Per šiuos metus LADK planuoja keliuose įrengti 330 greičio matuoklių, iš kurių 70 momentinio ir 50 vidutinio greičio matuoklių bus perkami artimiausiu metu.

V. Andrejevas tikino, kad remiantis 2008 m. LAKD sudarytos greičio matuoklių nuomos sutarties kainomis ir naujausiais, savivaldybių vykdytų pirkimų, duomenimis, sektorinių greičio matuoklių įrengimo kaina yra mažesnė nei momentinio greičio matuoklių. Atsižvelgiant į tai bei į sektorinių greičio matuoklių efektyvumą, jų bus siekiama įrengti daugiau.

LAKD vadovas aiškino, kad perkami matuokliai bus gerokai modernesni nei turėti iki šiol. Jie galės užfiksuoti net tik viršytą momentinį greitį, bet ir fotografuoti Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidėjus, neturinčius techninės apžiūros, civilinės atsakomybės draudimą. Taip pat sugebės pastebėti ir tuos, kurių automobilio valstybinis numeris įtrauktas į ieškomų policijos registrą.

Sutaupė lėšų

Lėšos buvo sutaupytos ne tik peržiūrėjus administracines, bet ir projektavimo sektoriaus išlaidas, o daugiausia – per rangos darbų viešuosius pirkimus. Anot V. Andrejevo, dalis sutaupytų lėšų investuotos jau 2018 metais, paskelbus naujus konkursus keliams tiesti ar rekonstruoti, kita dalis buvo perkelta į šiuos metus, o siekiant jas realizuoti, jau pasirašytos naujos sutartys.

„2018 m. panaudota 485 mln. eurų 462 projektams, lyginant su 2017 m., kai 427 objektams buvo panaudota 499 mln. eurų, galime sakyti, kad už mažiau padarėme daugiau“, – aiškino V. Andrejevas.

Jis taip pat teigė, kad už sutaupytas lėšas direkcija gali anksčiau pradėti įgyvendinti tokius projektus, kaip „Megos“ sankryžos, Akademijos sankryžos, kelio A14 Vilnius-Utena ruožų rekonstravimą. Kelių direkcijos vadovas tai pat patikino, kad Rusnės estakados statybos darbai nesustos, o papildomi darbai bus perkami vykdant atskirą pirkimą.

Vitalijus Andrejevas

V. Andrejevas aiškino, kad šiemet kelių priežiūrai skirta 563 mln. eurų be Europos Sąjungos lėšų, su jomis – 578 mln. eurų. Iš jų 128 mln. Eur. bus panaudota žvyrkelių asfaltavimo programai, 3,3 mln. Eur. skirta pėsčiųjų perėjoms, 5 mln. Eur. eismo saugumo ir dar 3,6 mln. Eur. kitoms priemonėms.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (109)