkis . Jau...

Daugelis tėvų vis dar vengia kalbėtis su savo vaikais apie seksą: psichologė paaiškino, kodėl tai būtina ir nuo kelių metų pradėti (67)

Daugelį tėvų ši tema vis dar verčia raudonuoti ir jaustis nejaukiai. Bet norite tikėkite, norite...

Į „įmonės zombio“ spąstus patekęs raseiniškis algos neatgauna dvejus metus: direktorius Ačas tvirtina pats esąs įkaitas (111)

Veiklos nevykdančios, turto neturinčios įmonės gali tapti tikru galvos skausmu buvusiems jų...