Antradienį JAV Kongreso posėdyje moteris pasisakė sunerimusi ir dėl ankstesnių bendrovės pasisakymų, neva keisti netinkamas dalis jai brangu. GM dėl savaime užgestančių variklių jau atšaukė 2,6 mln. automobilių, tačiau daugiausiai įmonė kritikuojama dėl delsimo imtis kokių priemonių.

Pirmą kartą kai kuriuose GM gaminamuose modeliuose, pavyzdžiui, „Chevrolet Cobalt“ ar „Saturn Ion“ šis defektas buvo pastebėtas prieš 10 metų, tačiau atšaukti automobilius dėl šios priežastis pradėta tik šių metų vasarį.

„Negaliu jums atsakyti, kodėl prireikė ilgų metų prieš paskelbiant apie šį saugos defektą. Tačiau jus noriu užtikrinti – sužinosime tikrąją priežastį, – kalbėjo M. Barra, liudydama JAV Atstovų Rūmų posėdyje. – Vos sužinojusi apie egzistuojančią problemą nurodžiau bendrovei nedelsiant imtis veiksmų. Paskelbėme visam pasauliui: aptikome problemą, kurią reikia spręsti. Tai ir darome, nesvarbu, kad ir kokių klaidų darėme anksčiau, tačiau nei dabar, nei ateityje savo atsakomybės atsikratyti nebandysime. Šiandien priimsime tinkamą sprendimą. Pirmiausia nori nuoširdžiai atsiprašyti visų, ką paveikia automobilių atšaukimas, ypač žuvusių ar sužeistų asmenų šeimų ar draugų. Man labai gaila“.

Šaltinis
Temos
Be raštiško ELTA sutikimo šios naujienos tekstą kopijuoti draudžiama.
ELTA
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (4)