Į akis pirmiausia krenta gerokai pasikeitusios ir labiau subalansuotos „Civic“ kūno formos, kurios savo linijomis kiek primena naująją „Toyota Prius“.

Japonas tapo gerokai ekspresyvesnis, su išsišokusia „skruostikaulių“ linija durelėse, kuri plastiškai dera su masyviomis priekinėmis ratų arkomis, o automobilio priekį dabinanti chromuota juosta simpatiškai „primerkia“ LED žibintus. LED šviesomis „apdovanoti“ ir galiniai žibintai.

Anot autoblog.com, naujasis „Civic“ išgyvendino ir dar vieną bjaurią pirmtako klaidą – pigias plastmases salono viduje, kurios ten buvo atsiradusios ne dėl gero gyvenimo. Ankstesnis „Honda“ modelis buvo kurtas globalios finansų krizės akivaizdoje, tad gamintojui teko ieškoti kokybės ir kainos kompromisų.

Interjerą papuošė nauji monitoriai, centrinis kurių bus 7 colių skersmens lietimui jautrus displėjus, o multimedijos įrenginys „sugyvens“ tiek su „Android Auto“, tiek su „Apple CarPlay“ sistemomis.

Kol kas apie variklius „Honda“ nedaugžodžiauja, bet benzininių motorų gamoje žada 1,5 turbininį ir 2 litrų VTEC variklius, kuriuos bus galima suderinti su variatoriumi.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (31)