Italijos prestižinių automobilių gamintojas „Maserati“, 2016 m. pardavęs rekordinį kiekį automobilių – 42,1 tūkst. vnt., Ženevos tarptautinėje parodoje pristatė tris išskirtinius modelius. Tai – ribotu tiražu gaminami išskirtinės komplektacijos „GranTurismo Sport“ ir „GranCabrio Sport“ modeliai bei naujausio „Maserati“ kūrinio – padidinto pravažumo visureigio „Levante“ – versija su šilkinėmis salono apdailos detalėmis, kurias sukūrė italų prabangos prekės ženklas, vyrų mados namai „Ermenegildo Zegna“.
"Maserati GranTourismo Sport Special Edition"
© Gamintojo archyvas

Debiutavo prieš 60 metų

Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, naujųjų modelių debiutui „Maserati“ neatsitiktinai pasirinko 87-ąją Ženevos automobilių parodą. Mat lygiai prieš 60 metų, 1957-aisiais, vykusioje parodoje „Maserati“ pristatė savo pirmąjį „Grand Touring“ modelį 3500 GT. Jis rinkoje suformavo naują automobilių segmentą ir buvo parduotas įspūdingu tam laikui 2,2 tūkst. vienetų tiražu, žinant, jog visi automobiliai anuomet buvo surenkami rankiniu būdu.

Tad šią savaitę pristatomi ypatingo leidimo automobiliai žymi jų 60 metų jubiliejų ir priešistorę.

„GranTurismo Sport“ ir „GranCabrio Sport“ „Special Edition“ modeliai sukurti patobulinus jų įprastas versijas.Italų dizaineriai šiems automobiliams suteikė prabangą ar turtingą „Maserati“ istoriją pabrėžiančių dizaino elementų.

Pavyzdžiui, specialiai sukurtus naujus, „New Rosso Italiano“ spalvos trijų sluoksnių kėbulo dažus. Ši spalva – tai aliuzija į legendinį „Maserati 250F“ modelį, su kuriuo argentinietis lenktynininkas Juanas Manuelis Fangio 1957 m. tapo F1 čempionu.

Iš išorės jubiliejiniai modeliai išsiskiria ir 20 colių skersmens lengvojo lydinio ratlankiais, kurie dažomi blizgiai juoda spalva, o rato viduryje įkomponuotas „Special Edition“ logotipas.

Automobilio salone pirkėjai taip pat ras prabangos elementų. Čia apmušalams naudojama „Poltrona Frau“ ar „Alcantare“ oda, taikomi net 4 nauji apmušalų dygsniavimo raštai. Tai, kad automobiliai yra proginiai ir riboto tiražo, žymės specialūs dizaino elementai centriniame valdymo skydelyje ir ant durų slenksčių.

Išskirtinio leidimo „GranTurismo Sport“ ir „GranCabrio Sport“ modelių ratus suka 4,7 l darbinio tūrio V8 „Ferrari“ pagamintas variklis, išvystantis maksimalią 460 AG galią. „Gran Turismo Sport“ versija nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 4,8 sekundės ir išvysto maksimalų beveik 300 km/val. greitį.

Analogišką variklį gavusi „Cabrio“ versija taip pat turi kuo pasigirti: iki 100 km/val. įsibėgėja per 5 sek. ir gali važiuoti maksimaliu, 285 km/val. greičiu.

„Maserati“ praneša, kad iš viso bus išleisti tik 400 tokie ypatingi „GranTourismo Sport“ ir „GranCabrio Sport“ automobiliai.

Šilkinis „Levante“

Kita „Maserati“ pristatoma naujiena Ženevos automobilių parodoje – specialus „Levante“ automobilis, kuriam mados namai „Ermenegildo Zegna“ sukūrė 100 proc. šilko medžiagą ir panaudojo ją automobilio salone. Gamintojas teigia, kad šilkas pasirinktas dėl jo suteikiamo minkštumo pojūčio.

Naująją smėlio spalvos skirtingų raštų šilko medžiagą „Maserati“ panaudojo ne tik sėdynių, bet ir durelių bei stogo apmušalams. Šilkas puikiai derės su dabar „Levante“ esančiais prabangaus interjero sprendimais, tokiais kaip visoje panelės viršutinėje dalyje naudojama juodos spalvos oda.

Parodoje demonstruojama „Levante“ E. Zegna versija turi dyzelinį 3 litrų darbinio tūrio V6 variklį, išvystantį 275 AG galią. Automobilis turi išmaniąją visų varančiųjų ratų sistemą, kuri leidžia paskirstyti sukimo momentą tarp ašių vos per 10 milisekundžių. Šis modelis taip pat turi automatinę 8 laipsnių pavarų dėžę ir integruotą „Start&Stop“ funkciją.

Demonstruoja visą arsenalą

Be naujųjų modelių, „Maserati“ Ženevoje eksponuoja ir kitus savo automobilių gamos atstovus. Tarp jų – ir „Ghibli“, ir „Quattroporte“ modeliai, taip pat dar viena „Levante“ versija – S.

„Maserati“ paskelbė, kad „Ghibli“, „Quattroporte“ ir „Levante“ modeliuose integravo naują informacinę sistemą, kuri suderinama su „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ funkcijomis. Išskirtinis šios informacinės-pramoginės sistemos ypatumas – 8,4 colio įstrižainės aukštos raiškos lietimui jautrus ekranas.

Už papildomą mokestį pirkėjai šiuose modeliuose galės įsigyti pažangias vairuotojo asistavimo sistemas, pavyzdžiui adaptyvią pastovaus greičio palaikymo sistemą su „Stop&Go“ funkcija, taip pat technologinius pagalbininkus, kurie informuoja vairuotoją išvažiavus iš savo eismo juostos ar perspėja apie galimą susidūrimą su priekyje esančia kliūtimi ir automatiškai pradeda stabdyti automobilį.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Įsigalioja naujovės techninėje apžiūroje ir „Regitroje“: kas laukia automobilių savininkų (168)

Gegužės dvidešimtąją įsigalioja nauja Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo redakcija....

Naudoti automobiliai iš JAV: ar užims „vokiečių“ vietą Lietuvoje? (234)

Automobiliai iš JAV skinasi kelią į Lietuvą, tačiau čia neužsibūna. Kiekvieną mėnesį...

„Volvo“ atstovai: Kinijoje pagaminto automobilio kokybė geresnė nei Europoje (36)

Kaip jau greičiausiai žinote, „ Volvo “ kontroliuoja automobilių gamintojas iš Kinijos „...

Vokietija nurodė „Porsche“ atšaukti 19 tūkst. visureigių dėl emisijų duomenų klastojimo (5)

Vokietijos valdžia penktadienį nurodė atšaukti 19 tūkst. „ Porsche “ visureigių dėl...

„Komercinio automobilio 2018“ titulą iškovojo du modeliai (7)

Penktadienį Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ įvyko „Komercinio automobilio...

Top naujienos

Po dramatiško finišo atsikvėpęs Šaras: dabar visa Europa žino, kad „Žalgiris“ – aukščiausias lygis specialiai Krepšinis.lt iš Belgrado (153)

Šarūnas Jasikevičius didžiuojasi tuo, ką Kauno „Žalgiriui“ pavyko nuveikti tiek šį...

Po „Žalgirio“ smūgio – negailestinga kritika CSKA: pasakyti du žodžius? Itoudis vėl pratrūko (13)

„Pralaimėjimas yra pralaimėjimas. Tai – apmaudu ir nemalonu. Bet atsilikti 20 taškų buvo...

Miestiečiai brandžiame amžiuje nėrė į kaimo verslą ir nepasigailėjo (9)

Kada nors nusibelsti iš savosios Dzūkijos į kitame Lietuvos pakraštyje, Molėtų rajono Medeikių...

Planas sustabdyti Kremlių Baltijos šalyse: kuo gali praversti „Uber“ pavyzdys (604)

Staigaus Rusijos puolimo metu JAV ir sąjungininkų pajėgos Baltijos šalyse būtų greitai...

Baltos vestuvių ceremonijos varnos: parodė, kaip nereikėtų rengtis į karališką puotą (37)

Kvietimai į karališkas vestuves buvo išsiųsti dar kovo mėnesį, tačiau kai kurie svečiai vis...

„Žalgirį“ geresniu už CSKA pavadinęs Jasikevičius: šitie vyrai – daugiau nei fantastiški (187)

Kauno „Žalgiris“ išgyveno Maskvos CSKA šturmą ir pirmą kartą Eurolygos istorijoje iškovojo...

Gyvai / Didysis Eurolygos finalas: „Real“ – „Fenerbahče“ (45)

Sekmadienio vakarą Belgrado „Štark“ arenoje vykstančiame didžiajame Eurolygos finale...

Gailius: Šimašiaus nuomonė man nesvarbi (16)

Liberalų sąjūdis, Valstybės saugumo departamento pateiktoje informacijoje Seimo Nacionalinio...

Ar „MG Baltic“ gali sustabdyti Seimo NSGK išvadų skelbimą? (39)

LRT TELEVIZIJOS laidoje „ Savaitė “ Seimo Nacionalinio saugumo ir gynybos komiteto ( NSGK )...

Paprasčiau nebūna: keturi patarimai, kurie padės kitiems palikti neišdildomą įspūdį

Spaudžiami daugelis prisipažins, kad trokšta palikti kitiems žmonėms įspūdį. Žinoma, galima...