Mano subjektyvia nuomone, iš vokiškų „Premium“ automobilių gamintojų trijulės svarbiausias naujienas Paryžiaus automobilių parodoje pristatė „Audi“ gamintojas. Be debiutavusio naujosios kartos „Audi Q5“, gamintojas iš Ingolštato Paryžiui parengė dar dvi pasaulines premjeras, kurių bent jau viena bus tikrai su džiaugsmu sutikta ir Lietuvoje.
"Audi RS3 quattro sedanas"
© Jurgio Paplaičio nuotr.

Kalbu apie naujos kartos sportiškai-praktišką ir efektingą „A5 Sportback“ ir jo galingąją versiją „S5“, kuris turi visų varančiųjų ratų pavarą ir pasiekia net 354 AG galią. Penkerių durelių 4,7 m ilgio keturduris kupė yra populiariausia A5/S5 modelio versija, kurių praeitos kartos modelio buvo parduota daugiau kaip pusė, palyginti su kupė ir kabrioleto versijomis.

Stebėtis neverta: tokiomis pačiomis elegantiškomis formomis ir sportiškomis savybėmis pasižymintis modelis dar ir kur kas praktiškesnis nei kupė ar tuo labiau kabrioletas, siūlydamas gerokai erdvesnį bagažo skyrių, į kurį telpa nuo 480 litrų.

Šio modelio kupė versiją neseniai išbandėme ir aprašymą galite rasti čia, o dagiau informacijos apie naująjį „A5/S5 Sportback“ galite rasti čia.

„Audi RS3 Sedan“: lenktynių trasos technologijos visiems

Trečioji „Audi“ naujiena – dinamiškiausią A3 modelis „Audi RS3 Sedan“. Kaip pranešime žiniasklaidai rašo gamintojas, jo 400 AG variklis yra galingiausias penkių cilindrų motoras pasaulyje, pasiekiantis 480 Nm sukimo momentą. Kompaktiškasis RS modelis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,1 sekundės, o didžiausias automobilio greitis – 250 km/val.

„Quattro“ valdymas ir „S tronic“ pavarų dėžė yra standartinė įranga, o selektyvus ratų sukimo valdymas ir išmanioji elektroninio stabilizavimo valdymo (ESC) programinė užtikrina stabilesnį bei sklandesnį važiavimą. Be to ESC galima visiškai atjungti, kai važiuojama ypač sportiškai.

Sportiškumo „Audi RS3“ modeliui suteikia ne tik jo variklis ar kitos sistemos, bet ir išorės bei vidaus dizainas – platesnė priekinė ratų ašis palyginti su įprastu „A3“, stacionarus aptakas ant bagažinės, kiti dizaino pakeitimai. Salone sumontuotos sportinės sėdynės, padengtos juoda „Nappa“ oda, taip pat sportinis vairas su plokščia apatine dalimi.

Pagrindinis multimedijos ir nustatymų valdymo elementas yra pasukamas/paspaudžiamas valdiklis centre. Taip pat vairuotojas visuomet turės interneto ryšį per „Audi Connect“ ir „Audi“ išmanaus telefono sąsają. Be vairavimui būtinos informacijos – navigavimo su „Google Earth“ ir „Google Street View“, informacijos apie degalų kainas, orus, kelionę ir eismo sąlygas, „Audi MMI Connect“ programa suteikia ir daug kitų galimybių, pavyzdžiui, išmaniojo telefono kalendoriaus perkėlimą į MMI.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Volkswagen“ pelnas pernai daugiau nei dvigubėjo (3)

Didžiausias pasaulyje automobilių gamintojas „ Volkswagen “ paskelbė, kad koncerno grynasis...

Bandymų su beždžionėmis skandalas: ką darys „Volkswagen“? (4)

„Volkswagen“ (VW) penktadienį pristatys 2017 metų ataskaitą, tą pačią dieną skandalinga...

Naujasis „Nissan Leaf“ jau išriedėjo į Lietuvos kelius (15)

Vasario 22-oji – svarbi diena elektromobilių mėgėjams Lietuvoje. Dar visai neseniai „Nissan“...

Nemalonus perspėjimas: po „Brexit“ ES gali nebegalioti britiški vairuotojo pažymėjimai (82)

Gali taip įvykti, kad po „Brexit“ britų vairuotojai negalės važiuoti į Europą, nes jų...

„Harley-Davidson“ pristatė du naujus motociklus (1)

Motociklų gamintojas „ Harley-Davidson “ prie savo „Sportster“ motociklų šeimos prideda...

Top naujienos

Žiaurios nuotraukos paslaptis: budelio Dušanskio atvaizdas ir baisi brolio išdavystė perspėjimas – vaizdas gali šokiruoti (228)

Prieš jūsų akis pokario laikų žiauri nuotrauka. Joje matome NKVDistus ir nušautą į kaktą...

Visą gyvenimą kankinusi paslaptis: viskas prasidėjo nuo radinio tėvų miegamajame (3)

Robinui buvo trylika, kai sužinojo, kad yra įvaikintas. Dar vėliau išsiaiškino, kad buvo paliktas...

Kai kurie dalykai Baltarusijoje – neįtikėtinai pigūs (31)

Nemažai alkoholį vartojančių vyrų ir moterų, daug kur rūkoma, palyginti nebrangu, o skoniai...

Tėvai net neįsivaizduoja, kuo gali baigtis jų atostogos su vaikais: gresia baudos (242)

Kada noriu, tada ir atostogauju – su tokiu tėvų požiūriu susiduriantys mokytojai patenka į...

Paskutiniame Vilniuje Jazzu ir Leono Somovo koncerte – staigmena draugui, ašaros ir dovana merginos paliktam vaikinui (26)

Žvarbų šeštadienio vakarą šalia "Siemens" arenos rinkosi tūkstančiai Justės Arlauskaitės...

Neištikimybės priežastys gali būti daug sudėtingesnės, nei jums atrodo

Ne visada tai yra problemų santykiuose požymis. Visus, kurie susidūrė su neištikimybe, pirmiausia...

Karšta kova dėl „Eurovizijos“: paaiškės trys pirmieji finalo dalyviai (55)

Šeštadienio vakarą LRT prie televizorių ekranų ir vėl prikaustė „Eurovizijos“ gerbėjus....

Patekęs į avariją nusivylė draudimu: daugiau su jais reikalų neturėsiu (280)

Draudimo paslaugų kainos kyla kaip ant mielių, tačiau garantijų, kad ištikus bėdai žmogus...

Mokslininkai atskleidė mirtį sėjusių Pragaro vartų paslaptį (1)

Mokslininkai Turkijoje tyrinėja senovinę vietą, vadinamą Pragaro arba Hado vartais: senovės...

Kai kurių euro monetų gali nelikti ir Lietuvoje (28)

Estijoje pamažu kyla diskusija, ar reikėtų atsisakyti 1 ir 2 centų monetų. Anot Lietuvos banko...