Tai – jau ketvirtos kartos modelis. Nuo 1995 m., kai debiutavo šis SUV visureigis, „Honda“ pardavė daugiau nei penkis milijonus automobilių.
Lyginant su pirmtaku, naujos kartos CR-V ilgis ir aukštis sumažėjo atitinkamai 5 ir 30 mm. Tačiau gamintojai giriasi, kad salono erdvė dėl to nė kiek nenukentėjo. Teigiama, kad sumažinus variklio skyrių, vairuotojo pozicija buvo patraukta 60 mm į priekį.
Naująjį „Honda CR-V“ neabejotinai įvertins ieškantys talpaus SUV visureigio. Inžinieriams pavyko pasiekti, kad bagažo erdvė nulenkus galines sėdynes padidėtų 147 l, iki 1648 l. Standartinė bagažinės talpa – 589 l, tai vienas geriausių rodiklių segmente.
Bene įdomiausias naujojo CR-V aspektas – automobilis pirmą kartą bus siūlomas tik su priekiniais varančiaisiais ratais. Iki šiol visi jie turėjo AWD ratų formulę.
„Honda CR-V“ bus montuojami du jėgos agregatai. Tai 2.0 l „i-VTEC“ benzininis 155 AG pasiekiantis variklis, bei 2.2 l „i-DTEC“ 150 AG ir 350 Nm sukimo momentą pasiekiantis „dyzelis“. Varikliai derinami su 6 laipsnių mechanine arba 5 laipsnių automatine transmisija.
Naujojo CR-V kaina „Honda“ atstovybėse prasideda nuo 74 220 Lt.
DELFI Auto jau turėjo galimybę išbandyti naująjį „Honda CR-V“ dar prieš jam debiutuojant Lietuvos rinkoje, straipsnį galite skaityti paspaudę šią nuorodą.