Geresnis automobilio pritaikymas bekelei visų pirma apima automobilio dugno dangalus, ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apsauginius antdėklus, slenksčių apsaugos juosteles, pagerintas įkalnės/nuokalnės įveikimo charakteristikas (užvažiavimo/nuvažiavimo kampus, brastos įveikimo gylį), 2,75 cm paaukštintą pakabą, specialius ratlankius ir padangas ir, žinoma, 4MOTION visų ratų pavarą su bekelės režimais praturtinta pavarų dėže bei ir nuvažiavus nuo asfaltuoto kelio praverčiančiais vairavimo pagalbininkais.

Antrosios kartos „Passat Alltrack“ variklių gamoje – net penki visiškai nauji jėgos agregatai: du benzininiai (TSI) ir trys dyzeliniai (TDI) motorai. Visi jie atitinka griežtus „Euro 6“ reikalavimus.
Benzininiai varikliai – 150 AG ir 220 AG, dyzeliniai – 150 AG, 190 AG ir 240 AG. Abu 150 AG pajėgumo varikliai (benzininis ir dyzelinis) komplektuojami su mechaninėmis 6 laipsnių pavarų dėžėmis.

Kiti varikliai bazinėse komplektacijose derinami su DSG pavarų dėžėmis.

Kaip minėta, naujasis „Passat Alltrack“ bazinėje komplektacijoje tiekiamas su 4MOTION visų ratų pavara. Jos pagrindinis mazgas – jau 5-os kartos „Haldex“ mova.

Įprastomis sąlygomis veikia tik priekiniai varomieji ratai. Atsiradus praslydimo pavojui, įjungiamas galinis tiltas. Be to, atsiradus praslydimui, variklio judesys tiksliai paskirstomas praslystantiems ir nepraslystantiems ratams, taip užtikrinant didesnį pravažumą.

Kartu su „Haldex“ mova 4MOTION pavaros sudėtyje yra EDS elektroninis diferencialo blokatorius, o pati visų ratų pavara veikia glaudžioje sąveikoje su ECS elektrinio stabilumo paketu. Be to, 220 AG galios „Passat Alltrack“ 2.0 TSI ir 240 AG 2.0 TDI abi ašys komplektuojamos XDS+ sistema.
Už papildomą mokestį šią sistemą galima sumontuoti ir kituose modeliuose.

Visuose „Volkswagen Passat“ modeliuose vienu mygtuko paspaudimu galima pasirinkti vieną iš galimų važiavimo režimų: ekonomišką, įprastą, sportinį ir individualų. „Passat Alltrack“ turi ir papildomą bekelės režimą.

„Volkswagen Passat Alltrack“ vairuotojui padeda daug išmanių vairavimo pagalbininkų, užtikrinančių važiavimo saugumą ir palengvinančių vairavimo procesą.

„Front Assist“ situacijos priešais automobilį stebėjimo sistema ir miesto avarinis stabdys su pėsčiųjų atpažinimo funkcija padeda išvengti skaudžių eismo įvykių. Važiavimo eismo juostoje ir manevravimo pagalbininkai padeda važinėti intensyvaus eismo miesto gatvėmis, pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdys neleidžia įvykti pakartotiniam smūgiui. Vaizdo už automobilio stebėjimo sistema pageda parkuoti automobilį ir važiuoti atbuline eiga. Be to, „Volkswagen Passat Alltrack“ yra važiavimo su priekaba pagalbininkas, padedantis manevruoti su priekaba.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (25)