aA
Kovo 3 dieną Ženevoje prasidėsiančioje 85-ojoje automobilių parodojeKia Motors Europe“ žada pristatyti naują sportišką „cee‘d“ modelių liniją – „GT Line“.
Kia cee'd GT Line
© Gamintojo nuotr.

Be daugybės akį traukiančių dizaino patobulinimų, Europai bus pademonstruotas ir visiškai naujas 1,0 l T-GDI variklis su tiesioginiu kuro įpurškimu (angl. „turbo gazoline direct injection“) bei nauja moderni septynių pavarų dvigubos sankabos transmisija.

GT linijos „aksesuarai“: universalumas ir nauja išvaizda

Debiutui besiruošianti „GT Line“ linija pirkėjus vilios naujojo „Kia cee‘d GT“ ir „pro_cee‘d GT“ išvaizda bei tradicinio „cee‘d“ universalumu. „GT Line“ linijos bruožus turės visos trys „cee‘d“ kėbulo versijos: penkių durų hečbekas „cee‘d“, trejų durų kupė „pro_cee‘d“ ir universalas „cee‘d Sportswagon“.

„GT Line“ pagrindiniai eksterjero bruožai – agresyvūs „ice-cube“ LED dienos šviesos žibintai, kuriuos turi „cee‘d GT“ modelis, bei gilesni buferiai, juosiantys tradicines „tigro nosies“ groteles. Tiek „cee‘d“ hečbekas, tiek „pro_cee‘d“ gale turės platesnį GT buferį ir dvigubus išmetamuosius vamzdžius, o „Sportswagon“ – dar ir įmantrų galinį difuzorių. Visi „GT Line“ modeliai vilios žavinga slenksčių apdaila, LED žibintais bei naujais stilingais 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais.

Gamintojai žada, kad „GT Line“ interjeras pasižymės dar aukštesne kokybe ir sportiška atmosfera. Būsimųjų modelių šeimininkų akis džiugins klasiški pilkos, baltos arba juodos spalvos dygsniuoti sėdynių apmušalai, stilingai į bendrą visumą įsiliejantys „GT Line“ logotipai, juodos spalvos odinis vairas su „piano black“ intarpais bei aliuminio pedalai. Prietaisų skydelyje dėmesį iškart patraukia naujas aliuminio spalvos „START/STOP“ mygtukas, kiti stilingi dizaino sprendimai, apšviestos USB ir AUX-IN jungtys ir chromo apdaila aplink ventiliacines angas ir langų reguliavimo mygtukus.

„Kia“ „mažylio“ – 1,0 l T-GDI trijų cilindrų variklio – debiutas

Drauge su naująja „cee‘d GT Line“ modelių gama, „Kia“ visuomenę supažindins ir su visiškai nauju 1,0 l trijų cilindrų T-GDI varikliu, kurio kūrėjų pagrindinis tikslas buvo pagerinti ekonomiškumą, sumažinti išmetamųjų teršalų kiekį bei pasirūpinti, kad dėl to nenukentėtų jo techninės savybės bei reakcija į vairuotojo komandas. Ir tai tik pirmasis iš „Kia“ planuojamų sukurti sumažintos talpos variklių gamos.

1.0 l T-GDI variklis pasižymi 120 AG galia ir 172 Nm sukimo momentu. Debiutavęs, šis variklis atsinešė ir kilnią misiją – garantuoti mažesnes CO2 emisijas negu „cee‘d“ modeliuose naudojamas 1,6 l GDI benzininis variklis, tačiau užtikrinti praktiškai nepakitusias dinamines charakteristikas. Kartu su nauju mažuoju varikliu derinama ekonomiškumui tarnaujanti „Kia“ „Stop & GO“ sistema, kuri ne tik taupo degalus, bet ir rūpinasi mažesnėmis teršalų emisijomis. Būsimieji pirkėjai taip pat galės rinktis ir šešių pavarų mechaninę transmisiją.

„Kia“ „Namyang R&D“ centre Korėjoje sukurtas variklis turi aukšto slėgio tiesioginio kuro įpurškimo sistemą, pažangią variklio aušinimo sistemą ir integruotą išmetimo kolektorių, kuris atsakingas už švaresnes emisijas.

Variklio sumažinimo strategijos kertiniai akmenys buvo ypatingai staigi variklio reakcija į komandas ir efektyvus kuro degimo procesas. Ateityje planuojama šį 1.0 l T-GDI variklį montuoti ir į kitus Europoje parduodamus „Kia“ modelius.

Galingesnis ir efektyvesnis dyzelinis variklis

„Kia cee’d“ tradicinis 1,6 litrų CRDi dyzelinis variklis taip pat buvo atnaujintas ir pritaikytas naujajai „GT Line“ gamai. Jo galia nuo 128 AG padidėjo iki 133 AG (sukimo momentas – nuo 265 iki 285 Nm). Su šiek tiek padidinta galia šio variklio didžiausias sukimo momentas dabar gali būti pasiektas nuo žemesnių variklio apsukų.

Tikėtina, kad pasibaigus homologacijos procesui CO2 emisijas taip pat pavyks nežymiai sumažinti.

Nauja septynių pavarų transmisija su dviguba sankaba

Naujoji „GT Line“ linija turi dar vieną kozirį – visiškai naują septynių pavarų dvigubos sankabos transmisiją (DCT).

Kaip ir 1,0 l T-GDI variklis, naujoji DCT transmisija buvo kuriama kompanijos vidinėmis pajėgomis. Tokia transmisija savyje derina dviejų pavarų dėžių privalumus – iš mechaninės perimtos mažesnės degalų sąnaudos bei sportiškumas, o iš automatinės – komfortabilumas ir sklandumas.

Su 1,6 l CDRi dyzeliniu varikliu, pasižyminčiu 133 AG galia, derinama DCT transmisija gali susidoroti su 300 Nm siekiančiu sukimo momentu ir savo savybėmis gerokai lenkia įprastą šešių pavarų automatinę transmisiją.

Būsimieji savininkai tikrai įvertins DCT automatinės transmisijos spartesnį pavarų persijungimą bei mažesnes eksploatacines išlaidas. Gamintojai tikisi, kad naujoji transmisija taip pat džiugins žemesniu emisijų lygiu ir bus ekonomiškesnė negu dabartinė šešių pavarų automatinė transmisija.

„Kia“ vystymo ir konstravimo komanda siekė, kad naujoji pavarų dėžė modelių įsibėgėjimo (nuo 0 iki 100 km/h) savybes pagerintų 3-4 proc., o kuro ekonomiškumą - 5-7 proc. Po naujosios „GT Line“ pristatymo septynių pavarų DCT transmisija bus komplektuojama ir su kitais „Kia“ modeliais.

Naujosios „Kia cee‘d GT Line“ modeliai „Kia“ atstovybes Europoje turėtų pasiekti ketvirtąjį šių metų ketvirtį.

Europoje sukurta „Kia cee‘d“ šeima, įskaitant hečbeką, universalą ir „pro_cee‘d“ tridurį modelį, toliau bus gaminama „Kia“ Žilina gamykloje Slovakijoje. 2014 m. Europoje buvo parduota 75 960 „cee‘d“ automobilių ir tai yra vienas geriausiai parduodamų „Kia“ modelių šiame žemyne.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Įvertink šį straipnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
(0 žmonių įvertino)
0
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

„Porsche“ pasigyrė: jų naujasis kūrinys pralenks „Tesla Model X“ (6)

Vokietijos automobilių gamybos koncernas „Porsche“ patvirtino žinią apie 2020 metais...

Po pusšimčio metų atgimusi bendrovė pristatė keistą automobilį – tokio dar nesate matę specialiai DELFI iš Šveicarijos (43)

„Hispano-Suiza“ buvo automobilių gamintojas, kurio pavadinimą geriau žinojo istorinių...

Palygino, kurį automobilį vairuoti yra pigiausia: elektrinį, dyzelinį ar hibridinį (48)

Penkiose Europos šalyse elektra varomų automobilių įsigijimas ir eksploatacija tapo pigesnė nei...

Molėtuose pradėjo veikti pirmoji elektromobilių įkrovimo stotelė (4)

Molėtuose pradėjo veikti pirmoji elektromobilių įkrovimo stotelė. Stotelė įrengta Savivaldybės...

Pasikeitus automobilių bandymų procedūroms paaiškėjo, kodėl vairuotojai gamintojus kaltindavo melu (6)

Naujų lengvųjų automobilių techninių duomenų lentelėse pastaraisiais metais įvyko...

Top naujienos

Kol partijos švenčia, įsivyrauja joms nepalanki tendencija – ir tai tik pradžia

Po antrojo rinkimų į merus turo paaiškėjo, kad labiausiai Lietuva pasitikėjo Gintauto Palucko...

Miško broliai. Paskutinis atviras pokalbis su partizanu Uosiu: ne už tokią Lietuvą kovojom

Su partizanu Vytautu Balsiu-Uosiu susitikome jo namuose, Kaune. Būtent čia 95 metų vyras sakė...

Leonidas Beršidskis: Viktoras Orbanas skolingas Europai daugiau atsiprašymų (2)

Apsukrusis Vengrijos premjeras Viktoras Orbanas stengiasi visomis išgalėmis įrodyti, kad...

Broliai Lavrinovičiai – apie pakištą Jankūno koją, sunkius FIBA burtus ir „šventą karvę“ Prienuose laida „Krepšinio zona“ (24)

„Jei tau trisdešimt devyni, telefonas guli tyliai – tyli ant kėdės/Gal jau užteks liūdėt,...

Mirė partizanas Vytautas Balsys-Uosis (413)

Pirmadienį netekome Lietuvos partizaninio judėjimo dalyvio, Lietuvos laisvės kovos sąjūdžio...

Po triuškinamos pergalės Lazdijų r. naujoji merė žada paviešinti visus buvusio mero darbelius (249)

Visi prieš vieną. Tokia situacija Lazdijų rajone lėmė, kad po daugybės metų mero poste jį...

Termometrų stulpeliai rodys tikrą pavasarį – savaitės viduryje mėgausimės šiluma (7)

Žemo atmosferos slėgio sūkurys lėtai nuo Lietuvos traukiasi ir nyksta, tačiau atsisveikindamas,...

„Real“ dokumentų klastojimo skandalas gali kainuoti titulus ir Mačiuliui

Buvęs Madrido „Real“ klubo krepšininkas Marcusas Slaughteris artimiausiu metu turėtų stoti...

Po rinkimų skaičiuojami tikrieji laimėtojai ir pralaimėtojai: situacija tarp lyderių jau netrukus gali pasikeisti (406)

Pasibaigę rinkimai į politinę areną atnešė ne vieną staigmeną. „ DELFI Dienoje “...

Ledesma įširdo dėl teisėjavimo Klaipėdoje: per 15 metų nesu matęs tokių bjaurių sprendimų (7)

Sekmadienį A lygos autsaiderių dvikovoje tarp „Palangos“ ir „Panevėžio“ nugalėtojai...