aA
Mercedes-AMG“ vardas yra gerai žinomas pasaulyje. AMG – tai sportinius automobilius kurianti įmonė, ilgus metus leidžianti komfortiškas keliones „Mercedes-Benz“ modeliais suderinti su greičiu ir sportiškumu. Vienas naujausių AMG kūrinių šią sąvoką pakėlė į naują lygmenį – pats prabangiausias „Mercedes-Benz“ visureigis GLS, patobulintas sportinių automobilių profesionalų, tapo naujo segmento krikštatėviu. Tai – „Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+
Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+
© Gamintojo archyvas

Įvairios eksterjero detalės sufleruoja, jog automobilis yra išskirtinis. Specifinės AMG radiatoriaus grotelės susijungia su išgaubtu variklio dangčiu, buferių apačiose suformuoti papildomi oro aptakai, o gale ryškiai matyti įrėminta AMG išmetimo sistema su dviem ovaliais vamzdžiais. Siluetą įformina standartiškai montuojami 21 colio skersmens 10 stipinų dizaino lengvojo lydinio ratlankiai, nudažyti sodria pilka spalva. Papildomai užsakomi net iki 23 colių ratlankiai.

Sportiškas S klasės SUV

GLS 63 AMG 4MATIC+ interjeras pasižymi šiam modeliui būdinga prabanga ir komfortu, o AMG detalės jam suteikia papildomų sportiškų prieskonių – tai iš nerūdijančiojo plieno su neslystančiomis guminėmis detalėmis pagaminti pedalai, logotipai ant juodų kilimėlių bei durų slenksčių.

Šio modelio prabanga pastebima smulkiausiose detalėse, pavyzdžiui, net ir duris juosiančios gumos yra padengtos rankų darbo oda „Artic“.

Juoda „Nappa“ oda standartiškai padengtos AMG sėdynės vairuotojui ir keleiviui suteikia optimalų šoninį prilaikymą, papildomai galima pasirinkti iš septynių atspalvių bei medžiagų. Komfortiškos sėdynės turi klimato kontrolės sistemą bei atminties funkciją, o antra eilė jau standartiškai yra šildoma. Ši opcija pasirenkama papildomai ir trečios eilės sėdynėms.

Vis dėlto pagrindinis dalykas, išskiriantis AMG ženkliukus turinčius visureigius iš kitų GLS, yra variklis. Tai – AMG gamykloje sukurtas 4 litrų V8 variklis su dviem turbokompresoriais bei 48 voltų sistema „EQ Boost“, kuri sujungia starterį bei generatorių į vieną galingą jėgainę, montuojamą tarp pagrindinio SUV variklio ir jo pavarų dėžės. „EQ Boost“, prireikus sparčiai įsibėgėti, suteikia iki 16 kW (22 AG) bei 250 Nm papildomo sukimo momento.

„Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“ pasiekia 450 kW (612 AG) bei 850 Nm. Tokie įspūdingi duomenys užtikrina, kad erdvus ir komfortiškas septynvietis SUV 100 km/val. greitį pasiektų vos per 4,2 sek. Didžiausias jo greitis ribojamas elektronikos iki 250 km/val., o pasirinkus „AMG Driver“ paketą – iki 280 km/val.

Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC
Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC
© Gamintojo archyvas

Sporto ir komforto santykis

„Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“ yra tik vienas iš plačios „Mercedes-Benz“ visureigių gamos modelių, prie kurių rankas pridėjo AMG profesionalai. 4 litrų V8 variklis su „EQ Boost“ sistema montuojamas ir į „Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC+“ modelius – šie visureigiai pasiekia 450 kW (612 AG) pajėgumą.

AMG 4 litrų V8 variklis turi du turbokompresorius, tačiau jo architektūra skiriasi nuo įprastų. Turbokompresorių karštosios pusės sumontuotos vidinėje V8 dalyje, tarp cilindrų. Tokia architektūra vadinama hot inside V, o jos privalumai – akivaizdūs: kompaktiškesnis variklis, greitesnė turbokompresorių reakcija į akceleratoriaus paspaudimą. Reakciją dar pagreitina AMG naudojami išmetamųjų dujų srautą optimizuojantys dviejų kanalų turbokompresoriai, vadinami twin-scroll.

SUV modelius klientai renkasi siekdami praktiškumo ir universalumo, tad visureigiai turi būti ne tik sportiški, bet ir komfortiški. „Mercedes-AMG“ V8 varikliai turi cilindrų išjungimo funkciją – esant nedidelei apkrovai, antras, trečias, penktas ir aštuntas variklio cilindrai tampa neveiksnūs, o tai itin pagerina degalų ekonomiją. Vairuotojui pasirinkus „Comfort“ važiavimo režimą, cilindrų išjungimo sistema veikia 1000–3250 variklio apsisukimų per minutę diapazonu.

Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC+
Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC+
© Gamintojo archyvas

Toks cilindrų atjungimo eiliškumas naudojamas siekiant maksimaliai išlaikyti tolygų variklio darbą ir komfortą, automobilio keleiviai šio proceso visiškai nejaučia. Jį pastebėti galima vieninteliu būdu – prietaisų skydelyje esančiame ekrane matyti, kiek cilindrų (keturi ar aštuoni) dirba tuo metu.

Mažiausi SUV – su AMG ženklais

Kiekvienas „Mercedes-Benz“ gaminamas SUV (net ir patys mažiausieji GLA ar GLB) turi AMG versiją. Į juos montuojamas 2 litrų keturių cilindrų 225 kW (306 AG) pasiekiantis variklis, poruojamas su aštuonių laipsnių automatine „AMG Speedshift DCT 8G“ dviejų sankabų pavarų dėže.

„Mercedes-AMG GLB 35 4MATIC“ yra kompaktiško SUV modelio universalumo etalonas. Jis, kaip galima suprasti iš pavadinimo raidžių AMG, yra pakankamai greitas (iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 5,2 sek.). Automobilis taip pat yra patogus, nes turi reguliuojamo kietumo amortizatorius ir įvairiems poreikiams pritaikytus važiavimo režimus. Praktiškumą užtikrina erdvus SUV kėbulas, keturių varančių ratų pavara ir septynios sėdimos vietos.

Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC
Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC
© Gamintojo archyvas

Pats mažiausias ir kompaktiškiausias visos „Mercedes-Benz“ SUV gamos AMG modelis yra „Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC“. Jis išsiskiria galingu 225 kW (306 AG) galios varikliu bei efektyvia stabdžių sistema (ant priekinės ašies sumontuoti 350 mm, o galinės – 330 mm skersmens cilindrai).

Papildomai užsakoma „AMG Ride Control“ adaptyvių amortizatorių sistema, suteikianti vairuotojui galimybę pasirinkti vieną iš trijų (nuo į komfortą orientuotos iki sportiškos pakabos) amortizatorių nustatymo būdų. Sistema veikia visiškai automatiškai ir per milisekundes pritaiko suspaudimo jėgą kiekvienam ratui individualiai pagal vairavimo situaciją ir kelio sąlygas – tai leidžia pasiekti didelį universalumą ir sportišką SUV modelį kasdienėse kelionėse paversti minkštu ir komfortišku.

„Mercedes-Benz“ visureigius galima išbandyti Lietuvoje esančiuose oficialaus „Mercedes-Benz“ atstovo „Silberauto“ salonuose.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kol kiti kalba apie praradimus, „Tesla“ džiūgauja: tokios geros metų pradžios nesitikėjo (6)

„ Tesla “ paskelbė 2020-ųjų metų pirmojo ketvirčio elektromobilių gamybos ir pristatymo...

BMW pardavimai dėl koronaviruso pandemijos sumažėjo penktadaliu

BMW pirmą šių metų ketvirtį pardavė 20,6 proc. mažiau automobilių nei praėjusiais metais...

„Toyota“ papildė verslui skirtų modelių gamą – į Lietuvą atsivežė naujieną (1)

Vos prieš mėnesį šalyje pristatytas naujas keleivinis „ Toyota Proace City Verso“, o kovo...

„Regitra“ vėl atidaro padalinių duris: ką turės daryti norintys užregistruoti automobilį (1)

Nuo pirmadienio, balandžio 6 d., „ Regitra “ vėl aptarnaus klientus 32-uose įmonės...

„Regitra“ atnaujina savo veiklą: kas keičiasi ir kaip bus teikiamos paslaugos (5)

Nuo pirmadienio „Regitra“ atnaujino klientų aptarnavimą padaliniuose pagal išankstinę...

Top naujienos

Koronavirusu sergančio Boriso Johnsono būklė pablogėjo: perkeltas į intensyvios terapijos skyrių (474)

Jungtinės Karalystės premjeras Borisas Johnsonas, ankstesnę dieną hospitalizuotas „tyrimams“...

Apžvalgininkai apie Lietuvą po koronaviruso krizės: kai kurios sritys pasikeis negrįžtamai (141)

„Turime vieną tų momentų, kurie keičia labai daug aspektų. Kaip Rugsėjo 11-oji , kaip...

Atplūsta įspūdinga šiluma: temperatūra kils iki 21 laipsnio (12)

Antradienį iš Europos pietvakarių į Lietuvą plūstelės labai šiltas oras. Įdienojus...

Už parduotuvių svaigalus vartojantiems vyrams – karantinas nė motais: buriuojasi be jokių apsaugų ir keikia valdžią (416)

Du draugai, Denisas ir Romanas iš Švenčionių , koronaviruso epidemijos nebijo ir apie tai...

Aliarmas Šakių ligoninėje: atkeliavo pacientė su koronavirusu, tirs ir dar du mėginius greitasis testas buvo neigiamas (41)

Pirmadienio vakarą Šakių rajono meras Edgaras Pylipaitis pranešė nemalonią žinią:...

Ukmergės savivaldybės atstovai: pagaliau turime gerų naujienų (38)

Ukmergės rajono savivaldybės administracijos direktorius Darius Varnas pirmadienio vakarą...

Pranešama apie pirmąją mirtį koronaviruso židiniu tapusioje Marijampolėje (150)

Marijampolės savivaldybės administracijos vadovas Karolis Podolskis savo „Facebook“ paskyroje...

Šioms profesijoms atėjo labai sunkus metas: darbuotojai, kurių dėl karantino bus atsisakoma pirmiausiai (106)

Anot specialistų, Covid-19 krizė sustabdė ekonomiką ir kai kurių specialybių veikla šiuo...

Bugavičiaus nužudymo byloje – su teisėsauga bendradarbiaujančio liudytojo pasakojimas (98)

Kauno šešėlinio pasaulio veikėjo Deimanto Bugavičiaus nužudymo bylos nagrinėjimas pamažu...

Savarankiškai dirbantieji susidūrė su trukdžiais: registracija išmokai truko visą dieną (69)

Šalyje paskelbus karantiną, daugelis savarankiškai dirbančių asmenų buvo priversti nutraukti...

|Maža didelių žinių kaina