aA
Pirmadienį Lietuvoje oficialiai pristatytas Lietuvoje iki šiol nepardavinėtas naujas, 7 kartos, „Lexus ES“ modelis. Ženklo atstovai prisipažino, kad ilgus metus žvalgydamiesi į šį modelį pavydėdavo kolegoms iš JAV ir kitų rinkų, o nauja ES karta sukurta taip, kad įtiktų įnoringiems ir turintiems iš ko rinktis europiečiams.
Lexus ES
Lexus ES
© DELFI / Domantas Pipas

„Važiuodami į mokymus vis pavydėdavome kolegoms šio modelio. Pirmą kartą pristatytas 1991 m., šio sedanas pardavimais nusileidžia tik „Lexus“ lyderiui – RX visureigiui. Ir, esame tikri, kad Lietuvoje šį automobilį tikrai rinksis“, – kalbėjo Gintaras Sudaras, „Lexus Vilnius“ pardavimų vadovas.

Visgi šio automobilio atsiradimas reiškia ir kitą naujovę: Europos rinkoje nebelieka GS – panašaus dydžio sedano, varomo galiniais ratais.

„Premium“ segmento sedanas – turi priekinius varančiuosius ratus, automatinę pavarų dėžę, hibridinę jėgainę, kurią sudaro elektros variklis bei įprastas, benzinu varomas, 2,5 l darbinio tūrio motoras. Bendra abiejų jėgainių galia – 218 AG (160 kW).

„Kodėl tik vienas variklis? Žinome, kad 2020 m. visose Europos Sąjungos šalyse turėtų įsigalioti Paryžiaus klimato susitarimo nuostatos, tad, greičiausiai, sulig tuo atsiras ir kažkoks automobilio mokestis. Todėl turime tik hibridinę jėgainę“, – vienintelę įmanoma jėgainę gynė Mindaugas Kraujutis, „Lexus Kaunas“ atstovas.

Platesnis ir ilgesnis

„Lexus“ atstovai pristatydami automobilį pabrėžė, kad nors kėbulas – sedano, automobilis turi žemėjančią stogo liniją, primenančią kupė, o tuo pačiu – ketverias duris ir itin erdvę galinę sėdynių eilę. Ženklo atstovai išdavė, kad gale erdvė tik 1 mm mažesnė nei prabangiausiame „Lexus“ modelyje – LS. Taip pat 8 laipsnių kampu reguliuojasi galinių sėdynių eilės atlošai.

Palyginus su pirmtaku, ES mnodelis yra 66 mm ilgesnis ir 45 mm platesnis. Be to, automobilis yra 5 mm žemesnis nei ankstesnės kartos modelis, o ratų bazė – 50 mm ilgesnė nei anksčiau.

Tarp naujovių – ženkliai geresnė garso izoliacija. Tris sluoksnius turinčia izoliacine medžiaga išklotas beveik visas automobilio dugnas, šonai ir pan., todėl, žada G. Sudaras, vairuotojai, kuriuos erzindavo „troleibuso garsas“ tada, kai elektros pavarą turintis automobilis stodavo, šio garso turėtų negirdėti.

ES modeliui sukurti panaudota GA-K platforma, todėl sedano važiuoklė standesnė nei kiek didesnių LS ir LC modelių. Be to, pabrėžia „Lexus“ atstovai, važiuoklė ne pneumatinė – amortizatoriai valdomi elektra, todėl tiek renkantis vairavimo režimą, tiek priklausomai nuo vairavimo stilistikos, automobilis pasirenka, kiek standi ar komfortiška turėtų būti važiuoklė. Tiesa, adaptyvi važiuoklė, kaip ir įvairių vibracijų slopinimo sistemą, turi ne visi ES modeliai, o tik žymimi „F Sport“ ženklu.

Lexus ES
Lexus ES
© DELFI / Domantas Pipas

Pėsčiuosius „matys“ ir naktį

Lexus ES“ modelis turi ir antros kartos „Safety System+“ saugumo sistemų paketą. Pastarajame yra būtiniausi saugos elementai, padėję saugumo bandymuose „Euro NCAP“ surinkti 5 žvaigždučių įvertinimą.

„Lexus“ atstovai kalbėdami apie saugumo sistemas pabrėžė tai, kad jei iki šiol visi naujausi „Lexus“ modeliai galėdavo atpažinti pėsčiuosius dieną, ES modelis tą padaryti galės ir naktį. Taip pat automobilyje veikia adaptyvi nuolatinio greičio palaikymo sistema, suderinta su važiavimo eismo juostoje asistentu.

Tarp naujovių – adaptyvios tolimosios šviesos, galinčios neakinti priešais esančių vairuotojų, o tuo pačiu – apšviesti aukštai kelyje esančius kelio ženklus ir pan.

Konkurentų gausu

Kitų metų sausį pirmus pirkėjus pasieksiančio modelio kaina prasideda nuo 45,2 tūkst. eurų. „F Sport S“ – sportišką apdailos paketą turinčio – modelio kaina siekia 56,7 tūkst. eurų. O prabangiausiai įrengtas „Luxury“ modelis kainuos nuo 61,1 tūkst. eurų.

Visgi akivaizdu, kad konkuruoti teks itin nemažą pasirinkimą turinčiame segmente, mat Vokietijoje gaminami rimčiausi „Lexus“ konkurentai siūlomi su gerokai platesne variklių gama, taip pat ir galimybę turėti ne tik priekinius ar galinius varančiuosius ratus, bet ir visų varančiųjų ratų pavarą.

Pavyzdžiui, naujo „Audi A6“ modelio kaina su dyzeliniu 2 l darbinio tūrio 204 AG galios varikliu ir automatine pavarų dėže kaina prasideda nuo 46,4 tūkst. eurų.

5 serijos BMW su benzininiu 184 AG galios varikliu ir automatine pavarų dėže kainuoja nuo 50 tūkst. eurų.

E klasės „Mercedes-Benz“ su automatine pavarų dėže, keturių varančiųjų ratų sistema, turbodyzeliniu varikliu kainuoja nuo 50 tūkst. eurų.

www.DELFI.lt
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kas keičiasi „Regitroje“ išaugus užsikrėtimų COVID-19 atvejų skaičiui

Siekiant valdyti COVID-19 plitimo grėsmę, „ Regitra “ koreguoja klientų aptarnavimą. Nuo...

Dėl koronaviruso atvejų „Regitroje“ Vilniuje nukeliama dalis vairavimo egzaminų (1)

Dėl įmonės darbuotojams nustatyto užsikrėtimo koronavirusu dalis vairavimo egzaminų Vilniuje yra...

BMW pristatė atnaujintą kelionių motociklą „R 1250 RT“ (1)

Daugiau nei keturis dešimtmečius – nuo 1978-ųjų – „ BMW Motorrad“ santrumpa „RT“...

Į ką atkreipti dėmesį renkantis naudotą automobilį: kėbulas ir važiuoklė – dar ne viskas (90)

Nusprendę įsigyti naudotą automobilį turėtumėte didelį dėmesį skirti ne tik jo kėbulo...

Lietuvoje pristatomas hibridinis „Jeep Compass“ (1)

Beveik 80 metų „Jeep“ viso pasaulio vairuotojams siūlo visureigius visiems gyvenimo atvejams –...

Top naujienos

Šimonytė: vietos ministerijose nėra rezervuotos, bet kandidatus mes turime Landsbergis dirbs ten, kur reikės (168)

Konservatorių lyderė Ingrida Šimonytė sako, kad galėtų pasiūlyti kandidatų į ministrus...

Raudonojoje zonoje – jau 21 savivaldybė: Veryga pasakė, kas jose keisis (197)

Vis daugiau savivaldybių dėl aukšto jose sergamumo COVID-19 liga patenka į raudonąją zoną ....

Kasiulevičius patarė, kaip elgtis, pajutus pirmuosius COVID-19 simptomus ir kam būtina likti namuose

1077 nauji koronaviruso atvejai, apie kuriuos pranešta per praėjusį savaitgalį, verčia...

Karbauskis ir Veryga: nauja valdančioji dauguma bus nuolatinėje įtampoje, situacija Lietuvoje kaista (33)

Porinkiminėje BNS spaudos konferencijoje Ramūnas Karbauskis sako, kad nauja valdančioji dauguma bus...

Lietuva pabudo kitokia: įvardino skaudžiausius naujos koalicijos kampus ir geidžiamiausius postus (1173)

Seimo rinkimų naktis buvo vainikuota bendra Tėvynės sąjungos – Lietuvos krikščionių...

Ultimatumo laikas baigėsi: virtinėje Baltarusijos bendrovių – streikai skelbiama, kad pasirodė OMON (47)

Virtinėje stambių Baltarusijos bendrovių vyksta streiką pradėti pasirengusių darbuotojų...

Tiesioginė transliacija / Delfi rytas. Konservatoriai laimėjo: kaip keisis Lietuvos politinis ir ekonominis gyvenimas? (8)

Lietuva išsirinko naują valdžią — opozicijoje esantys Tėvynės sąjunga – Lietuvos...

Naujos izoliacijos sąlygos apibrėžtos iki smulkmenų: taisyklės galioja ir šeimos nariams (287)

Izoliuojantis namuose arba kitose gyvenamosiose patalpose galioja griežtos taisyklės. Pavyzdžiui,...

Grybauskaitė: šie rinkimai – geriausia, kas galėjo nutikti Lietuvai tokiu laikotarpiu (533)

„Šie rinkimai – tai geriausia, kas galėjo nutikti Lietuvai tokiu sudėtingu laikotarpiu“, –...

Paėmę didmiesčius konservatoriai laimėjo Seimo rinkimus atnaujinta (1633)

Sekmadienį Lietuva išsirinko tryliktąjį Seimą – naujos sudėties Tautos atstovybę.

|Maža didelių žinių kaina