Šviesus ir erdvus vidus su plačiai išdėstytomis sėdynėmis užtikrina optimalų matomumą visose trijose eilėse. Papildomai pasirenkamas panoraminis stiklinis stogas dar labiau sustiprina erdvės pojūtį.

„Discovery Sport“ salone žvilgsnį traukia nauja pavarų perjungimo svirtis su tamsiai anoduoto aliuminio apdaila ir elegantiškas trijų stipinų daugiafunkcis vairas. S ir SE komplektacijose vairas gali būti aptrauktas minkšta „Windsor“ oda arba neodine medžiaga. Jame įtaisytais mygtukais galima valdyti „Pivi Pro“ informacijos ir pramogų sistemą arba suaktyvinti virtualųjį balso asistentą.

„Discovery Sport S“ ir „Dynamic SE“ versijose salonas gali būti išpuoštas net trijų skirtingų spalvų odos apmušalais. Odos nepageidaujantiems vairuotojams siūlomas zomšinio audinio ir prabangios minkštos „Luxtex“ medžiagos, pagamintos iš perdirbto poliesterio mikropluošto, derinys.

„Dynamic HSE“ komplektaciją sudaro „Ebony Windsor“ odos apdaila su kontrastuojančiais „Lunar Grey“ pilkos spalvos sėdynių intarpais. Alternatyviai siūlomas „Light Oyster“ ir „Ebony“ derinys patiks trokštantiems išskirtinio dvispalvio salono.

Land Rover Discovery

Iki 24 sėdynių konfigūracijų

Universaliame „Discovery Sport“ salone – iki 24 galimų sėdynių konfigūracijų. Stumdomos antrosios sėdynių eilės nugarėlės gali būti dalijamos ir atlošiamos santykiu 40:20:40.

Iki 1 794 litrų siekiantis bagažinės tūris nulenkus galines sėdynes leidžia susikrauti visą reikalingą mantą išvykoms. Elektra valdomas bagažinės dangtis palengvina bagažo įkrovimą ir iškrovimą.

Kiekviename „Discovery Sport“ dabar standartiškai yra įdiegtas skaitmeninis prietaisų skydelis, o ant vairo sumontuotos pavarų perjungimo mentelės. Atnaujintoje ir supaprastintoje centrinėje konsolėje dėmesį traukia elegantiškas, lyg plūduriuojantis, 11,4 colio įstrižainės lenktas stiklinis jutiklinis ekranas.

Naujausios „Pivi Pro“ informacijos ir pramogų sistemos ekrane yra nuolat pasiekiamos šoninės juostos, kuriose – greitos nuorodos į pagrindinius transporto priemonės valdiklius ir funkcijas, kaip antai garso sistemą, klimato kontrolę ar navigaciją. Tai leidžia vartotojams pasiekti 90 procentų norimų valdiklių vos dviem bakstelėjimais pagrindiniame ekrane. Dar daugiau patogumo suteikia jau standartinėje įrangoje įdiegtas belaidis „Apple CarPlay“ funkcionalumas bei laidu prijungiamas „Android Auto“.

Atnaujintoje „Discovery Sport“ centrinėje konsolėje yra ypač daug vietos smulkesniems daiktams susidėti. Joje standartiškai įtaisytas belaidis mobiliųjų įrenginių įkroviklis. Be to, kiekvienoje sėdynių eilėje yra po du USB-C įkrovimo lizdus.

Antrojoje sėdynių eilėje ir bagažinėje taip pat įrengti 12 V maitinimo lizdai. Pasirinkus septynvietį automobilį, jo trečiojoje sėdynių eilėje bus sumontuoti klimato kontrolės valdikliai bei USB-C įkrovimo prievadai.

„Naujausia informacijos ir pramogų „Pivi Pro“ sistema „Discovery Sport“ – tai novatoriškas technologijų rinkinys visai šeimai. Naujoje sumažintoje centrinėje konsolėje yra dar daugiau erdvės daiktams saugoti. O automobilio galios sistemų įvairovė, geresnio pravažumo technologijos ir įspūdingas universalumas reiškia, kad jis gali atlaikyti viską, ko gali prireikti šeimos gyvenime“, – pažymėjo „Jaguar Land Rover“ automobilių gyvavimo ciklo vyriausiasis inžinierius Jamesas Sandersonas.

Land Rover Discovery

Rafinuotos technologijos

„Discovery Sport“ įdiegta viena rafinuočiausių salono oro kokybės kontrolės technologijų „Cabin Air Purification Plus“. PM2.5 dalelių filtravimą ir CO2 valdymą apimanti sistema ne tik rūpinasi keliaujančiųjų gerove, bet ir sustiprina vairuotojo budrumą, stebėdama bei kontroliuodama anglies dvideginio lygį salone.

Pažangioje sistemoje naudojama „nanoe X“ technologija kovoja su patogenais ir padeda žymiai sumažinti kvapus, bakterijas bei alergenus, o oro kokybės indekso (AQI) programėlės technologija leidžia klientams stebėti lauko oro kokybę.

„Discovery Sport“ taip pat siūloma viena iš kompleksiškiausių apžvalgos sistemų savo klasėje. 3D erdvinio vaizdo kameros ir „ClearSight Ground View“ sistema centriniame ekrane pateikia išsamų vaizdą aplink automobilį ir po juo, o „ClearSight“ technologijos galinio vaizdo veidrodėlis rodo tikslų vaizdą už automobilio, nei jeigu vairuotojui jį užstoja kliūtis.

Platus galios sistemų pasirinkimas

„Discovery Sport“ ir toliau komplektuojamas su daugybe efektyvių iš tinklo įkraunamų hibridinių ir švelniųjų hibridinių galios sistemų. Dėl naujos P300e modifikacijos akumuliatoriaus cheminės sudėties automobilis realiomis sąlygomis vien elektros energija nuvažiuoja didesnį (iki 47 km) atstumą.

Tyrimai rodo, kad tokia distancija yra pakankama 90 proc. vidutinių kasdienių kelionių, kurias būtų galima įveikti tyliai ir neteršiant. Vertinant pagal WLTP metodiką, šis modelis vien elektra gali nuvažiuoti iki 61 km.

Iš tinklo įkraunamo hibrido galios sistemą sudaro 1,5 litro trijų cilindrų benzininis variklis su turbokompresoriumi, elektros motoras ir 14,9 kWh talpos ličio jonų baterija. Nuo 0 iki 80 proc. jos talpos galima įkrauti vos per 30 minučių naudojant 50 kW galios tiesioginės elektros srovės įkroviklį.

Tarp kitų pasirinkimų – P250 ir P200 „Ingenium“ gamos benzininiai bei D200 ir D165 dyzeliniai varikliai. Kartu su jais naudojamos švelniojo hibrido elektrinės technologijos užtikrina sklandų „start-stop“ funkcijos naudojimą mieste.

Diržine pavara sujungti starteris-generatorius ir nedidelis akumuliatorius surenka elektros energiją, kuri paprastai iššvaistoma lėtėjant. Ją kaupianti 48 voltų įtampos baterija vėliau atiduodą energiją į sistemą, kad padidintų jos našumą ir leistų sutaupyti degalų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją