Auto Bild“ duomenimis, Ingolštato gamintojų naujiena turės automatinę aštuonių laipsnių pavarų dėžę ir visų ratų pavarą „Quattro“. Automobiliui taip pat numatytas V6 dyzelinis motoras ir modifikuotas V12 monstras, siekiantis 585 AG. Dizainas primins išraiškingų linijų koncepcinį „Prologue“.

Tai bus pirmasis serijinis „Audi“, už kurio išvaizdą atsakingas Europos „bestselerio“, VII kartos „Golfo“ kūrėjas Markas Lichtė.

Tarp techninių patobulinimų, šiek tiek pavėlinusių premjeros laiką, yra ir autonominio vairavimo technologija. „Audi“ „aštuntukas“ galės važiuoti palikęs ramybėje vairuotoją, jei automobilio greitis neviršys 60 km/val. Vairuotojui merginant pakeleivingą blondinę, mašina pati gebės persirikiuoti, stabdyti ir ieškoti laisvos stovėjimo vietos.

„Audi“ kompanijos technologijų bosas Stefanas Mozeris sakė: „Geras autopilotas visuomet bus tobulesnis už žmogišką vairininką, nes jis neplepa telefonu, nekreipia dėmesio į keleivius arba nespokso... na, kad ir į tą pačią merginą pakelėje. Aš manau, kad mūsų autonominiai automobiliai yra geresni už daugelį vairuotojų“.

Laida „Piko minutės“ transliuojama pirmadieniais – ketvirtadieniais 7.20 val.