Startuolio padiktuoti standartai

Pasak „Longo Group“ įkūrėjo ir valdybos pirmininko E. Cērps, naudotų automobilių prekybos modelis po truputį keičiasi.

„Prekybos naudotais automobiliai rinka plačiąja prasme dar nėra visai skaidri, vis dar didesnė dalis prekiautojų yra šešėlyje, tačiau sertifikuotų pardavėjų veikla šią rinką skaidrina iš esmės. Dėka gebėjimo konkuruoti pasiūlant klientams tai, ko nesiūlo pavieniai prekeiviai, keičiasi ir pati rinka, ir žmonių supratimas kur ir kaip geriausia įsigyti naudotą automobilį. Taip laimi visi – ir pirkėjas, kuris gauna visas garantijas, ir valstybė, kurioje veikiama, nes sumokami visi mokesčiai“, – sako jis.

Naujus kokybės standartus naudotų automobilių rinkoje diktuojančio verslo įkūrėjo E. Cērps teigimu, sukurti patikimą įvaizdį tokioje pramonės šakoje kaip mažmeninė prekyba naudotais automobiliais nėra lengva, tačiau, remiantis praktika – įmanoma.

E. Cērps pastebi, kad sparčiai tobulėjančios naudotų automobilių rinkos akivaizdoje, pirkėjai nori būti užtikrinti, kad įsigyjamas automobilis yra kokybiškas, patikimas ir saugus. Be viso to, jį parduoda sertifikuotas pardavėjas, galintis pasiūlyti atitinkamai kokybišką patikrą praėjusius naudotus automobilius, su reikiamais dokumentais, sąskaitomis faktūromis bei popardaviminėmis garantijomis.

Jis taip pat pažymi verslo prisitaikymo prie kintančių aplinkos sąlygų svarbą. Puikus to pavyzdys – pandemijos laikotarpis, kuomet karantino padiktuotos taisyklės paskatino imtis, dar tuo metu neįprastų verslo plėtojimo galimybių, šį perkeliant į virtualią erdvę.

„Pasitelkus alternatyvius sprendimus, sukūrėme tai, ką šiai dienai galime vadinti sėkmingu ir po pandemijos labai aktualiu projektu. Besivystančios naujos tendencijos, susijusios su automobilių rinka, piliečiams leidžia norimą automobilį virtualioje erdvėje ne tik apžiūrėti, rezervuoti, bet ir jį įsigyti neišeinant iš namų“, – sako E. Cērps.

Anot naudotų automobilių pardavimų bendrovės įkūrėjo, Baltijos šalyse skaitmeninė „Longo.lt“ platforma, nuo jos veiklos pradžios, susilaukė virš 6,5 mln. realių lankytojų.

Prieinamumą užtikrinanti plėtra

Sertifikuotų naudotų automobilių bendrovės įkūrėjo teigimu, ne mažesnę svarbą, atliepiant pirkėjų poreikius, turi ir stabili pardavimo centrų plėtra. Mat naudotos transporto priemonės besidairantiems vairuotojams yra suteikiamos net kelios, individualius asmenų įnorius atitinkančios, pasirinkimų opcijos: „Šiai dienai pirkėjai automobilį išsirinkti gali tiek fizinio apsilankymo pardavimų centre metu, tiek telefono skambučiu, tiek ir internetinėje svetainėje. Tai pirkėjui suteikia maksimalią pasirinkimo laisvę.“

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją