aA
„Maserati“ verčia naują puslapį ilgoje ir įspūdingoje įmonės istorijoje. Vieno sėkmingiausių visų laikų „Maserati GranTurismo“ kupė gamybos pabaigoje pristatomas „GranTurismo Zéda“ – vienetinės gamybos automobilis, kuris liks šio modelio simbolis ir parduodamas nebus. Jis žymi ir dar vieną naują pradžią – baigiamą „Viale Ciro Menotti“ gamyklos Modenoje modernizavimą, sakoma pranešime žiniasklaidai.
"Maserati GranTurismo Zeda"
"Maserati GranTurismo Zeda"
© Gamintojo archyvas

„Maserati“ itin svarbi yra istorija, daugiau nei šimtą metų nekintančios vertybės, tad tokie modeliai kaip „Zéda“ yra būtini tarsi norint sustoti, apsižvalgyti ir įvertinti padarytą darbą bei planuojamą ateitį. O ji bus itin ryški: „Maserati“ 2020 metai bus pažymėti kaip visiškai naujos eros pradžia. Gamyklos Modenoje modernizavimas, nauji modeliai, tarp kurių – ir Ženevoje pristatomas sportinis kupė, elektra varomi itin greiti ir sportiški automobiliai. Tos naujienos klientus stebins kiekvienais metais“, – teigia „Maserati“ prekės ženklo vadovas Kęstutis Vaitkevičius.

Naujas „Maserati“ etapas

„Maserati GranTurismo Zéda“ turi tą patį variklį, kaip ir kiti „GranTurismo“ modeliai – jo galinius ratus suka 4,7 l V8 variklis iš „Ferrari“, pasiekiantis 460 AG. Pagrindinis jo išskirtinumas – išskirtinė spalvinė gama. Modelio priekis nudažytas sodria mėlyna, vidurinė dalis – juoda, o galinė – spindinčia balta spalva. Automobilio ratlankiai – juodi.

Unikali „Centro Stile Maserati“ sukurta spalvinė gama tarsi pasakoja „Maserati“ istoriją ir sujungia praeitį, dabartį ir ateitį. Nuo glotnios baltos spalvos – iki ryškios, energetinės ir tarsi gyvos mėlynos. Tuo pabrėžiama kelionė nuo rankinio darbo gamintojo veiklos pradžioje prieš 105 metus iki modernių šiuolaikinių ir vis tobulėjančių technologijų, kai daugelis darbų atliekama remiantis preciziška įranga.

„Maserati GranTurismo“ ir „GranCabrio“ kartos pabaiga žymi naują Modenos gamyklos erą. Ji šiuo metu yra renovuojama ir pritaikoma naujo sportinio modelio gamybai, kuris bus pristatytas 2020 m. Ženevos automobilių parodoje. Dvivietis modelis bus sukurtas „Alfieri“ koncepcijos pagrindu ir bus visiškai sportinis, į vairuotoją orientuotas automobilis – jo filosofija bus kitokia nei „GranTurismo“.

Gamyklos komplekse, be modernizuojamų funkcijų, įrengiamos ir visiškai naujos patalpos – pavyzdžiui, dažymo kameros. Jos bus išskirtinės visoje automobilių rinkoje – speciali kamerų konstrukcija užtikrins, kad klientai galėtų stebėti savo įsigytus automobilius dar dažymo procese.

Per 12 metų – per 40 tūkst. modelių

„GranTurismo“ buvo pristatytas tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje 2007 m. Keturvietis dviduris kupė pažymėjo naują erą „Maserati“ istorijoje – atmosferinį 8 cilindrų variklį turintis klasikinio „Pininfarina“ dizaino modelis buvo tarsi moderni 1947-aisiais pristatyto „Maserati A6 1500“ interpretacija. Kaip parodė vėlesnė istorija, tai yra vienas įstabiausių „Maserati“ kada sukurtų automobilių. 2009 m. Frankfurto automobilių parodoje prie sėkmingo „GranTurismo“ modelio prisijungė ir „GranCabrio“.

Paskutinė „GranTurismo“ versija po daugybės atnaujinimų pasirodė 2018 m. – išvaizdos patobulinimai turėjo didelę įtaką aerodinaminiam efektyvumui, taip pat buvo ženkliai patobulinta ergonomika bei informacinė sistema. Naujasis modelis buvo siūlomas su 16 eksterjero atspalvių, 14 skirtingų lengvojo lydinio ratlankių, 9 stabdžių apkabų spalvomis bei specialiais „Exterior Carbon“ bei „Exterior Body Colour“ paketais.

„GranTurismo“ ir „GranCabrio“ gamoje buvo dvi išskirtinės versijos – „Sport“ ir MC („Maserati Corse“). Iš viso konfigūruojant automobilį buvo galima pasirinkti iš daugiau nei 400 tūkst. skirtingų versijų.

Iki šios dienos visame pasaulyje parduota daugiau nei 40 tūkst. „GranTurismo“ bei „GranCabrio“ modelių – 28 805 kupė bei 11 715 kabrioletai.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Siutina automobilių registracijos mokestis: po „Regitros“ skaičiuoklių mokėti reikia net už netaršius (215)

Naudotais apynaujais automobiliais prekiaujantiems verslams nervus tampo naujasis automobilių...

Didžiojoje Britanijoje sužibėjęs Aurimas Vaškelis: konkurencijos Lietuvos drifte nėra

Daugelis drifto sportininkų savo bolidus ruošia visus metus, o vos tik prasidėjus sezonui – juos...

Dienos šviesą išvydo superautomobilis „T.50“: kai kurios detalės verčia išsižioti net žinovus (11)

„ Gordon Murray Automotive “, britų dizainerio Gordono Murray įkurta kompanija, pirmą kartą...

Savaitgalį Vilniaus centre laukia eismo ribojimai: kai kurios gatvės bus uždarytos (4)

Rugpjūčio 8 d., šeštadienį, Vilniuje šurmuliuos aktyvaus laisvalaikio ir sporto šventė...

Naujų automobilių rinką krutina reeksportas: vėl pabiro „Fiat“, kurių Lietuvoje nematysim (4)

Bendrovė „ AutoTyrimai “ išanalizavusi VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis skelbia,...

Top naujienos

Paruošė naujų Palangos vietų apžvalgą ir nustebo: karbonadų gerbėjams darosi liūdna, kurorte naujos mados (48)

Kur po pliažo jaukiai pasėdėti ir skaniai pavalgyti? – pagrindinis poilsiautojų klausimas...

Iš buvusio ministro Biržiškio lūpų: apie vodką rusų kareiviams, iškirstas duris Saboniui ir paskutinį pokalbį su Lubiu (40)

Kalbėtis su pirmosios Vyriausybės susisiekimo ministru Jonu Biržiškiu vienas malonumas. 88-erių...

Baisi avarija Vilniuje: po stipraus smūgio į „Opel“ motociklininkas skubiai išgabentas į ligoninę (101)

Vėlų ketvirtadienio vakarą Vilniuje įvyko rimtas eismo įvykis. Pranešama, kad susidūrė...

Lazdijų rajone – ambulatorijos gydytojo išpuolis prieš policijos pareigūnus (181)

Antradienio rytą į Veisiejų ambulatoriją (Lazdijų raj.) susirinkę pacientai ir medikai tapo...

Apatinio trikotažo ekspertė: kiek normalu mokėti už liemenėlę ir kas išduoda, kad prašovėte su dydžiu (32)

Profesionali apatinio trikotažo ekspertė Vaiva Tylienė ne vienerius metus moteris moko vienos...

Chemikas papasakojo apie tragišką sprogimą Beirute sukėlusias trąšas: turi perspėjimą ūkininkams (141)

Antradienį Beiruto uoste nugriaudėjęs sprogimas šokiravo pasaulį. Kol kas skelbiama, kad...

Intymią operaciją patyrusi Rita: nesuprantu, kodėl kalbėti apie moteriškas bėdas vis dar yra tabu (68)

„Pagaliau galiu džiaugtis gyvenimu“, – taip savo pasakojimą pradeda kaunietė Rita. Prieš...

Tiesioginė transliacija / Kitokie pasikalbėjimai. Svečiuose — Egidijus Dragūnas (17)

Jeigu manote, kad esate viską matę „Kitokiuose pasikalbėjimuose“, tai galime Jus vėl...

Princesių Di Bourbon gyvenimas primena pasaką: formalių įsipareigojimų neturi, bet nesikuklina taškyti pinigų karališkai prabangai (4)

Karališkųjų šeimų gerbėjai paprastai gali tik žvilgtelėti, kaip jų numylėtiniai atrodo per...

Šiurpi karo dilema: ką aukoti – vedusius ar viengungius? (31)

Turbūt jau su pirmuoju sąmoningu Homo sapiens žingsniu atsirado toks reiškinys kaip karas ....

|Maža didelių žinių kaina