Tai – jau ketvirtos kartos modelis. Nuo 1995 m., kai debiutavo šis SUV visureigis, „Honda“ pardavė daugiau nei penkis milijonus automobilių.

Lyginant su pirmtaku, naujos kartos CR-V ilgis ir aukštis sumažėjo atitinkamai 5 ir 30 mm. Tačiau gamintojai giriasi, kad salono erdvė dėl to nė kiek nenukentėjo. Teigiama, kad sumažinus variklio skyrių, vairuotojo pozicija buvo patraukta 60 mm į priekį.

Naująjį „Honda CR-V“ neabejotinai įvertins ieškantys talpaus SUV visureigio. Inžinieriams pavyko pasiekti, kad bagažo erdvė nulenkus galines sėdynes padidėtų 147 l, iki 1648 l. Standartinė bagažinės talpa – 589 l, tai vienas geriausių rodiklių segmente.

Bene įdomiausias naujojo CR-V aspektas – automobilis pirmą kartą bus siūlomas tik su priekiniais varančiaisiais ratais. Iki šiol visi jie turėjo AWD ratų formulę.

„Honda CR-V“ bus montuojami du jėgos agregatai. Tai 2.0 l „i-VTEC“ benzininis 155 AG pasiekiantis variklis, bei 2.2 l „i-DTEC“ 150 AG ir 350 Nm sukimo momentą pasiekiantis „dyzelis“. Varikliai derinami su 6 laipsnių mechanine arba 5 laipsnių automatine transmisija.

Naujojo CR-V kaina „Honda“ atstovybėse prasideda nuo 74 220 Lt.

DELFI Auto jau turėjo galimybę išbandyti naująjį „Honda CR-V“ dar prieš jam debiutuojant Lietuvos rinkoje, straipsnį galite skaityti paspaudę šią nuorodą.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (91)