Balandžio mėnesį į Lietuvą atvyksiantis septynių vietų visureigis „Land Rover Discovery“ gavo maksimalų įvertinimą naujausiuose „Euro NCAP“ saugumo bandymuose. Kaip rašoma pranešime žiniasklaidai, pasaulyje pripažinta automobilių saugos testavimo organizacija „premium“ klasės šeimos visureigiui suteikė penkias žvaigždutes.
"Land Rover Discovery"
© DELFI / Karolina Pansevič

Saugumo pasiekimai

Šiuolaikinės šeimos gyvenimo būdas yra dinamiškas bei aktyvus – dažnai ir daug keliaujama kartu su vaikais. Nieko nuostabaus, kad prioritetu laikomas kuo didesnis keleivių bei pėsčiųjų saugumas. Aukšto įvertinimo „Euro NCAP“ bandymuose (net šeši balai iš šešių galimų) susilaukė „Discovery“ pažangioji autonominio avarinio stabdymo sistema (angl. Autonomous Emergency Braking, AEB). Ši sistema sustabdo automobilį, jei pastebi susidūrimo riziką. Be to, „Discovery“ įmontuotos net penkios vaikų saugos kėdučių standaus tvirtinimo jungtys „Isofix“: priekinėje keleivio sėdynėje bei visose antros bei trečios eilės sėdynėse.

AEB sistema veikia tiek važiuojant lėtai (5 km/val.), tiek ir pasirinkus saugų (80 km/val.) greitį. Naudodama priekinio vaizdo kamerą, ji apskaičiuoja atstumą nuo automobilio iki priekyje esančių objektų. Jei priekyje važiuojantis automobilis staigiai stabdo, vairuotojas yra įspėjamas signalu, jei pastarasis į įspėjimą nereaguoja, sistema pati sustabdo automobilį.

„Discovery“ aprūpintas daugybe inovatyvių sprendimų, užtikrinančių kuo saugesnę kelionę automobilio keleiviams: prisitaikanti greičio kontrolė; prisitaikantys, penkių režimų LED žibintai, neakinantys priešais atvažiuojančių automobilių vairuotojų; vairuotojo nuovargį stebinti sistema; „aklųjų“ zonų išvengti padedanti panoraminė (360 laipsnių) vaizdo stebėjimo kamera; kelio juostos laikymosi sistema; automobilio statymo bei važiavimo atbuline eiga asistentas; kelio ženklų atpažinimo sistema, informuojanti vairuotoją apie leistino greičio viršijimą.

Nauji, ekonomiški varikliai

Perėjimas prie lengvesnės aliuminio konstrukcijų platformos automobilio svorį sumažino kone 0,5 t ir tai leido jį aprūpinti papildomomis saugos priemonėmis bei garso izoliacija, o taip pat įdiegti ir visiškai naują 180 AG 2 l darbinio tūrio keturių cilindrų dyzelinį „Ingenium“ variklį su 159 g/km CO2 emisija ir 6 l/100 km vidutinėmis kuro sąnaudomis. Su šiuo varikliu „Discovery“ yra švariausias linijos modelis.

Galingesnė dyzelinio variklio versija, pasiekianti 240 AG – dviejų turbinų keturių cilindrų „Ingenium“ jėgainė, pasiekianti įspūdingą 500 Nm sukimo momentą. To pakaks, kad nuo 0 iki 100 km/val. didelis visureigis įsibėgėtų per 8 sekundes. Šio variklio kuro sąnaudos 6,4 l/100 km, o išmetamo CO2 – 165 g/km.

Dar vienas dyzelinis variklis – šešių cilindrų Td6 – generuos 258 AG bei 600 Nm sukimo momentą.

Benzininių variklių gerbėjams siūlomas naujos kartos didelio našumo 3 litrų darbinio tūrio šešių cilindrų 340 AG variklis, generuojantis 450 Nm sukimo momentą.

Naujajame visureigyje „Discovery“ įmontuota aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė.

Prabanga ir patogumas

Erdviame daugiau nei 2 tūkst. litrų tūrio salone pagal poreikius, galima pasidaryti dvi, tris, keturias, penkias, šešias ar septynias sėdimas vietas. Ir visa tai atliekama elektroninio reguliavimo būdu. Kelionės komfortui sėdynėse įmontuoti ekranai, o salone patogiai įmontuoti USB pakrovimo lizdai palaiko išmaniųjų prietaisų „gyvybes“.

„InControl Touch Pro“ sistema su integruotu 10 colių skersmens didelės raiškos lietimui jautriu ekranu, užtikrina dar geresnį naujojo „Discovery“ ryšį su aplinkiniu pasauliu ir aukštesnį pramogų sistemos lygį.

Sekant mados tendencijomis, automobilio savininkas išmaniąją atrakinimo-užrakinimo sistemą gali nešiotis patogioje ir vandeniui atsparioje apyrankėje – nebereikės pultelio ir bus ramu bet kokioje situacijoje. Naujame „Discovery“ įrengtas ir elektra valdomas vidinis bagažinės dangtis. Nuleistą dangtį galima naudoti kaip patogų paviršių daiktams susidėti ar kraunant juos į bagažinę. Galima užsisakyti judesiu valdomą bagažinės dangtį – užteks tik pajudinti koją po jutikliais, esančiais abiejuose bagažinės dangčio šonuose.

„Discovery“ yra ilgesnis už savo ketvirtosios kartos pirmtaką, tačiau kiek siauresnis ir žemesnis. Automobilio prošvaisa padidėjo 43 mm, iki 283 mm. „Discovery“ užvažiavimo į kalną kampas yra didžiausias klasėje ir jis gali įveikti 90 cm gylio vandens kliūtis. Dėl patobulintos priekabos tempimo sistemos visureigis galės vilkti iki 3,5 tonos svorį. Tai taip pat geriausias rodiklis savo klasėje.

Iššūkius kelyje padės įveikti sistema „Terrain Response 2“. Stebėdama važiavimo sąlygas, ji automatiškai parenka valdymo režimą, leidžiantį optimaliai sureguliuoti važiuoklę ir pavaros technologiją. Jei bus važiuojama ypač sudėtingomis sąlygomis, kintančiu reljefu, tereiks nustatyti išmanios sistemos „All-Terrain Progress“ kontrolę (ATPC), o vairuotojui beliks tik vairuoti.

Naujojo „Land Rover Discovery“ kaina prasidės nuo 52 tūkst. 400 eurų

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Populiariausios nuomonės
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Uber“ pristato partnerių-vairuotojų draudimo programą

Pavėžėjimo paslaugų kompanija „ Uber “ praneša, kad platforma besinaudojantiems vairuotojams...

Trumpo administracija svarsto galimybę automobiliams nustatyti 25 proc. importo muitą

JAV prezidento Donaldo Trumpo administracija svarsto galimybę nustatyti 25 proc. muitą...

Hamburgas pirmasis Vokietijoje pradės taikyti draudimus dyzeliniams automobiliams (18)

Hamburgo valdžia trečiadienį paskelbė uždrausianti kai kuriuos dyzelinius automobilius labiausiai...

„Renault“ į Lietuvą atvežė naują „žvėriuką“ (8)

Pirmą kartą pristatytas 2017 m. rugsėjį vykusioje Frankfurto automobilių parodoje, naujasis...

Perkamiausio elektromobilio titulą „Nissan Leaf“ užleido kinams (10)

„ Nissan Leaf “ ką tik neteko labiausiai perkamo elektrinio automobilio statuso – jį perėmė...

Top naujienos

Naujos detalės dėl lietuvių vilkiko avarijos Italijoje: užkardas buvo pakeltas? (51)

Kaip jau buvo pranešta, ketvirtadienio naktį Italijoje į tragišką avariją pateko vilkikas iš...

Vilniaus grupuotė, kurios taikinyje – milijonai: su žmona netekęs laisvės ir turto nevaldė emocijų (54)

Veikė organizuotoje grupėje, o ne kaip nusikalstamas susivienijimas, iš narkotinių ir...

Tyrėjai pirmą kartą paskelbė: MH17 lėktuvas virš Ukrainos numuštas rusų kariškių raketa (43)

Malaizijos oro bendrovės „Malaysia Airlines“ reisu MH17 skridusio lėktuvo numušimą tiriantys...

Vasiliauskas atsakė Jakeliūnui: daugiausiai ekonomistų kvadratiniame kilometre negali nereaguoti (27)

Lietuvos banko valdybos pirmininkas Vitas Vasiliauskas teigia atmetantis Seimo nario Stasio...

Vilniuje evakuoti parduotuvės IKEA darbuotojai ir pirkėjai (1)

Ketvirtadienį IKEA parduotuvėje Vilniuje (Vikingų g. 1) įvyko darbuotojų ir pirkėjų evakuacija.

Piktnaudžiavimu kaltinamą Gineikaitę siūloma bausti milžiniška bauda (20)

Piktnaudžiavimu kaltinamą buvusią Nacionalinės žemės tarnybos ( NŽT ) direktorę Daivą...

Į paskutinį skambutį keliavusio abituriento BMW pateko į avariją, sužalotas žmogus (20)

Ketvirtadienio rytą Kaune įvyko avarija. Jaunuolis nesuvaldė BMW automobilio sankryžoje, apsisuko...

Į Santaros klinikas vežioja sunkų ligonį – mokestis už parkavimą iškėlė moralinę dilemą (4)

Artimam žmogui diagnozavus sunkią ligą – buvome nukreipti į Santaros klinikas. Lankytis tenka...

Kukuraitis apie pensijų reformą: čia dar ne pabaiga (102)

Socialinės apsaugos ir darbo ministras Linas Kukuraitis neguldo galvos, kad po diskusijų Seime tas...

Julijos Žižės pamoka: kaip suderinti pankišką stilių ir moteriškumą

Kiekvieną ketvirtadienį DELFI Stilius kanale mados kūrėja Julija Žižė ir stilistė Glorija...