Pirmą kartą ši pavarų dėžė buvo pristatyta 2013 m. pavasarį Ženevos automobilių parodoje. Vokietijos „ZF“ gamintojo 9 pavarų greičių dėžė bus komplektuojama bazinėse versijose su benzininiu ir dviem dyzeliniais motorais.

Pasak „Land Rover“, „Range Rover Evoque“ su 2,2 l /150 AG turbodyzeliniu keturių cilindrų motoru ir tik priekiniais varančiaisiais ratais vidutiniškai sudegins tik 4,9 l / 100 km dyzelino ir į aplinką išmes 129 g/km anglies dvideginio.

Į modelius su visais varančiaisiais ratais bus montuojama sukimo momento paskirstymo sistema „Torque Vectoring by Braking“. Kaip galima suprasti iš pavadinimo, ji užtikrins saugų važiavimą, paskirstydama sukimo momentą tarp priekinės ir galinės ašies, tuo padėdama išvengti taip vadinamo nepakankamo pasukamumo posūkiuose.

Papildomai bus galima užsisakyti „Actine Driveline“ sistemą. Važiuojant didesniu nei 35 km/val. greičiu bus varomi tik priekiniai ratai, užtikrindami mažesnes degalų sąnaudas. Tuo tarpu pasikeitus eismo sąlygoms, vos per 300 milisekundžių bus prijungta galinė ašis.

Išvaizdoje pakeitimų nedaug, tačiau iš papildomos įrangos nuo šiol bus galima užsisakyti važiavimo savo juostą palaikymo sistemą, automatinio statymo, ženklų atpažinimo sistemas, gylio jutiklius važiuojant bekele.

Atnaujintas „Range Rover Evoque“ prekyboje pasirodys šių metų pabaigoje. Šiuo metu Lietuvoje jo kaina yra nuo 122 200 litų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (26)