„Mūsų klientams visuomet patiko C klasė, kadangi šie modeliai suteikia aukščiausio lygio technologijas drauge su erdvumu, komfortu ir elegantišku dizainu. Nauja karta žengia logišką žingsnį į skaitmeninių technologijų ir atsinaujinančių energijos šaltinių ateitį. Į priekį judėsime su gausiomis inovacijomis ir pažangiausiais sprendimais. Tiek sedaną, tiek ir universalą klientai galės paversti asmenine komforto zona“, – teigia oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo Lietuvoje „Veho Lietuva“ pardavimo ir rinkodaros vadovas Karen Nalbandian.
C klasės sedanas ir universalas debiutuos vienu metu – naujuosius modelius užsisakyti bus galima kovo pabaigoje, o prekybos salonuose pirmieji automobiliai pasirodys šią vasarą.
Aiškios išorės ir vidaus permainos
Naujosios C klasės priekyje labiausiai pastebimos skiriamuoju markės bruožu tapusios radiatoriaus grotelės. Jų apdaila ir stiliaus detalės pagal versiją gali būti skirtingos, tačiau visi modeliai turės didelę centrinę žvaigždę. Gale išlaikytas naujos kartos „Mercedes-Benz“ sedanams būdingas dizainas, kuriame dominuoja su jokiu kitu automobiliu nesupainiojami galiniai žibintai.
Salone pabrėžiamas sportiškumas, o centrinė konsolė kartu su ekranu šešiais laipsniais pasukta į vairuotoją. Svarbiausius duomenis vietoje klasikinių apvalių skalių pateikia didelės raiškos monitorius. Jis sumontuotas taip, kad atrodo lyg sklęstų ore, o klientai galės rinktis 10,25 arba 12,3 colio įstrižainių versijas.
Svarbiausias pokytis žengiant į skaitmeninį amžių – centrinis liečiamas ekranas, per kurį valdomos visos automobilio funkcijos. Vertikali jo orientacija itin naudinga naudotis navigacija, o pats atrodo lyg būtų neatskiriama salono apdailos dalis. Į standartinę įrangą diegiamas 9,5 colio įstrižainės ekranas, tačiau
papildomai bus siūloma ir didesnė 11,9 colio versija.
C klasė iš didesnio S klasės flagmano paveldėjo antros kartos MBUX (angl. „Mercedes-Benz User Experience“) įrangą. Ši sistema tapo dar išmanesnė – patobulėjo tiek prietaisai, tiek ir programinė įranga.
Debiutuos ketvirtos kartos hibridai
Sumažintas darbinis variklių tūris drauge su elektrifikacija suteikė išskirtinio efektyvumo C klasės modeliams. Visi vidaus degimo varikliai – tai keturių cilindrų agregatai su turbinomis. Tiek dyzeliniai, tiek ir benzininiai motorai turi trauką didinančią ir degalų sąnaudas sumažinančią MHEV („mild hybrid“) technologiją su integruotais starteriais generatoriais (ISG).
Tai leidžia palaikyti pastovų greitį, greitėti ar netgi atgauti dalį energijos ir pastebimai mažinti degalų sąnaudas. Varikliai taip pat startuoja labai greitai ir be didelių virpesių, todėl vairuotojas praktiškai nepastebi sistemos „Start / stop“ veikimo.
Į visus C klasės modelius bus montuojama veikti su ISG įranga pritaikyta automatinė transmisija. „9G-Tronic“ elektros variklis, energijos tiekimas ir aušinimo įranga perkelti į transmisijos bloką, taip sutrumpėjo tiekimo grandinė ir sistema tapo efektyvesnė.
Netrukus po modelio debiuto pasirodys ir ketvirtos kartos įkraunami hibridai. Jiems pritaikyti tie patys vidaus degimo varikliai, o vien elektros motoro galia siekia 95 kW (129 AG). Elektros režimu šios versijos galės nuvažiuoti apie 100 kilometrų (pagal WLTP). Įkraunamus C klasės hibridus daugeliu atvejų bus galima eksploatuoti nenaudojant vidaus degimo variklio.
Montuojamos aukštos įtampos baterijos talpins 25,4 kWh energijos ir turės vidinę aušinimo sistemą. Temperatūros reguliavimo sistema, nepaisydama saloną reguliuojančios klimato kontrolės nustatymų, užtikrins efektyvią eksploataciją. Naudojant 55 kW galios įkrovimą energijos atsargų papildymas truks 30 minučių.
Lengviau valdomas ir saugesnis
Naujasis C klasės modelis bus itin žvitrus ir stabilus kelyje dėl papildomai siūlomos vairuojamos galinės ašies ir pakeisto priekinės ašies vairo mechanizmo. Galinius ratus galima pasukti iki 2,5 laipsnio, o to užtenka apsisukimo skersmeniui sumažinti 43 centimetrais (iki 10,64 metro).
Važiuojant mažesniu nei 60 km/val. greičiu galiniai ratai pasisuks į priešingą pusę nei priekiniai. Tai leis virtualiai mažinti ratų bazę ir didinti automobilio manevringumą parkuojantis stovėjimo aikštelėse. Viršijus 60 km/val. greitį galiniai ratai iki 2,5 laipsnių kampu pasisuks ta pačia kryptimi, kaip ir priekiniai. Tai užtikrins stabilumą keičiant eismo juostą ar bandant išvengti kliūties.
Europos rinkoms skirtuose modeliuose dėl saugumo bus montuojamos naujos centrinės oro pagalvės. Stipraus šoninio smūgio atveju jos išsiskleis tarp vairuotojo ir priekinio keleivio bei neleis susidaužti galvomis. Ši įranga sumontuota į vairuotojo sėdynės atlošą.
C klasės modeliams nuo šiol papildomai galės būti montuojami iš S klasės sedano perimti „Digital Light“ priekiniai žibintai. Ši išskirtinė apšvietimo sistema turi tokias naujas funkcijas kaip projekcinių linijų rodymas ant kelio (veikia ne visose šalyse). Kiekvieną žibintą sudaro trys itin galingi diodai, kurių šviesą skirsto 1,3 mln. miniatiūrinių veidrodžių.
Elektromobilis „Porsche Taycan GTS“ turės specialią versiją, kurią įkvėpė vokiška F1 trasa
Hokenhaime Vokietijoje esančios „ Formulės 1 “ lenktynių trasos 90-ųjų metinių proga...
„Bentley“ parodė, kaip atrodys pirmieji riboto leidimo flagmanai
Visai neseniai Bentley pristatė savo naująjį flagmaną – „Bentayga EWB“ su ilgesne ratų...
Nuo birželio maršrutinio transporto juostose įsigalioja naujos taisyklės: labiausiai apsidžiaugs motociklininkai (1)
Kelių eismo taisyklės (KET) numato, kad nuo birželio 1 d. miestų gatvėse gali atsirasti dviejų...
Vilnius imasi Šeimyniškių gatvės remonto (2)
Iki kalendorinės vasaros likus vos kelioms dienoms ir sumažėjus transporto srautams, Vilnius...
BMW pristato greičiausią savo M, bet kiekis ribotas
Sportinių BMW automobilių gamybos padalinys „BMW M GmbH“, šiemet minintis 50 metų jubiliejų,...
Top naujienos
„Dėl Ukrainos tampame pajuokos objektu“: vokiečių atsargos pulkininkas garsiai ištarė jau seniai sklandantį įtarimą (4)
„ Karas Ukrainoje labai dinamiškas, Rusijos kariuomenė bando apsupti didžiuosius miestus...
Po laidotuvių – siaubinga egzekucija kapinėse prie Vilniaus: tai buvo tikras šėtoniškas vakarėlis (N-18)
Tai buvo tikras šėtoniškas vakarėlis, kurį du vyrai surengė savo gimtojo kaimo kapinaitėse –...
Lietuviai dovanos Ukrainai garsųjį droną „Bayraktar“: surinkti 5 mln. eurų (9)
„Laisvės TV“ šeštadienį surinko reikiamą 5 mln. eurų sumą dronui „ Bayraktar “, kuris...
Šilumos ir egzotikos ieškantiems siūlo prisiminti saulėtą šalį: čia patiks ne tik kainos, bet ir požiūris į lietuvius
Pakalbėkime apie atostogas. Ant mūsų slenksčio jau stovi vasara, tačiau dieną, kai yra rašomos...
UEFA Čempionų lygos finalas: „Liverpool“ – „Real“ gyvai
UEFA Čempionų lygos finale vėlų šeštadienio vakarą paaiškės vertingiausio trofėjaus...
Karas Ukrainoje. Rusija skelbia užėmusi strategiškai svarbų miestą Rytų Ukrainoje Ukraina: mūšiai dėl Lymano tebevyksta
Jau 94-oji Rusijos karo prieš Ukrainą diena. Ukrainos prezidentas Volodymyras Zelenskis apkaltino...
Emocinė neištikimybė: išvardijo ženklus, kuriuos pastebėjus, turėtumėte sunerimti
Turite antrąją pusę, esate su juo laiminga, bet vis daugiau bendraujate su kolega, o gal tiesiog su...
Putinas pasirašė įstatymą, panaikinantį viršutinę karių amžiaus ribą
Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas pasirašė įstatymą, panaikinantį viršutinę amžiaus...
„Žalgirio“ fanus su komanda susitaikyti kvietęs Maksvytis pasidžiaugė geru sprendimu dėl Mareko
„Sunkios rungtynės. „Šiauliai“ namie žaidžia su daug didesne energija. Mus antrame ir...
„Mados infekcija“: pristatytos įspūdingos antrosios dienos kolekcijos Su nuotraukų galerija; pildoma
Paskutinį gegužės savaitgalį, penktadienį ir šeštadienį, Vilniuje vyko kasmetinis...