Tiesa, anot automobilių entuziasto, vairuojant dažnai sukyla apetitas. „Kvapas priklauso nuo to, kas naudojamame aliejuje buvo kepta, – žuvis, bulvytės ir pan.“, – sako jis.

Tokia neįprasta degalų sistema ir jos įrengimas anksčiau kainavo apie 3 tūkst. litų. Aliejaus sąnaudos neviršija dyzelino išeikvojimo. Pats pirmasis sukonstruotas dyzelinis variklis buvo varomas ir riešutų aliejumi. Lietuvoje netgi veikia įmonės, kurios iš restoranų ir pan. superka naudotą aliejų, jį filtruoja ir parduoda vairuotojams.

S. Girniukaičio „Audi“ sunaudoja 5,5 l degalų 100 km. Taigi kelionė atsieina vos 14 litų. Šiandieninėmis kainomis „dyzelis“ tokiam atstumui kainuotų beveik 22 litus, o benzinas – 25 litus. Kainų skirtumas akivaizdus, tačiau aliejaus įrangos automobiliuose vis dar retos. Kaip sako transporto specialistai, taip nutiko daugiausiai dėl politinių priežasčių.