aA
Nepriklausoma organizacija WAVE („Women and Vehicles in Europe“ – „Europos moterys ir automobiliai“) „Renault“ dizainerę Agnetą Dahlgren paskelbė 2016 „Metų moterimi“.
© Organizatorių nuotr.

Kasmetiniuose „Metų moters“ rinkimuose apdovanojimas skiriamas remiantis automobilių tematika rašančių žurnalistų – vyrų ir moterų – sudarytos žiuri komisijos sprendimu.

Išskirdama „Renault“ grupės vyriausiąją C segmento automobilių ir elektromobilių dizainerę Agnetą Dahlgren komisija norėjo pabrėžti moters karjerą.

Neeilinė karjera „Renault“ dizaino skyriuje

Pabaigusi inžinerinio dizaino studijas gimtojoje Švedijoje, 1990 metais Agneta Dahlgren atvyko į Prancūziją, kur Kompjeno technologijos universitete pabaigė industrinio dizaino studijas. Po studijų ji pasiliko Prancūzijoje, be to, nuo 1991 metų dirbo „Renault“.

2000 metais ji tapo koncepcinių automobilių kūrimo grupės vadove ir sukūrė kelių automobilių – pradedant sunkvežimiais ir baigiant mažais miesto automobiliais, prototipus. Šioje pozicijoje ji išbuvo maždaug 10 metų.

Netrukus buvo įvertintas jos gebėjimas naujai pažvelgti į funkcijas ir išnaudoti technines galimybes. Tarp plačiai įvertintų projektų buvo ir elektromobilis „Renault ZOE“.

2009 metais Agneta Dahlgren tapo vyriausiąja dizainere, atsakinga už strategiškai svarbų C segmentą. Tiek 2016 metų pradžioje pristatytas naujasis „Renault Megane“, tiek ateinantį spalį laukiamas naujasis „Renault Scenic“ buvo sukurti, vadovaujant Agnetai Dahlgren.

Moterų indėlis kuriant naujojo „Scenic“ dizainą

Prie naujojo „Scenic“ dizaino kūrimo prisidėjo ir daugiau moterų. Kartu su Agneta dirbo Jérémie Sommer ir Maxime Pinol. Šios komandos darbo rezultatas – atotrūkis nuo tradicinių, kompaktinių vienatūrių linijų. „Juk vien dėl to, kad tu esi mama arba tėtis, neatsisakysi keliauti su jaudinančios išvaizdos šeimyniniu automobiliu“, – šypsosi dizainerė.

Naujojo „Scenic“ produkto vadovė Cecile Sobole taip pat atliko svarbų vaidmenį kuriant naujojo „Scénic“ dizainą. „Naujasis „Scenic“ atrodo dar labiau geidžiamas, nei jo pirmtakas, – sako ji. – Visi jo keleiviai gali jaustis ypatingi. Mūsų tikslas buvo sukurti automobilį, kuris yra suderintas su moderniu amžiumi ir pritaikytas šiuolaikiškų šeimų gyvenimui.“

Naujojo „Scenic“ programos vadovė Irina Zaretskaya pabrėžė saugumo ir komforto svarbą: „Naujajame „Scénic“ panaudotų sėdynių struktūra yra tokia pati, kaip ir naujajame „Espace“. Stoge įrengtas pertvarų neturintis panoraminis stoglangis, kuris salonui suteikia ypatingo šviesumo pojūtį. Naujasis „Scenic“ siūlomas su maždaug dešimtimi aktyvaus saugumo sistemų, kurių tarpe yra aktyvaus avarinio stabdymo sistema su pėsčiųjų aptikimo funkcija. Pirmą kartą segmente tokia sistema bus standartinės įrangos sąraše!“

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Automobilių dizaineris apie šiandienos automobilius: sunku atskirti, kuris yra kuris (2)

Šiais laikais, kai pramonė nužengė taip toli, kai automobiliai patobulėjo tiek, kad blogų jau...

Vyras įsigytą mašiną iš salono vadina „kate maiše“, pardavėjai ginasi parašais ant sutarčių (329)

Arūnas iš Klaipėdos įsigytą „Ford Grand C-Max “ vadina „kate maiše“, nors automobilį...

„Toyota“ gamins hibridinį „Corolla“ modelį – žada itin mažas degalų sąnaudas (6)

Nusprendę, kad nebenori tęsti „Auris“ modelio gamybos, „ Toyota “ koncernas praplėtė...

Lietuvos automobilių parko paveikslas kone nesikeičia – į šalį plūsta seni „dyzeliai“ (168)

Dauguma varomi dyzelinu ir maždaug 11,3 m. amžiaus – toks yra į Lietuvą atvežamų naudotų...

Kaip automobilį renkasi šeimos: pirmiausia rūpi kaina, tada – saugumas (6)

„Lietuvos metų automobilį 2019“ renkančios komisijos nariai sutinka, kad vieno recepto renkant...

Top naujienos

Padėtis virsta nekontroliuojama: kasmet dėl antibiotikų miršta dešimtys tūkstančių pasveikti turėjusių žmonių (23)

Kiekvienais metais Europoje miršta 33 tūkstančiai žmonių dėl bakterinių infekcijų, kurių...

Lietuva – demografinėje duobėje: išgelbės tik darbo imigrantai? (148)

Mažėjantis Lietuvos gyventojų skaičius ir nesustojanti emigracija kelia vis daugiau klausimų,...

Praėjus metams po dingimo Argentinoje aptiktas povandeninis laivas

Argentiniečių povandeninis laivas, prieš metus sprogęs ir dingęs su 44 žmonių įgula,...

Pažadai nesutilpo į mokytojo piniginę: atlyginimų žirklės stulbina (2)

Geresnių laikų mokytojams dar teks palaukti. Iš prognozuoto iki 17 proc. atlyginimų šuolio...

Nobelio premijos laureatas: jau dabar pajutome skonį to, kas mūsų laukia. Gali tapti gerokai blogiau „kyla pavojus JAV demokratijai“ (137)

Garsusis ekonomistas Josephas Stiglitzas atkreipia dėmesį į tris realiausią grėsmę keliančius...

Lemiamos „Žalgirio“ atakos rebusas: kodėl viskas baigėsi plyta, o ne laisvutėlio Milaknio šūviu? pažymiai žaidėjams (109)

„Mes esame tikrai toli nuo savo potencialo, bet žaidžiame dėl pergalių su „Barcelona“,...

Romas Sadauskas-Kvietkevičius. Vaikamušių judėjimo aktyvistams: gavote tai, ko nusipelnėte (93)

Dar savaitė, kita ir Lietuvos miestai bei miesteliai pradės varžytuves, kieno įžiebta Kalėdų...

Neįtikėtinas rašytojos Colette gyvenimas: vyras vogė jos talentą, o ši keršijo romanais su jo 16-mečiu posūniu ir kitomis moterimis (1)

Netrukus kelionę po Lietuvos kino teatrus pradės juosta „Koletė“ – dar vienas svarbus...

Jauni Lietuvos gyventojai trykšta optimizmu – atlyginimus tikisi augsiant keleriopai (107)

Lietuvos jaunimas savo ateitį vertina optimistiškai: SEB banko atliktas 18–25 metų gyventojų...

Šeimos tradicija, virtusi spontanišku nuotykiu – kaip keliauti su vaikais ir neišprotėti? (7)

Vieniems šeimos tradicijos yra bendros šventės ar aktyvios veiklos, kitiems jos neatsiejamos nuo...