„Autocar“ šaltinių teigimu, kompanijoje vyko ilgi debatai apie tai, kaip turėtų atrodyti naujasis XJ. Vieni siūlė, jog jis turėtų transformuotis į ypatingą prabangų visureigį, savo koncepcija panašų į „Ranger Rover Sport“.

Kiti palaikė idėją apskritai baigti šį projektą, nes investicijos į didelį sedaną - tokį, kaip S klasės „Mercedes-Benz“ - gali nepasiteisinti finansine prasme. Dabartinės XJ versijos pardavimai stabiliai augo iki 20 tūkst. vienetų per metus, tačiau tokie rodikliai nė iš tolo neprilygsta S klasės pasiektiems.

Taip pat pasigirdo minčių, jog paskutinis XF modelis galėtų sėkmingai perimti potencialius XJ klientus. Šiandienos XF yra modernus automobilis, savo erdve jau pralenkęs septynerių metų senumo XJ kartą.

Tačiau galiausiai buvo nuspręsta, kad kompanijai vis dar reikalingas prabangiausias, reprezentatyvus sedanas, kuriuo ir bus naujos kartos XJ.

Ko galime tikėtis iš naujojo modelio? Kėbului sukurti greičiausiai bus panaudoti skirtingų medžiagų lydiniai, taip pat galime sulaukti naujos kartos V6 variklio, visiškai naujo požiūrio į interjerą ir dar daugiau modernių junglumo bei autonomiško vairavimo technologijų.

Naująjį XJ parodose tikimąsi išvysti 2019 metų pavasarį, o koncepcinė jo versija gali pasirodyti 2018-aisiais. Būtent tais metais legendiniam modeliui sukaks 50 metų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)