DELFI skaitytojai domėjosi įvairiausiais dalykais: nuo to, kiek kartų per gyvenimą G. Aliksandravičius pats yra patekęs į avarijas, iki policijos bejėgiškumo prieš motociklininkus.

G. Aliksandravičius prisipažino, jog tris kartus pats buvo patekęs į avarijas, tačiau nebuvo dėl jų kaltas.

Į skaitytojų skundus dėl saugos tarnybų darbuotojų, nuolat pažeidinėjančių Kelių eismo taisykles (KET), Eismo priežiūros tarnybos viršininkas atsakė, kad jie neturi jokių privilegijų, KET jie privalo laikytis ir jokio tylaus susitarimo tarp policijos bei saugos tarnybų nėra.

Į nepasitenkinimą senyvo amžiaus vairuotojais, kurie esą kelia grėsmę keliuose dėl savo pasenusių KET žinių ir sveikatos būklės, G. Aliksandravičius atkirto: „Faktai liudija, kad senyvo amžiaus vairuotojai tikrai nėra pavojingiausi eismo dalyviai. Kaip rodo statistika, didžiausia eismo įvykių kaltininkų grupė yra nuo 15 iki 34 metų amžiaus - jie sudaro net 38 procentus“..

Vilniečiai piktinosi tuo, kad sostinėje, gatvėse, kur itin intensyvus eismas, leidžiama iš antros juostos sukti į kairę – dėl to susidaro kamščiai ir kyla pavojus eismo saugumui: „Kodėl sudaromos tokios eismo sąlygos? Patys juk važinėjat, matot. Negi sunku tą ištisinę liniją padaryti?“ Eismo priežiūros tarnybos vadovas atsakė: „Ši problema yra žinoma. Teiksim pasiūlymus Vilniaus miesto savivaldybei dėl šių sankryžų ir bandysime ieškoti sprendimo būdų“.

Konferencijos metu pranešta, jog artimiausiomis savaitėmis bus pakeista kai kurių greičio matuoklių vieta ir kryptis tam, kad būtų galima užfiksuoti tolstančius motociklus. Tai padės drausminti didžiulio greičio mėgėjus. Be to, nuo balandžio 1-osios patruliuoti pradėjo policijos motociklininkai.

Į klausimą, ar pareigūnai gali be priežasties stabdyti automobilius, paaiškindami, jog tai eilinis dokumentų patikrinimas, G. Aliksandravičius atsakė: „Mes visuomet akcentavome tai, jog pareigūnas neapsiribotų formaliais trumpais teiginiais, o aiškiai žmonėms paaiškintų stabdymo priežastį. Policijos patrulių veiklos instrukcijose yra nustatyta, kad policijos pareigūnas turėtų pagrįsti, kodėl nori tuos dokumentus patikrinti“.

G. Aliksandravičius pateikė įspūdingų skaičių. Pažeidimai už greičio viršijimą sudaro 61 proc. visų nustatomų KET pažeidimų. O daugiausia baudų surenkama už vairavimą esant neblaiviam. Už greitį per metus surenkama apie 1,5 mln. litų baudų, o už vairavimą neblaiviam - apie 15 mln. litų. Beje, siekiama, kad už šiurkščius pažeidimus išieškotas baudas patruliai būtų skatinami. Pasak G. Aliksandravičiaus, tai yra viena iš kovos su kyšininkavimu formų.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (18)