Naujasis LR-TDV8 4.4 l variklis pakeis iki šiol siūlytą 3.6 l LR-TDV8 agregatą. Pabrėžiama, kad naujas variklis bus ne tik 15,1 proc. galingesnis, bet ir 14 proc. ekonomiškesnis.

„Euro5“ taršos standartus atitinkantis dyzelinis 4.4 l variklis pasiekia 313 AG (esant 3750 aps./min.) ir 700 Nm (esant 2000 aps./min.). „Range Rover“ taps pirmuoju kompanijos visureigiu, kurio vidutinės degalų sąnaudos bus mažesnės nei 8 l/100 km (CO2 emisija bus 253 g/km). 100 km/val. greitį bus galima išvystyti per kiek daugiau nei 7,5 sek.

Kaip ir anksčiau, daugiau galios norintys pirkėjai gali rinktis „Range Rover“ su benzininiu 5.0 l, V8 varikliu, pasiekiančiu 510 AG ir 625 Nm. Agregatas derinamas su 6 laipsnių automatine transmisija.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją