aA
Pirmadienį Lietuvoje oficialiai pristatytas Lietuvoje iki šiol nepardavinėtas naujas, 7 kartos, „Lexus ES“ modelis. Ženklo atstovai prisipažino, kad ilgus metus žvalgydamiesi į šį modelį pavydėdavo kolegoms iš JAV ir kitų rinkų, o nauja ES karta sukurta taip, kad įtiktų įnoringiems ir turintiems iš ko rinktis europiečiams.
Lexus ES
Lexus ES
© DELFI / Domantas Pipas

„Važiuodami į mokymus vis pavydėdavome kolegoms šio modelio. Pirmą kartą pristatytas 1991 m., šio sedanas pardavimais nusileidžia tik „Lexus“ lyderiui – RX visureigiui. Ir, esame tikri, kad Lietuvoje šį automobilį tikrai rinksis“, – kalbėjo Gintaras Sudaras, „Lexus Vilnius“ pardavimų vadovas.

Visgi šio automobilio atsiradimas reiškia ir kitą naujovę: Europos rinkoje nebelieka GS – panašaus dydžio sedano, varomo galiniais ratais.

„Premium“ segmento sedanas – turi priekinius varančiuosius ratus, automatinę pavarų dėžę, hibridinę jėgainę, kurią sudaro elektros variklis bei įprastas, benzinu varomas, 2,5 l darbinio tūrio motoras. Bendra abiejų jėgainių galia – 218 AG (160 kW).

„Kodėl tik vienas variklis? Žinome, kad 2020 m. visose Europos Sąjungos šalyse turėtų įsigalioti Paryžiaus klimato susitarimo nuostatos, tad, greičiausiai, sulig tuo atsiras ir kažkoks automobilio mokestis. Todėl turime tik hibridinę jėgainę“, – vienintelę įmanoma jėgainę gynė Mindaugas Kraujutis, „Lexus Kaunas“ atstovas.

Platesnis ir ilgesnis

„Lexus“ atstovai pristatydami automobilį pabrėžė, kad nors kėbulas – sedano, automobilis turi žemėjančią stogo liniją, primenančią kupė, o tuo pačiu – ketverias duris ir itin erdvę galinę sėdynių eilę. Ženklo atstovai išdavė, kad gale erdvė tik 1 mm mažesnė nei prabangiausiame „Lexus“ modelyje – LS. Taip pat 8 laipsnių kampu reguliuojasi galinių sėdynių eilės atlošai.

Palyginus su pirmtaku, ES mnodelis yra 66 mm ilgesnis ir 45 mm platesnis. Be to, automobilis yra 5 mm žemesnis nei ankstesnės kartos modelis, o ratų bazė – 50 mm ilgesnė nei anksčiau.

Tarp naujovių – ženkliai geresnė garso izoliacija. Tris sluoksnius turinčia izoliacine medžiaga išklotas beveik visas automobilio dugnas, šonai ir pan., todėl, žada G. Sudaras, vairuotojai, kuriuos erzindavo „troleibuso garsas“ tada, kai elektros pavarą turintis automobilis stodavo, šio garso turėtų negirdėti.

ES modeliui sukurti panaudota GA-K platforma, todėl sedano važiuoklė standesnė nei kiek didesnių LS ir LC modelių. Be to, pabrėžia „Lexus“ atstovai, važiuoklė ne pneumatinė – amortizatoriai valdomi elektra, todėl tiek renkantis vairavimo režimą, tiek priklausomai nuo vairavimo stilistikos, automobilis pasirenka, kiek standi ar komfortiška turėtų būti važiuoklė. Tiesa, adaptyvi važiuoklė, kaip ir įvairių vibracijų slopinimo sistemą, turi ne visi ES modeliai, o tik žymimi „F Sport“ ženklu.

Lexus ES
Lexus ES
© DELFI / Domantas Pipas

Pėsčiuosius „matys“ ir naktį

Lexus ES“ modelis turi ir antros kartos „Safety System+“ saugumo sistemų paketą. Pastarajame yra būtiniausi saugos elementai, padėję saugumo bandymuose „Euro NCAP“ surinkti 5 žvaigždučių įvertinimą.

„Lexus“ atstovai kalbėdami apie saugumo sistemas pabrėžė tai, kad jei iki šiol visi naujausi „Lexus“ modeliai galėdavo atpažinti pėsčiuosius dieną, ES modelis tą padaryti galės ir naktį. Taip pat automobilyje veikia adaptyvi nuolatinio greičio palaikymo sistema, suderinta su važiavimo eismo juostoje asistentu.

Tarp naujovių – adaptyvios tolimosios šviesos, galinčios neakinti priešais esančių vairuotojų, o tuo pačiu – apšviesti aukštai kelyje esančius kelio ženklus ir pan.

Konkurentų gausu

Kitų metų sausį pirmus pirkėjus pasieksiančio modelio kaina prasideda nuo 45,2 tūkst. eurų. „F Sport S“ – sportišką apdailos paketą turinčio – modelio kaina siekia 56,7 tūkst. eurų. O prabangiausiai įrengtas „Luxury“ modelis kainuos nuo 61,1 tūkst. eurų.

Visgi akivaizdu, kad konkuruoti teks itin nemažą pasirinkimą turinčiame segmente, mat Vokietijoje gaminami rimčiausi „Lexus“ konkurentai siūlomi su gerokai platesne variklių gama, taip pat ir galimybę turėti ne tik priekinius ar galinius varančiuosius ratus, bet ir visų varančiųjų ratų pavarą.

Pavyzdžiui, naujo „Audi A6“ modelio kaina su dyzeliniu 2 l darbinio tūrio 204 AG galios varikliu ir automatine pavarų dėže kaina prasideda nuo 46,4 tūkst. eurų.

5 serijos BMW su benzininiu 184 AG galios varikliu ir automatine pavarų dėže kainuoja nuo 50 tūkst. eurų.

E klasės „Mercedes-Benz“ su automatine pavarų dėže, keturių varančiųjų ratų sistema, turbodyzeliniu varikliu kainuoja nuo 50 tūkst. eurų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

„Bentley" pristatė savo naują flagmaną, kuris nuolatos stebės keleivius ir gelbės nuo užsisėdėjimo

„ Bentley Bentayga “ nuo pat pirmųjų dienų buvo populiariausias gamintojo modelis. Nuo šiol...

Greitai Lietuvoje atsiras gatvės, kur dviratininkai bus pranašesni už vairuotojus (2)

Nuo birželio 1 d. Lietuvos miestuose galės atsirasti „Dviračių gatvės“ – tokiu nauju kelio...

BMW atnaujino „trečiuką“ ir pristatė net 7 hibridines jo versijas

Viena populiariausių Vokietijos automobilių koncerno BMW serijų – 3 serijos modeliai –...

Daugėjant elektrinių komercinio transporto modelių, dyzelino „žūtis“ neprognozuojama: tam yra kelios priežastys

5 iš 12. Tokia, šių metų konkurso „Lietuvos komercinis automobilis 2022“ dalyvių, turinčių...

Skelbia apie vietas centre, kur 2 valandas parkavimas nemokamas

Sostinės Taryba trečiadienį patvirtino siūlymus, kurie keis rezervuotų automobilių stovėjimo...

Top naujienos

Karybos ekspertas: Mariupolio gyventojų laukė žeminanti Kadyrovo čečėnų procedūra

Karybos ekspertas, buvęs Ukrainos karinių pajėgų generalinio štabo karininkas, atsargos...

Delfi PliusVaidas Mikaitis

Turistų netekusi lietuvių pamėgta atostogų kryptis gerokai apsileido: šiukšlės paplūdimiuose bado akis

Gal trumpam pamirškime Ukrainą ir karą? Žinau, sunku, o gal net ir neįmanoma. Bet pabandykime...

Delfi PliusDainius Sinkevičius

Siaubas, kurio neįmanoma pamiršti: rašyti nemokėjusį 6-metį užkasė prie namų, o kapą apipylė šiukšlėmis (1)

Tai – siaubinga istorija, kurios ją tyrę policijos ir prokuratūros pareigūnai iki šiol negali...

Hegemonas nuverstas: „Lietkabelis“ pirmą kartą istorijoje paliko „Žalgirį“ be LKL finalo (14)

Panevėžio „Lietkabelis“ pakeitė „Betsafe-LKL“ istoriją – pusfinalyje triskart iš eilės...

Karas Ukrainoje. Prie Donecko ir Luhansko Ukrainos ginkluotosios pajėgos atrėmė 9 priešo atakas, kovos tęsiasi dar 4 vietose Rusija uždraudė į šalį atvykti JAV prezidentui Bidenui (12)

Ukrainos Jungtinių pajėgų grupuotės spaudos tarnyba „Facebook“ pranešė, kad prie Donecko ir...

Dėl karieso kaltas ne vien maistas: gydytoja išvardijo kitas dantų gedimo priežastis

Viena dažniausių apsilankymo pas odontologus priežasčių yra dantų ėduonis , kitaip –...

Bedarbių laukia permainos: nauja sistema dalį gali palikti be išmokų

Nuo liepos nemotyvuotų ar valstybės parama piktnaudžiaujančių bedarbių laukia sunkūs laikai....

„Bellingcat“ vadovas: jėgos struktūros jau išduoda Putiną (5)

Rusijos prezidentas Vladimiras Putinas suprato grėsmes savo šalies viduje ir privalėjo rasti...

Maksvytis – po istorinio „Žalgirio“ nuopuolio: komanda serga ir ją reikia gydyti Čanakas: tai – neįtikėtina (3)

Kauno „Žalgiriui“ nepavyko išvengti neišvengiamo. 32-ejus metus Lietuvos čempionato finale...

Astronomų pastebėtas mįslingas žiedas gali būti tarpgalaktinės kilmės objektas

Vakarų Sidnėjaus universiteto mokslininkai kartu su tarptautine ekspertų komanda netoli kaimyninės...