Kaip pažymi „Autocar“, svarbiausia, kad jis kasdieniame naudojime beveik niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander“ ir tai yra labai gerai.

„Outlander PHEV“ yra vadinamasis „plug-in“ hibridas, kuriam 2 litrų darbinio tūrio vidaus degimo variklis reikalingas tik kaip pagalbinė jėgainė akumuliatoriams įkrauti, smarkiai pagreitėjant ir važiuojant ekstremalesniais režimais. Visiems kitiems atvejams tinka du 80 AG galios elektros varikliai, kuriems patikėta varyti atitinkamai priekinę ir galinę automobilio ašį. Šie varikliai įkraunami naudojant paprastą buitinį elektros tinklą.

„Svarbiausia, kad PHEV niekuo nesiskiria nuo įprasto „Outlander“ visureigio. Gal pastebėsite daugiau LED lempučių, chromuotų paviršių ar specialiai šiam modeliui skirtus lengvo lydinio ratlankius išorėje, kitokius prietaisų skydelius, specifinę pavarų perjungimo svirtį ar daugiau odos viduje, bet tai ir viskas. Tokia pat 591 litro tūrio bagažinė, toks pat praktiškas ir erdvus keleivių salonas“, rašo „Autocar“.

Jei automobilis naudotųsi vien akumuliatoriuose sukaupta energija, jo nuvažiuotas nuotolis siektų vos 53 kilometrus, tačiau PHEV sistema veikia gudriai – senkant energijai akumuliatoriuose įsijungia vidaus degimo variklis, kuris pradeda sukti 80 kW galios generatorių, ir akumuliatoriai vėl kraunami energija. Vidaus degimo variklis taip pat padeda sukti priekinius ratus, jei automobiliui prireikia staiga pagreitėti ar važiuojant sudėtingomis sąlygomis. Tačiau ir varydamas priekinius ratus vidaus degimo variklis nepaliauja sukti generatoriaus ir pildyti akumuliatorių energijos atsargas.

Naudodamasis tokia mišria technologija, „Outlander PHEV“ be papildomo degalų ar energijos papildymo gali nuvažiuoti 880 kilometrų.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (30)