„Mes kūrėme „F-PACE“ tokį, kad jis atitiktų tokią važiavimo patirtį ir valdymą, kokio tikimasi iš „Jaguar“. Išbandėme „F-PACE“ pačiose nepalankiausiose klimato sąlygose tam, kad pateisintume „Jaguar“ vairuotojų lūkesčius visame pasaulyje“, - teigė Andrew Wymanas, „Jaguar F-PACE“ linijos direktorius.

Šiaurės Švedijoje, Arjeploge, vidutinė žiemos temperatūra retai siekia aukščiau -15°C laipsnių šalčio ir dažnai nukrenta iki –40°C. Specialiai parinktas 60 km ruožas, kuriam būdingos kalvos, įkalnės bei bekelės sritys, buvo tiesiog idealus visų keturių varomų ratų „Dynamic Stability Control“ bei „All Surface Progress Control“ sistemoms testuoti. Atlikti bandymai rodo, kad ant asfalto, sniego ar ledo „F-PACE“ geba užtikrinti tokį vairavimo ar judrumo jausmą, kuris yra būdingas „Jaguar“ genus turinčiam automobiliui.

Dubajuje net šešėlyje oro temperatūra dažnai viršija +50°C laipsnių. Jei automobiliai yra paliekami saulės atokaitoje, salono temperatūra gali perkopti +70°C laipsnių. Tokia aplinka yra būtent tai, ko reikėjo „Jaguar“, kad įrodytų, jog „F-PACE“ klimato kontrolės sistemos bei liečiamieji ekranai puikiai veikia net prie itin didelės kaitros ir drėgmės.

„F-PACE“ jau buvo išbandytas kalnuotose apylinkėse, smėliu ir žvyru padengtuose šlaituose, duobėtuose keliuose. Koncerno inžinieriai sako, kad sportiškas visureigis jau pasirengęs ir rinkos išbandymams.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją