„Marketing Insight“ yra tyrimų kompanija, besispecializuojanti automobilių sektoriuje, nuo 2002 m. atliekanti didelės apimties kasmetines apklausas, kuriose dalyvauja daugiau negu po 100 tūkst. respondentų. Šiemet į geriausiųjų penketuką taip pat pateko „Hyundai“, „GM Daewoo“, „Kia“ ir „Ssangyong“ kompanijos.

„Marketing Insight“ tyrimas įvertino daugiau negu 106 tūkst. klientų ir žmonių, ketinančių tokiais tapti, pasitenkinimo laipsnį, remdamasis anketa, sudaryta iš aštuonių elementų, suskirstytų į tris kategorijas: produkto kokybė (pradinė kokybė–patikimumas–dizaino sprendimas–paklausumas); paslaugų kokybė (pardavimai–aptarnavimas po pardavimo); klientų pasitenkinimas (kokybė naudojimo metu - bendras pasitenkinimas).

Apibendrinus, „Renault Samsung Motors“ yra kokybiškiausias gamintojas Pietų Korėjos rinkoje. Mažmeninėje prekyboje prekės ženklas yra vertinamas geriausiai šešiose iš aštuonių kategorijų.

Paklaustas apie tokius rezultatus, „Renault Samsung Motors“ valdybos pirmininkas ir generalinis direktorius Jean-Marie Hurtigeris atsakė: „Puikus pasiekimas būti klientų pasitenkinimo lyderiu devynis metus iš eilės. Norėtume, kad mūsų progresas leistų likti pirmais ir 2011 m. – taip būtume lyderiais 10 metų iš eilės“.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją