aA
2008 m. „Tata Motors“ iš „Ford Motor“ įsigijus „Jaguar“ bei „Land Rover“ markes, vos po kelių mėnesių prasidėjo pasaulinė ekonomikos krizė ir kai kurie kritikai tvirtino, jog šių britiškų markių įsigijimas buvo kvailas žingsnis, į bankrotą nusitempsiantis visą Indijos bendrovę.
Jaguar F-Type
Jaguar F-Type
© Gamintojo nuotr.

„Tata“ grupės vadovas Ratanas Tata interviu leidinio „Automotive News Europe“ žurnalistei Dianai T. Kurylko pripažįsta, jog tuomet situacija buvo sudėtinga, tačiau šiandien jis yra tikras dėl „Jaguar Land Rover“ ateities. Pasak jo, nors kol kas šis įsigijimas analitikų nėra labai palankiai vertinamas, kvailu jo jau niekas nebevadina.

Paklaustas, kokią vietą prestižinių automobilių rinkoje „Jaguar Land Rover“ užims po penkerių metų, R.Tata atsakė, jog gamintojas turėtų tapti labiau žinomas pasaulinėje rinkoje ir kartu saugoti savo identitetą. „Jaguar“ ir „Land Rover“ turėtų gaminti greitus sportiškus automobilius, kurių apdailoje naudojami tradiciniai britiški akcentai – oda, medis bei jų elementai.

Vadovas mano, kad „Jaguar Land Rover“ pardavimų apimtys turėtų augti plečiantis modelių gamai, tačiau konkrečių skaičių įvardinti nenorėjo. Pasak jo, svarbu, kad pirkėjas jaustų šių automobilių išskirtinumą. R.Tata pripažino, jog bendrovė labai džiaugtųsi bent priartėjusi prie tokių gamybos apimčių, kuriomis gali girtis BMW ar „Audi“, tačiau tvirtina, kad šiandien svarbiausia gaminti tokius modelius, kuriais būtų galima didžiuotis.

Kaip pavyzdį „Tata“ grupės vadovas paminėjo 3 serijos BMW – Vokietijos gamintojui tai iš esmės yra masinis modelis, tačiau 3 serijos pirkėjas nesijaučia lyg pirktų eilinį masinį automobilį, jam tai išskirtinis pirkinys. Anot jo, to ir reikia siekti, o ne sukurti dar vieną „Mondeo“, apvilktą kita suknele. Dėl to „Jaguar Land Rover“ galvoja ne kaip sukurti automobilį, padėsianti didinti pardavimų apimtis, bet kaip sukurti kuklesnį modelį, kuris būtų tikras „Jaguar“.

R.Tata šeimos bendrovei „Tata Industries“ vadovauja nuo 1981 m. Be automobilių gamybos padalinio „Tata Motors“ šiai grupei priklauso arbatos gamintojas „Tetley“, prabangių viešbučių tinklas „Ritz-Carlton“ bei kitos mažiau žinomos bendrovės. Kovo 31 d. pasibaigusiais finansiniais metais „Tata“ grupės pajamos sudarė per 100 mlrd. dolerių (265 mlrd. Lt).

„Autotyrimai“
|Populiariausi straipsniai ir video
Įvertink šį straipsnį
Norėdami tobulėti, suteikiame jums galimybę įvertinti skaitomą DELFI turinį.
(0 žmonių įvertino)
0

Kodėl „Audi“ stabdė „e-tron“ gamybą: su šia problema susiduria vis daugiau gamintojų (7)

„Audi e-tron“ yra pirmasis Vokietijos gamintojo elektromobilis. Vos tik šis SUV buvo...

Lietuvą pasiekė pirmieji „Porsche Taycan“: sostinės apylinkėmis važinėsis visą savaitę (3)

Vilnių pasiekė pirmasis „Porsche“ istorijoje visiškai elektrinis automobilis „Taycan“....

Pasitikrinkite: žemėlapis, kur Vilniuje atsiras nauji radarai, kurie matuos ne tik greitį (29)

Laikai, kai Vilniuje vairuotojai ranka numoja į „inkilais“ pramintus greičio matuoklius ir...

„Lexus“ seka „Audi“ pėdomis: vietoje įprastų šoninių veidrodėlių nusprendė montuoti kameras (6)

Automobilių gamintojas „ Lexus “ nusprendė pasekti konkurentų pavyzdžiu ir įprastus...

„Continental“ pasistengė: sukūrė garso sistema be garsiakalbių (3)

Technologijų kompanija „ Continental “ ir garso įrangos gamintojas „Sennheiser“ pristatė...

Top naujienos

Kęsto Komskio verslas žlunga nesumokėjęs našlaičiams (141)

Vilnietė Simona Kibirkštytė viena augina du mažus vaikus. Be tėvo juos paliko tragiška avarija,...

Pirkėjams rūpi ne tik kaina: už skandalus įmonės sumoka kritusiais pardavimo rodikliais (46)

Lietuviai skaito produktų etiketes, o specialūs produktų žymėjimai, tokie kaip „ekologiška“...

Nuramino dėl Vilniuje įtarto koronaviruso atvejo: visi mėginiai neigiami (129)

Dėl koronaviruso tirto iš šiaurės Italijos grįžusio vyro mėginiai buvo neigiami, patvirtino...

Italija ištikta šoko, pirminio koronaviruso šaltinio nustatyti nepavyksta šalį krečia ir politikų rietenos (47)

Europoje kilusios koronaviruso bangos paliestoje Italijoje tolydžio plinta panika. Šalies...

Mirė Sausio 13-osios byloje kaltu pripažintas buvęs sovietų gynybos ministras (85)

Maskvoje mirė buvęs Sovietų Sąjungos gynybos ministras Dmitrijus Jazovas , pranešė Rusijos...

Koronavirusui skverbiantis į Europą, prognozuojamos pasekmės: Lietuvos ekonomikai tai atsilieps (30)

Lietuvos ekonomikai Kinijoje ir Šiaurės Italijoje siaučiančio koronaviruso pasekmės bus...

Ant suolo lemiamu metu paliktas Motiejūnas: Kinijoje gynybos principai kitokie (7)

Donato Motiejūno sugrįžimas į Lietuvos rinktinę nebuvo rožėmis klotas. Pasitelkęs savo...

The Economist

Vėl paverskime Europą nuobodžia! (1)

ES ginčijasi dėl smulkmenų ir džiaugiasi grįžusiu nuobodžiu stabilumu.

Bankai nespėja dalyti paskolų, tačiau NT analitikas ragina pradėti galvoti logiškai (56)

Ekonomistai jau kelerius metus viešojoje erdvėje kalba, kad gyvenimas Lietuvoje gerėja. Vienas iš...

Euras reaguoja į pasaulinio finansavimo isteriją: sunku atremti kitų valiutų patrauklumą (31)

Dar per anksti skelbti apie euro traukimąsi, net po prasčiausios jo metų pradžios nuo 2015 metų....

|Maža didelių žinių kaina