„Mercedes-Benz F 800 Style“

Ženevos automobilių parodoje pristatytas „Mercedes-Benz F 800 Style“ modelis parodo prabangių automobilių ateities perspektyvas. Tai penkiavietis sedanas, kurio ilgis yra 4,75 metro, todėl „F 800 Style“ siūlo ištaigingą saloną bei pažangias sėdynių, valdymo ir stebėjimo koncepcijas. Nauja, lanksti daugiafunkcinė automobilio platforma pritaikyta elektrinei pavarai su kuro elementais ir hibridiniam varikliui. Abu variantai pasižymi maža tarša ir yra pritaikyti kasdieniam vairavimui.

„Mes esame pasirengę egzistuojančiuose automobiliuose suderinti aplinkos apsaugą su klientų praktine nauda“, – sakė „Daimler“ valdybos narys dr. Tomas Weberis, atsakingas už „Mercedes-Benz“ automobilių plėtrą ir vystymą.

Galingo hibridinio automobilio sistemą sudaro V6 benzininis variklis su naujos kartos tiesioginio įpurškimo sistema, išvystantis 272 AG (200kW) galią, ir hibridinis modulis, sukuriantis apie 109 AG (80 kW) ir ličio jonų baterija. „F 800 Style“ mieste gali važiuoti išskirtinai tik elektra, tokiu būdu visiškai neteršiant aplinkos. Varomas elektra „F 800 Style“ gali nuvažiuoti daugiau nei 30 kilometrų.

Automobilis sunaudoja 2,9 litro benzino 100 kilometrų ir išskiria 68 gramus CO2 vienam kilometrui. Dėl efektyvaus energijos panaudojimo, „F 800 Style“ savybės gali būti lyginamos su sportiniais automobiliais ( 0-100km/h automobilis įsibėgėja per 4,8 sekundes ir gali pasiekti maksimalų 250km/val. greitį). Važiuojant elektrinio variklio režimu, „F 800 Style“ gali pasiekti 120 km/val. greitį. Toks greitis atitinka daugumą ilgų nuotolių važiavimo reikalavimų.

„Mercedes-Benz“ pradės serijinę šios technologijos gamybą, kai bus pristatyta naujoji S klasės karta.

Elektra varomas „F 800 Style“ modelio su kuro elementų technologija variklis sukuria apie 100 kW (136 AG) galią ir įspūdingą 290 Nm sukimo momentą. Kuro elementai sukuria galią, kai juose reaguoja vandenilis su deguonimi, šio proceso metu, kaip vienintelė emisija, išskiriami tik vandens garai.

Naujame „Mercedes-Benz“ modelyje kuro elementai sumontuoti automobilio priekyje, kompaktiškas elektrinis variklis yra netoli galinės ašies. Ličio baterija patalpinta už galinių sėdynių, kur yra maksimaliai apsaugota nuo nelaimingų atsitikimų poveikio. Dvi vandenilio talpos yra transmisijos skyriuje tarp keleivių, kitos dvi – po galinėmis sėdynėmis.

Su nauja DISTRONIC PLUS eismo spūsčių pagalbos sistema, „Mercedes-Benz“ tapo pirmuoju pasaulyje automobilių gamintoju, kuris sukūrė sistemą, leidžiančią automatiškai važiuoti paskui priekyje esantį automobilį be vairuotojo įsikišimo netgi posūkiuose. Inovacinė saugumo sistema PRE-SAFE 360° dar labiau padidina pasyvų saugumą, nes davikliai taip pat stebi sritį už automobilio. Sistema prieš galimą galinį susidūrimą, milisekundžių tikslumu įjungia automobilio stabdžius. Galinio smūgio atveju, sistema padeda išvengti galimos didesnės žalos, kad po smūgio nekontroliuojamas automobilis nepajudėtų į sankryžą ar pėsčiųjų perėją.

Naujas „Mercedes-Benz“ E klasės kabrioletas

Dviduris „Mercedes-Benz“ E klasės kabrioletas turi lengvą klasikinį minkštą stogą, suteikiantį stilingą laisvės ir lengvumo įspūdį. Automobilio, kurio devizas „Keturi sezonai – keturios asmenybės“, universalumas ir pritaikymas visiems metų laikams buvo aukščiausias konstruktorių prioritetas. Gamintojai žada, kad net vėsų rudenį, kai dauguma kabrioletų pasitraukia iš Europos kelių, „Mercedes-Benz“ E klasės kabrioletas suteiks nepaprastą vairavimo malonumą ir komfortą.

Lengvas automobilio stogas nuleidžiamas ir pakeliamas per 20 sek. – net jei važiuojama iki 40 km/val. greičiu. Kai automobilio stogas uždengtas, bagažinės talpa padidėja 90 litrų, iki bendro 390 l tūrio. Sulankstomos galinės sėdynės – didesniam kroviniui vežti yra standartinėje kabrioleto įrangoje, kaip ir EASE-ENTRY sistema, palengvinanti gale sėdinčių keleivių įlipimą ir išlipimą.

E klasės kabrioletas nauji dyzeliniai ir benzininiai varikliai išvysto nuo 125 kW (170AG) iki 285 kW (388AG) galią.

Pirmą kartą pristatoma automatinė AIRCAP® apsaugos nuo vėjo sistema, kuri aktyvuojama vienu mygtuko paspaudimu, taip automobilio salono viduje sumažinama turbulencija ir sukuriamas šilto oro srautas. Siekiant užtikrinti keleivių komfortą ir jaukią aplinką automobilio salone, aktyvavus AIRCAP® (jis gali būti aktyvuotas ir važiuojant didesniu nei 160km/val. greičiu) ženkliai sumažinamas triukšmo lygis.

Gamintojų teigimu, dėl minkšto stogo, E klasės kabrioleto triukšmo lygio rodikliai yra mažiausi keturių sėdimų vietų prabangių kabrioletų segmente. Lengvas stogas turi gerą garso izoliaciją, todėl ženkliai sumažėja vidaus triukšmo lygis, lyginant su tradiciniais medžiaginiais stogais.

Naujame kabriolete įdiegta daug saugumo naujovių. Svarbiausias kabrioleto saugumo akcentas – tai keleivių apsauga automobiliui apsivertus. Automobilio saloną avarijos metu saugo atramos ir du tvirti skersiniai, esantys už galinių sėdynių atlošų.

Mercedes-Benz E klasės kabrioletas

„Mercedes-Benz E 300 BlueTEC HYBRID“

Ženevos automobilių parodoje „Mercedes-Benz“ pristatydamas „E 300 BlueTEC HYBRID“ siūlo žvilgtelėti į ateitį su pirmuoju Vakarų Europoje dyzeliniu hibridu. Automobilyje įdiegtas keturių cilindrų 2,2 litro dyzelinis variklis, išvystantis 150 kW (204 AG) ir galingas hibridinis modulis. 15 kW elektrinis variklis, sumontuotas tarp dyzelinio variklio ir septynių pavarų automatinės pavarų dėžės, padeda dyzeliniam varikliui, kai automobilis pagreitėja.

Generatoriaus režime, modulis yra naudojamas stabdžių energijos rekuperacijai, tačiau automobiliu taip pat galima važiuoti naudojant tik elektros energiją. „E 300 BlueTec HYBRID“ sunaudoja 4,1 litrus kuro 100 km (CO2 – 109 g/km). Šis modelis bus pradėtas gaminti 2011 metų antrojoje pusėje.

„Mercedes-Benz G 350 BlueTEC“

„Mercedes-Benz“ Ženevoje pristato ir naujausią G klasės visureigio versiją. Šių metų modelis siūlo moderniausias dyzelinio kuro technologijas, tačiau nenukrypsta ir nuosekliai eina kryptinga linkme jau nuo 1979 metų.

Naujame „G 350 BlueTEC“ modelyje V6 dyzelinis variklis esant 3400 aps./min. išvysto 155 kW (210 AG) ir 540 Nm sukimo momentą. Šis modelis pasižymi ženkliai mažesnėmis emisijomis, nei prieš tai buvę „G 350 CDI“ modeliai – pralenkiant EU5 standarto reikalavimus, ypač mažinant NOx emisiją – net apie 50 proc.

Mercedes-Benz G 350 BlueTEC

„Mercedes-Benz SLS AMG“: oficialus F1™ saugos automobilis

Kitą savaitę Manamoje (Bahreine) prasidės „Formulės 1“ sezonas, kurio metu debiutuos ir visų laikų galingiausias oficialus F1™ saugos automobilis. Naujojo „Mercedes Benz SLS AMG“ automobilio tikslas užtikrinti maksimalų saugumą trasoje. „Gullwing“ modelis pakeis „Mercedes Benz SL 63 AMG“, kuris buvo oficialiu 2008-2009 metų F1™ saugos automobiliu. Kaip ir paskutiniuosius du metus, šį sezoną „C 63 AMG“ universalas bus naudojamas, kaip oficialus F1™ medicininės pagalbos automobilis.

Mercedes-Benz SLS AMG F-1