aA
Nuo šių metų kovo Baltijos šalių gyventojams jau siūlomas „Audi Q7 e-tron“ – pirmasis pasaulyje iš elektros tinklo įkraunamas hibridinis automobilis su visų ratų „quattro“ pavara ir dyzeliniu TDI varikliu. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, Q7 – tai „premium“ klasės visureigis, kuris naudodamas ličio jonų baterijos energiją ir dyzelinį variklį gali įveikti net 1410 km, viename kombinuoto ciklo kilometre išmesdamas 48-50 gramų CO2 ir sudegindamas mažiau nei du litrus degalų 100 kilometrų.
"Audi Q7 e-tron quattro"
"Audi Q7 e-tron quattro"
© Gamintojo archyvas

Įkraunamas iš elektros tinklo hibridinis „Audi Q7 e-tron“ pristatomas kaip sportiškas, patogus ir tuo pačiu labai efektyvus. 100 km/val. greitį „Q7 e-tron“ pasiekia per 6,2 sekundės, o naudodamas ličio jonų baterijos energiją gali važiuoti 135 km/val. maksimaliu greičiu. Dirbant dyzeliniam jėgos agregatui maksimalus automobilio greitis padidėja iki 230 km/val.

Efektyvus naujosios kartos V6 dyzelinis variklis išvysto 190 kW (258 AG) pajėgumą, o jo sukimo momentas – 600 Nm. Elektrinis variklis pasiekia 94 KW (127 AG) pajėgumą.

„Audi Q7 e-tron quattro“ ličio jonų akumuliatorių galima įkrauti įvairiais būdais. Per trumpą laiką įkrauti bateriją galima naudojant specialias greito įkrovimo stoteles arba pramoninius kontaktinius elektros lizdus. Iš aukštos įtampos tinklo baterija įkraunama per 2,5 valandos, o iš buitinio tinklo įkrovimas užtruktų 8 valandas.

Automobiliui važiuojant akumuliatorius iš dalies įsikrauna ir pats dėl vykstančių energijos rekuperacijos procesų. Automobilio efektyvumą didina ir standartinė šilumos valdymo sistema su integruotu šilumos siurbliu, kuris perteklinę elektros komponentų išskiriamą šilumą nukreipia į automobilio saloną. Taip automobilio viduje palaikoma norima temperatūra ir kiti patogumai, ypač vertinami ilgose kelionėse.

„Audi Q7 e-tron“ visureigis įprastomis sąlygomis važiuoja elektra, tačiau vairuotojas gali rinktis vieną iš trijų energijos naudojimo režimų ir dviejų variklių. Naudojant elektros režimą automobilio ratus suka elektros jėgainė, o hibridiniame režime valdymo sistema savarankiškai nusprendžia kurį važiavimo tipą pasirinkti. Akumuliatoriaus įkrovos palaikymo režime sistema išsaugo turimą elektros energiją jos nenaudodama.

„Audi Q7 e-tron“ automobilio ilgis – 5,05 m, gamintojo tikinimu, tai talpiausias savo segmento modelis. Jo vidaus erdvės pilnai užtenka penkiems žmonėms, o bagažinė – 890 litrų talpos.

„Q7 e-tron“ komplektuojamas su 19 colių ratlankiais ir trimačiais priekiniais žibintais. Automobilio standartinės įrangos sąraše yra ir „Virtual Audi cockpit“ – visiškai skaitmeninis 12,3 colio įstrižainės prietaisų skydelis, atkuriantis aukštos rezoliucijos informaciją. Vairuotojas aprūpinamas įvairių rūšių infomacija, – tokia kaip galios, elektros energijos suvartojimas, energijos, elektros ir kuro rezervai bei elektros baterijos lygis.

Standartinės įrangos „Audi Q7 e-tron“ automobilio kaina Lietuvoje – nuo 82 tūkst. 700 eurų su PVM.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Milijardierius Billas Gatesas irgi panoro elektromobilio: įsigijo „Porsche Taycan“ (11)

„Microsoft“ įkūrėjas Billas Gatesas atskleidė esantis neabejingas elektromobilių rinkos...

Netikėta žinia: „Porsche“ pranešė apie pirmąjį sudegusį „Taycan“ (10)

„Porsche“ antradienį patvirtino, kad užfiksuotas pirmas atvejis, kai naujasis ir pirmasis...

„Škoda“ automobilių šeimą papildys pirmuoju kompanijos elektriniu visureigiu „Enyaq“

„Škoda“, „Volkswagen“ priklausanti dukterinė automobilių gamintoja, paskelbė apie savo...

„Volkswagen“ kuria naują įkrovos stotelę: galės stovėti bet kur, įkraudinės ypač didele galia (1)

Kuo toliau, tuo dažniau išgirsite skundų, kad elektromobilių įkrovimo stotelių jūsų mieste...

Ateityje važinėsime ne elektromobiliais – kinai sukūrė efektyvų vandenilio generatorių (9)

Ateitis priklauso švariai energetikai. Vėjo, saulės ir vandens energetikos parkai kartu su...

Top naujienos

Šauktinis pasibaisėjo kariuomenės reakcija į jo sveikatą: tegul žino visa Lietuva (209)

„Tegul žino visa Lietuva“, – tokiais žodžiais savo laišką redakcijai pradėjo šauktinis...

Imigracija Lietuvoje: atlyginimai priklausys nuo dviejų veiksnių (16)

„Imigracijos poveikis darbo užmokesčiui priklauso nuo to, ar atvykstanti darbo jėga konkuruoja,...

Ukrainos ministras apie neprognozuotus įvykius: tai didelės gėdos diena sulaikyti 24 žmonės (272)

Vidurio Ukrainoje dešimtys žmonių ketvirtadienį susirėmė su policija dėl vyriausybės planų...

Vilniaus rajono savivaldybė pritarė planui toliau asfaltuoti Skvernelio gatvę (15)

Vilniaus rajono politikai penktadienį patvirtino 2020–2022 metų strateginį veiklos planą,...

Auklėtinius aprėkęs Obradovičius: neatrodo, kad Eurolygoje galėtume ką nors pasiekti

„Derrickai, tu nori manęs klausytis ar ne?! Žaidžiate taip, tarsi to visai nenorėtumėte!“ –...

Gyvai / Jūs rimtai? Jurijus Smoriginas – apie „Euroviziją“ ir apsinuoginusią Ingą Stumbrienę (4)

Choreografas, baleto šokėjas ir TV projektų dalyvių kritikas Jurijus Smoriginas penktadienį sės...

Etikos sargai į Zuokų skyrybų dramą papildomai nesivels (14)

Vyriausioji tarnybinės etikos komisija ( VTEK ) nusprendė nepradėti savarankiško tyrimo dėl to,...

Įtakinga Europos politikė: reikia griežtinti vaiko priežiūros atostogų tvarką ir visiems sutrumpinti darbo laiką (286)

Metus vaiko priežiūros atostogos apmokamos moterims ir metus – vyrams. Tokį receptą siūlo...

Vartotojai įspėjami dėl įvežtos vištienos: rasta salmonelių

Uždrausta tiekti rinkai šaldytą, mechaniškai atskirtą vištieną iš Lenkijos dėl joje...

„Žalgiris“ išpildė Šaro pageidavimą, nudegęs Hayesas davė patarimą vaikams (3)

Paskutinį kartą Eurolygoje kovą dėl atšokusių kamuolių Kauno „Žalgiris“ buvo laimėjęs...

|Maža didelių žinių kaina