Visų varomų ratų modifikacija iš pradžių bus siūloma su 2.0 litrų darbinio tūrio 178 AG galios turbodyzeliniu varikliu ir elektronikos kontroliuojamų sensorių pagalba esant reikalui galės visą trauką permesti priekiniams ratams. Tokiu būdu automobilis bus lengviau priderinamas bet kokioms oro sąlygoms.

Ši sistema jau montuojama XF modelyje ir bus siūloma naujajame „F-Pace“ visureigyje.

Be to, visais ratais varomi XE automobiliai bus aprūpinti adaptyvia prisitaikymo prie dangos sistema, kuri važiuojant bet kokiu greičiu automatiškai reguliuos kuro padavimo, pavarų dėžės ir stabilumo kontrolės sistemų darbą.

Pažangesnė multimedijos sistema vietoje 8 colių displėjaus turės 10,2 colių skersmens monitorių, kuris dabar montuojamas XF automobilyje, bei nudžiugins geresne grafika ir dar didesniu funkcionalumu.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (3)