„Tikriausiai kažkada turėsime pradėti „Chevrolet“ gamybą Europoje. Tai yra mūsų strategijoje“, – sakė D.Akersonas.

Šiuo metu į Europą „Chevrolet“ automobiliai yra plukdomi, tačiau jis prapažino, kad „tai turbūt nėra pats efektyviausias“ metodas.

„General Motors“ valdomo Europos padalinio „Opel“ profesinės sąjungos vadovas Klausas Franzas palankiai įverino tokius ketinimus. „Mes tuo domėjomės ilgą laiką“, – sakė jis.

K.Franzas pabrėžė, kad „Chevrolet“ gamyba „General Motors“ padaliniuose Europoje sustiprintų jų pozicijas. Pavyzdžiui, „Opel“ gamykloje Bochume būtų galima gaminti „Chevrolet Orlando“ vienatūrį, kur dabar nuo konvejerių rieda „Opel Zafira“.

Dauguma Europoje parduodamų „Chevrolet“ automobilių yra pagaminti Pietų Korėjoje. Neseniai „Chevrolet“ Rusijoje pradėjo „Cruze“ gamybą. Sportiški modeliai „Corvette“ ir „Camaro“ į Europą vežami iš Šiaurės Amerikos.

Pernai Europoje „Chevrolet“ pardavė 477 tūkst. automobilių, o svarbiausiomis rinkomis buvo Rusija, Uzbekistanas, Italija, Prancūzija ir Vokietija. „Chevrolet Europe“ prezidento Wayne'o Brannono teigimu, „General Motors“ nori, kad 2016 m. šios markės pardavimai Europoje siektų 1 mln. vnt.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją