aA
Mano subjektyvia nuomone, iš vokiškų „Premium“ automobilių gamintojų trijulės svarbiausias naujienas Paryžiaus automobilių parodoje pristatė „Audi“ gamintojas. Be debiutavusio naujosios kartos „Audi Q5“, gamintojas iš Ingolštato Paryžiui parengė dar dvi pasaulines premjeras, kurių bent jau viena bus tikrai su džiaugsmu sutikta ir Lietuvoje.
"Audi RS3 quattro sedanas"
"Audi RS3 quattro sedanas"
© Jurgio Paplaičio nuotr.

Kalbu apie naujos kartos sportiškai-praktišką ir efektingą „A5 Sportback“ ir jo galingąją versiją „S5“, kuris turi visų varančiųjų ratų pavarą ir pasiekia net 354 AG galią. Penkerių durelių 4,7 m ilgio keturduris kupė yra populiariausia A5/S5 modelio versija, kurių praeitos kartos modelio buvo parduota daugiau kaip pusė, palyginti su kupė ir kabrioleto versijomis.

Stebėtis neverta: tokiomis pačiomis elegantiškomis formomis ir sportiškomis savybėmis pasižymintis modelis dar ir kur kas praktiškesnis nei kupė ar tuo labiau kabrioletas, siūlydamas gerokai erdvesnį bagažo skyrių, į kurį telpa nuo 480 litrų.

Šio modelio kupė versiją neseniai išbandėme ir aprašymą galite rasti čia, o dagiau informacijos apie naująjį „A5/S5 Sportback“ galite rasti čia.

„Audi RS3 Sedan“: lenktynių trasos technologijos visiems

Trečioji „Audi“ naujiena – dinamiškiausią A3 modelis „Audi RS3 Sedan“. Kaip pranešime žiniasklaidai rašo gamintojas, jo 400 AG variklis yra galingiausias penkių cilindrų motoras pasaulyje, pasiekiantis 480 Nm sukimo momentą. Kompaktiškasis RS modelis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,1 sekundės, o didžiausias automobilio greitis – 250 km/val.

„Quattro“ valdymas ir „S tronic“ pavarų dėžė yra standartinė įranga, o selektyvus ratų sukimo valdymas ir išmanioji elektroninio stabilizavimo valdymo (ESC) programinė užtikrina stabilesnį bei sklandesnį važiavimą. Be to ESC galima visiškai atjungti, kai važiuojama ypač sportiškai.

Sportiškumo „Audi RS3“ modeliui suteikia ne tik jo variklis ar kitos sistemos, bet ir išorės bei vidaus dizainas – platesnė priekinė ratų ašis palyginti su įprastu „A3“, stacionarus aptakas ant bagažinės, kiti dizaino pakeitimai. Salone sumontuotos sportinės sėdynės, padengtos juoda „Nappa“ oda, taip pat sportinis vairas su plokščia apatine dalimi.

Pagrindinis multimedijos ir nustatymų valdymo elementas yra pasukamas/paspaudžiamas valdiklis centre. Taip pat vairuotojas visuomet turės interneto ryšį per „Audi Connect“ ir „Audi“ išmanaus telefono sąsają. Be vairavimui būtinos informacijos – navigavimo su „Google Earth“ ir „Google Street View“, informacijos apie degalų kainas, orus, kelionę ir eismo sąlygas, „Audi MMI Connect“ programa suteikia ir daug kitų galimybių, pavyzdžiui, išmaniojo telefono kalendoriaus perkėlimą į MMI.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Seimas uždraudė nenaudojamus automobilius laikyti bendrose parkingo vietose: savininkai turės 3 mėnesius (28)

Daugiabučių kiemuose nuo kitų metų atsiras daugiau vietos automobiliams. Seimas įpareigojo...

Lietuvoje pasirodęs naujasis „Citroen C4“ grįžta prie ištakų: išskirtinio stiliaus ir komforto (3)

Į Lietuvą atvyko naujasis „ Citroen C4 “, kuris modernias technologijas derina su ikoniškomis...

„Honda“ pristatė naują HR-V: šįkart varomą ir elektra

Japonijos automobilių gamintoja „Honda“ pristatė naują „HR-V e:HEV“ modelį, kurio...

„Land Rover Defender“ paskelbtas 2021-ųjų pasaulio dizaino automobiliu (5)

„ Land Rover Defender “ kasmečiuose rinkimuose pelnė 2021-ųjų pasaulio dizaino automobilio...

Paaiškėjo: į nemalonias situacijas įkliuvę vyresni vairuotojai ima erzinti kitus – važiuoja lėčiau nei galima (100)

Statistikos departamento duomenimis, vairuotojo pažymėjimą turi kas antras Lietuvos gyventojas ,...

Top naujienos

Ekspertas kritikuoja valdžios planą: tas yra tiek pat saugu, kiek leisti pabučiuoti kryželį prie įėjimo (149)

Buvęs Ekspertų tarybos narys, matematikos mokslų daktaras Vaidotas Zemlys-Balevičius sukritikavo...

Vilnietei sukėlė šoką užrašai požeminėje perėjoje: ar tai įmanoma vienoje iš ES sostinių? (263)

Dar vienoje Vilniaus požeminėje perėjoje nemalonūs praeiviams užrašai ir piešiniai. Į...

Patvino sostinės Upės gatvė: ragina rinktis kitą maršrutą (4)

Penktadienį „Grinda“ socialiniame tinkle pranešė, kad Vilniuje, Upės gatvėje, įvyko...

Koronaviruso duomenys Lietuvoje: užfiksuoti 1278 nauji atvejai, mirė 14 žmonių paskiepyta beveik 25 tūkst. žmonių (252)

Ketvirtadienį Lietuvoje buvo nustatyti 1278 nauji koronaviruso atvejai, dar 14 žmonių mirė,...

Tiesioginė transliacija / Jūs rimtai? Larisa Kalpokaitė – apie darbingą amžių iki 72-ejų ir kitas savaitės naujienas (2)

Nors šią savaitę gyvenimą drebino ne viena svarbi naujiena, vis dėlto, pavasaris jau gerokai...

The Economist | D+

Siekdami nugalėti vėžį, mokslininkai pasitelkė galingą ginklą: dabar navikus tiria net astronomai

Pastaruosius du dešimtmečius Johnso Hopkinso universitete Baltimorėje dirbantis astronomas...

„Popierinis“ kelias ir tiltas grasina namų griovimais Balsiuose: gyventojai nė nebegali užsiimti remontu (334)

Balsių bendruomenės sukilusios dėl planuojamo naujo kelio ir tilto, kuris turėtų sujungti...

Medikus šiurpina paspirtukų ir dviračių vairuotojai: užplūdo ligonines, o apsaugų dėvėti nenori (7)

Šylantys orai į lauką išvilioja aktyvios veiklos mėgėjus – gatvėse ir kiemuose daugėjant...

Maskva pagrasino Čekijai atsaku, „kokio nesapnavo net baisiausiame sapne“ (555)

Oficiali Rusijos užsienio reikalų ministerijos atstovė spaudai Marija Zacharova sureagavo į...

Per metus perpus mažėjo bankrotų: analitikai įspėja, kad tai netruks ilgai (7)

Per pastaruosius metus bankrutuojančio ar bankrutavusio statusą įgijo beveik 700 juridinių...