„Volkswagen“ grupės vadovas Martinas Winterkornas atskleidė, kad jau žinoma ir būsimo modelio gamybos vieta, rašo „Automotive News“.

„Planuojame, kad gamybą 2013 m. pradėsime itin mažu tiražu Vokietijoje“, – sakė jis.

Neįvardijamų šaltinių žiniomis, dvivietis automobilis turėtų būti gaminamas Dresdene arba Wolfsburge.

M.Winterkornas anksčiau teigė, kad jeigu XL1 bus gaminamas, pirmiausia jis pasirodys Europoje ir kiek vėliau – JAV ir Kinijoje. Kompanijos plėtros vadovo Ulricho Hackenbergo nuomone, iš pradžių gali būti pagaminta iki 100 šio modelio vienetų.

Kataro automobilių parodoje pristatytas „Volkswagen XL1“ koncepcinis modelis išsiskiria neįtikėtinu ekonomiškumu. Elektra įkraunamas hibridinis modelis yra komplektuojamas su dviejų cilindrų dyzeliniu TDI varikliu (48 AG), elektriniu motoru (20 kW), ličio-jonų baterijomis ir dviejų sankabų automatine DSG transmisija. To rezultatas – vidutinės 0,9 l/100 km degalų sąnaudos, o į aplinką išskiriama tik 24 g/km CO2.

Koncepcinis modelis nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 11,9 sek., o jo maksimalus greitis yra elektroniškai ribojamas iki 160 km/val. Tik 795 kg sveriantis „Volkswagen XL1“ važiuodamas vien elektriniu režimu gali įveikti 35 km.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją