Gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai teigiama, kad „Maserati Levante“ turės trijų tipų variklius su turbinomis. Didžiausio populiarumo turėtų sulaukti modelis su dyzeliniu 3 litrų darbinio tūrio V6 varikliu su turbina, išvystančiu 275 AG jėgą.

Šis variklis leis 100 km/val. greitį pasiekti per 6,9 sekundės, o maksimalus išvystomas greitis sieks 230 km/val. Vidutinės „Levante“ su dyzeliniu varikliu degalų sąnaudos – 7,2 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 189 g/km.

Galingiausiame „Levante S“ modelyje bus sumontuotas 3 litrų darbinio tūrio V6 „Twin-Turbo“ benzininis variklis, gebantis išvystyti 430 AG jėgą. Šis modelis nuo 0 iki 100 km/val. galės įsibėgėti per 5,2 sekundės ir pasieks maksimalų 264 km/val. greitį. Vidutinės šio visureigio modelio degalų sąnaudos – 10,9 l/100 km, o anglies dvideginio emisija – 253 g/km.

Kita benzininė alternatyva – tai 350 AG jėgą išvystantis 3 litrų darbinio tūrio V6 „Twin-Turbo“ variklis. „Levante“ modelis su šiuo varikliu 100 km/val. greitį galės pasiekti per 6 sekundes, maksimalus išvystomas greitis sieks 251 km/val. Šio modelio vidutinės degalų sąnaudos – 10,7 l/100 km, anglies dvideginio emisija – 249 g/km.

Beje, „Maserati“ neatsisako galimybės ateityje į savo naujuosius visureigius montuoti dar galingesnių V8 tipo variklių, kurie galės išvystyti daugiau kaip 500 AG jėgą.

Visi varikliai komponuojami kartu su visų varančiųjų ratų sistema „Q4“, optimaliai paskirstančia sukimo momentą tarp visų ratų, 8 laipsnių automatine pavarų dėže ir „Start&Stop“ funkcija. „Levante“ visureigio valdymo ypatybes užtikrina inovatyvi reguliuojama pakaba, elektroniniu būdu valdomi amortizatoriai ir pneumatinės pagalvės.

Reguliuojama pakaba leidžia pasirinkti automobilio aukštį iš 5 skirtingų lygių, todėl važiuojant bekele suteikiamas maksimalus patogumas, o kelyje su kokybiška asfaltuota danga tai leidžia mėgautis sportiško vairavimo stiliumi.

Gamintojo tikinimu, dinamiškas „Maserati Levante“ važiavimo ir valdymo charakteristikas, būdingas kitiems „Maserati“ modeliams, lemia žemiausias klasėje svorio centras, vienodas svorio tarp ašių paskirstymas (50:50), mechaninis galinės ašies diferencialo blokatorius bei mažas pasipriešinimo orui koeficientas (Cx – 0,31).

Vairuotojas ir keleiviai gali naudotis patobulinta „Maserati Touch Control“ informacijos ir pramogų sistema su 8,4 colio įstrižainės didelės raiškos jutikliniu ekranu. Jį taip pat galima valdyti ir nauju ratuku, įtaisytu tarp priekinių sėdynių.

„Maserati Levante“ bus siūlomi įsigyti su papildomais komplektacijos paketais „Luxury-Package“ ir „Sport-Pack“. Kiekvienas jų išsiskiria unikaliomis stilistikos ir techninėmis ypatybėmis bei leis būsimiesiems pirkėjams įsigyti individualizuotos išvaizdos automobilius. Kartu bus galima užsisakyti ir papildomus krovinių skyriaus sprendimus, stogo bagažinę ar kablį priekabai.

Naujieji „Levante“ visureigiai gaminami visiškai atnaujintoje „Maserati“ gamykloje, įsikūrusioje Turine, Italijoje. Pirmieji „Levante“ modeliai jau yra nuriedėję nuo konvejerio ir Europos rinkoje turėtų pasirodyti šių metų pirmoje pusėje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (8)