Lietuvoje debiutuoja jau ketvirtos kartos „Subaru Impreza“. Antradienį Vilniuje surengtame automobilio pristatyme „Subaru Nordic“ atstovai pripažino, kad ambicingų planų su šia naujiena nesieja. Jie portalui DELFI teigė, kad šiuo metu Šiaurės Europos šalių regione „Impreza“ nepatenka į populiariausių markės modelių trejetuką, kuriame pirmą ir antrą vietas dalijasi „Forester“ ir „Outback“, o trečioje vietoje žengia XV.

Rimčiausiu naujos „Imprezos“ konkurentu „Subaru“ atstovai laiko ne „Volkswagen Golf“ ar kurį nors kitą kompaktinių automobilių segmento pirmūną, bet saviškį XV. Tai nėra atsitiktinumas: naujasis modelis – tarsi sumažinta 2011 m. pabaigoje pristatyto XV modelio kopija. Nuo jo „Impreza“ skiriasi 5,5 cm žemesne prošvaisa, ratlankių dizainu ir tuo, kad neturi padidinto pravažumo automobiliams būdingų apsaugų.

„Subaru“ atstovai neslepia, kad šiuos du modelius sieja ir variklis, pavarų dėžė ir visų varančiųjų ratų sistema, tačiau visa kita – nauja. Lyginant su pirmtaku, automobilio aukštis sumažintas centimetru, ilgis nepakito, bet važiuoklės bazė pailgėjo 2,5 cm, todėl atsirado daugiau erdvės gale sėdinčiųjų keleivių kojoms. Gerokai padidinta bagažinės talpa (+80 l, iki 380 l), taip pat važiuoklė tapo standesnė. Salone – jau pažįstamas vaizdas iš naujos kartos „Forester“ bei XV modelių.

Variklių pasirinkimas susiaurėjo iki vieno

Pirkėjai Lietuvoje „Subaru Imprezą“ nuo šiol galės rinktis tik su atmosferiniu 1.6 l benzininiu varikliu, kuris išvysto 114 AG ir maksimalų 150 Nm sukimo momentą (esant 4000 aps./min.). Jėgos agregatas gali būti derinamas su 5 laipsnių mechanine arba automatine „Lineartronic“ pavarų dėže. Motorų gamoje nebeliko nei 1.5 l, nei 1.6 l pasirinkimų. Su XV siūlomo 2.0 l, 147 AG dyzelinio variklio taip pat nėra.

„Techniškai galėtume montuoti ir „dyzelį“, tačiau bent jau kol kas siūlomas vienas variklis. Ankstesnės kartos modelis turėjo dyzelinį motorą, tačiau šios versijos pardavimai sudarė menką dalį. Tiesa, ateityje variklių gamą numatoma išplėsti“, – pasakojo „Subaru Nordic“ vadovai.

Nors kai kuriose rinkose „Impreza“ siūloma ir su priekinių, ir su visų varančiųjų ratų sistema, Lietuvoje ir toliau šis automobilis neišsižadės vizitinės kortelės, kurioje įrašyta visų varančiųjų ratų savybė. Gamintojo atstovai pabrėžia, jog nemato reikalo kažką keisti, mat tik priekiniais ratais varomos „Imprezos“ vidutinės degalų sąnaudos yra viso labo 0,1 l/100 km mažesnės.

Tiesa, sportiškumo stygių kompensuos kitą pavasarį debiutuosiantis naujasis „Subaru STI“. Kol kas gamintojo atstovai slepia, kokiomis charakteristikomis pasižymės būsimas modelis, daugiau apie jį bus galima sužinoti artėjant 2014-ųjų Ženevos automobilių parodai.

Labiau skirtas moterims

Naujos kartos „Subaru Impreza“ bus trijų įrangos lygių. Standartinės komplektacijos sąrašas – gana ilgas: stabilumo sistemų rinkinys VDC, automatinė „Start/Stop“ sistema, dienos žibintai, šildomos sėdynės bei veidrodėliai, automatinis oro kondicionierius, įkalnės įveikimo pagalbininkas, 7 saugos oro pagalvės, jau minėta 4WD sistema ir kt. Bazinė versija Lietuvoje kainuoja nuo 63 900 Lt. Už „Imprezą“ su aukščiausio lygio įranga bei automatine transmisija prašoma 82 990 Lt.

„Pripažįstame, kad „Impreza“ nėra pigi, tačiau tai yra pigiausias „Subaru“ modelis. Kas yra šio automobilio pirkėjas? Tai – labiau moterims skirtas modelis, kaip ir XV. Jie yra tarsi atsvara „Outback“, „Legacy“ ir „Forester“, kurie priskiriami labiau vyriškiems automobiliams“, – sakė „Subaru Nordic“ atstovai.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (76)