Atnaujintas automobilis bus komplektuojamas su dviejų litrų darbinio tūrio keturių cilindrų benzininiu varikliu (156 AG ir 189 Nm), 52 AG galios elektriniu motoru, ličio polimerų akumuliatoriumi bei šešių laipsnių automatine pavarų dėže.

Tokią pačią komplektaciją turi hibdrinė naujos kartos „Hyundai Sonata“ versija.

Nuo tradicinės „Optima“ hibridinis variantas skirsis kiek kitokio dizaino bamperiais ir ratlankiais. Be to specialios sklendės radiatoriaus grotelėse pasiekus didelį greitį galės užsidaryti ir gerinti aerodinaminį pasipriešinimą.

Senojo žemyno rinkose hibridinė „Optima“ turėtų pasirodyti kitąmet.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)