aA
Ford“ atskleidė naujos kartos šeimyninį vienatūrį „Galaxy“, kuris po kelių mėnesių debiutuos rinkoje.
Ford Galaxy
© Gamintojo nuotr.

Masyvus septynvietis vienatūris iš karto krenta į akis dėl visiems naujiems „Ford“ modeliams būdingų priekinių grotelių, elegantiškos žibintų linijos ir grakštaus silueto. Visiems septyniems „Galaxy“ keleiviams „Ford“ pasiūlys itin ilgą pagalbinių bei saugumo sistemų sąrašą, labai patogų ir lengvai transformuojamą saloną bei visiškai naują dyzelinį variklį.

Naujos kartos „Galaxy“ bus diegiama nauja „Intelligent Speed Limiter“ greičio valdymo sistema, nuskaitanti kelio ženklus ir ribojanti automobilio judėjimo greitį taip, kad vairuotojams nereikėtų diskutuoti su kelių policija.

Dar rimtesnių pasekmių padės išvengti patobulinta susidūrimų prevencijos ir pėsčiųjų atpažinimo sistema „Pre-Collision Assist with Pedestrain Detection“. „Galaxy“ taip pat gaus „Glare-Free Highbeam“ sistemos LED žibintus, kurie aptinka priešais važiuojančius automobilius ir prislopina šviesą, kuri gali akinti vairuotojus, išlaikant maksimalų apšvietimą likusiai erdvei.

Vairavimo tikslumui ir komfortui užtikrinti skirta „Ford Adaptive Steering“ technologija, o dinamiško vairavimo mėgėjams „Ford“ pasiūlys visiškai naują turbininį 2 litrų darbinio tūrio „TDCi“ dyzelinį variklį, generuojantį 210 AG.

Galinėje salono dalyje esanti valdymo panelė leidžia vienu klavišo paspaudimu nulenkti visų penkių antros ir trečios eilės sėdynių atlošus ir sukurti visiškai plokščią bagažo skyriaus paviršių. Klavišo paspaudimu trečios eilės sėdynių atlošus galima ir pakelti.

Plokščios bagažinės grindinys leidžia įkrauti didelius ar griozdiškus krovinius, o galimybė atskirai pajudinti ir palenki antros ir trečios eilės sėdynes reiškia, kad sėdėjimo bei krovimo erdvės kombinacijos yra lengvai pritaikomos kelionei į mokyklą ar oro uostą. Po bagažinės grindimis naujoji „Cargo Management Sytem“ turi 20 litrų tūrio paslėptą talpinimo erdvę, kuri leidžia vežti aukštesnius krovinius.

Priekinės eilės „Ford Multi-Contour Seats“ krėslai su „Active Motion“ masažo funkcija buvo sukurti tam, kad sumažintų keleivių raumenų nuovargį, ypač ilgų kelionių metu. Sukurtos kartu su medikais, 8 skirtingų pozicijų sėdynės taip pat atsižvelgia į karštį ir šaltį bei naudoja 11 pripučiamų pagalvių sistemą tam, kad sukurtų masažuojantį efektą šlaunims, sėdmenims ir nugaros apačiai.

„Ford“ integruotų jungčių galinė pakaba užtikrina patogų važiavimą netgi trečiosios eilės krėsluose, tuo pačiu išlaikydama gana masyvaus automobilio stabilumą ir gesindama tiek šonines jėgas, tiek vertikalų kėbulo judėjimą. „Galaxy“ taip pat turės versiją su galinės pakabos prošvaisos palaikymo sistema, užtikrinančią saugų važiavimą su sunkiu bagažu.

Jau tapo įprasta, kad į visus naujus „Ford“ modelius diegiama nuolat tobulinama automatinė automobilio statymo sistema. „Galaxy“ gavo visą kompleksą sistemų:

- „Perpindicular Parking“ automatiškai įvairuoja automobilį į erdvę palei kitas mašinas tuo pačiu būdu kaip „Active Park Assist“ padeda pastatyti automobilį paraleliai.

- „Park-Out Assist“ padeda vairuotojams išvažiuoti iš paralelinės parkavimosi erdvės, kai sistema veikia vairavimą, kol vairuotojas valdo akceleratorių ir stabdžių pedalą.

- „Side Parking Aid“ siunčia garso perspėjimus ir atstumų indikacijas ekrane iki kliūčių aplink automobilį
„Cross Traffic Alert“ perspėja vairuotojus atbulai išvažiuojančius iš parkavimosi erdvės, kai aptinkamas objektas kertantis laisvą juostą išvažiavimui.

- „Front Split View Camera“ padidina vairuotojo matymo lauką, kai bandoma išvažiuoti iš statymo zonos ar sankryžos. 180 laipsnių kampu matančių kamerų sistema įmontuota „Galaxy“ priekyje.

Papildomos pagalbinės technologijos įdiegtos visiškai naujoje „Galaxy“ yra „Blind Spot Information System“, „Traffic Sign Recognition“, „Lane Keeping Alert“, „Lane Keeping Aid“ ir „Driver Alert“.

Naujos kartos balsu valdoma komunikacijos sistema „Ford SYNC 2” leidžia vairuotojams kontroliuoti telefoną, pramogas, aplinkos temperatūrą bei navigacijos sistemas pasitelkiant paprastą šnekamąją kalbą. Naudingas įrankis šeimos išvykoms ar atostogoms – vairuotojai gali kaipmat pasiekti visą sąrašą netoliese esančių restoranų sąrašą paprasčiausiai sakydami: „aš alkanas“ ar ieškodami pramogų arba lankytinų objektų vardu.

„SYNC 2” taip pat turi „Emergency Assistance“, kuri tiesiogiai sujungia automobilio keleivius su vietos pirmosios pagalbos operatoriais iš karto po avarijos to regiono kalba.

Visiškai naujas „Galaxy“ taip pat yra vienas pirmųjų automobilių, kuriame bus diegiama nauja adaptyvi vairavimo technologija „Ford Adaptive Steering“ padėsianti septynviečiui vienatūriui lengvai manevruoti mieste ir atsipalaiduoti ilgai vairuojant užmiestyje.

Naujajame „Galaxy“ debiutuos naujas 2 litrų darbinio tūrio „TDCi Bi-turbo“ dyzeliniis variklis, generuojantis 210 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą.

„Naujasis „TDCi“ dyzelinis variklis atliepia mūsų „EcoBoost“ šeimos filosofijai – mažesnis darbinis tūris, didesnė galia, didesnis efektyvumas ir taupumas. Dyzelis su dviem turbinomis užtikrina puikią trauką visame sūkių diapazone, o turbininiam varikliui būdinga „duobė“ visai nejuntama“, - teigė „Ford Engine Programs“ vyriausiasis inžinierius Andrew Brumlis.

Kita opcija „Galaxy“ pirkėjams – 2 litrų darbinio tūrio „TDCi“ dyzelinis variklis su kintamos geometrijos turbokompresoriumi. Jis gali būti 120, 150 arba 180 AG.

Benzininių variklių gerbėjai galės rinktis naująjį 160 AG 1,5 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ arba 240 AG 2 litrų darbinio tūrio „EcoBoost“ variklius.

Naujasis „Galaxy“ buvo kuriamas taip, kad vairuotojai ir keleiviai jaustųsi saugiai. Pirmą kartą įrengtos antros eilės sėdynių šonines oro pagalves. Priekinės eilės keleiviams taip pat skirtos kelių apsaugos bei šoninės oro pagalvės, o pripučiamos užuolaidos yra sumontuotos visose trijose eilėse.

„MyKey“ technologija įgalina savininkus užprogramuoti raktą kuris gali blokuoti ateinančius telefonų skambučius; apriboti maksimalų greitį; sumažinti garso sistemos garsą ir išjungti garso sistemą, jeigu keleiviai nėra prisisegę saugos diržų.

„Galaxy“ kūrėjams pavyko išvengti tokio tipo automobiliams būdingo „antsvorio“ įspūdžio. Vienatūris lengvai atpažįstamas kaip elegantiškas, rafinuotas ir dinamiškas pastarųjų metų „Ford“.

Itin sėkmingai pavyko išspręsti masyvaus automobilio galo problemą - suliejant automobilio stiklą su galinių žibintų blokais, sukurtas didelės stiklo erdvės įspūdis. Ploni langų rėmai taip pat sukurti taip, kad padidintų matymo lauką iš automobilio vidaus, o iš išorės automobilis atrodytų grakštesnis.

Visiškai naujas „Galaxy“ pasižymi įmantriu interjeru, kurio centre puikuojasi centrinė konsolė, susiliejanti su viršutine panele ir apgaubianti prietaisų skydelį. Apdailos detalėse daug aliuminio, anglies pluošto ir lako blizgesio. Atviras ir erdvus salonas pasižymi didele stiklo erdve ir pasirenkamu pilnu panoraminiu stiklo stogu.

Tradicinis instrumentų prietaisų skydelis talpina pasirenkamą 10 colių ekraną su animuotu klasikinio stiliaus spidometru ir tachometru. Vairuotojai taip pat gali pritaikyti skaitmeninio ekrano nustatymus ir 3D grafiką pagal savo poreikius. Ekranas automatiškai pritaiko ekrano ryškumą prie aplinkos šviesos.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Įspėjo važinėjančius vasarinėmis padangomis: tik atrodo, kad jos vis dar tinkamos naudoti (7)

Klimato kaitos įrodymų toli ieškoti nereikia: pirmomis lapkričio dienomis lauko termometre...

Ką pakeitė nauji taršos standartai – automobilių gamintojai apie degalų sąnaudas nebemeluoja (8)

Dažnai su naujais automobiliais susiduriantys vairuotojai į gamintojų skelbiamas degalų sąnaudas...

Stovėjimo aikštelės dūsta nuo nenaudojamų automobilių: gresia ir baudos, ir konfiskavimas (94)

Bendro naudojimosi vietose paliktos neprižiūrimos, naudojimui netinkamos transporto priemonės kelia...

Vilniaus gatves užklojo tirštas rūkas: vairuotojai nemato net šviesoforų (47)

Sostinę ketvirtadienio vakara užklupo tirštas rūkas : staiga atvėsus oro temperatūrai...

Aplinkos ministerijos užmojis: per ateinančius ketverius metus – penkis kartus daugiau elektromobilių (13)

Per kelerius metus elektromobilių skaičius Lietuvoje turėtų išaugti penkis kartus, o...

Top naujienos

„Norfa“ atsitraukia: pirkėjai privertė keisti prekybos tinklo planus (26)

Prieš metus pirmąją parduotuvę be tradicinių kasų atidaręs mažmeninės prekybos tinklas...

Naujausiuose reitinguose – didėjanti praraja tarp lyderių (649)

Spalį smuko visuomenės palaikymas didžiausiai valdančiajai „valstiečių“ partijai, tačiau...

Nausėda: Lietuvos rezervai krizei amortizuoti nėra pakankami (42)

Seime prabilus apie artėjančią krizę skubama pabrėžti, kad ji nebūtų tokia, kaip 1998 metais...

Formalumus tvarkysiančios rinktinės sąraše – du „žali“ naujokai, penki „Ryto“ atstovai (5)

Lietuva jau turi kišenėje kelialapį į kitų metų pasaulio krepšinio pirmenybes, bet rinktinės...

Atskleidė schemą, kaip laimimi viešieji pirkimai ligoninėse: nustatė įdomią tendenciją papildyta (21)

STT analitinės antikorupcinės žvalgybos pareigūnai atliko tyrimą, kuriuo nustatė atvejus, kai...

Pietų pertrauka vietoje, kokios iki šiol nebuvo: nenorėjau iš čia išeiti iki paskutinės minutės

Manęs labai dažnai paklausia, kokia gi ta mano mėgstamiausia pietų vieta Vilniuje. Ilgą laiką...

Starkevičius: į Lietuvą grįžta baudžiava – žemė atimama, bet savininkas paliekamas ją dirbti (240)

Kazimieras Starkevičius , buvęs žemės ūkio ministras, ūkininkas, dabar Seimo narys ir...

Apokaliptinės užuominos: Maskva turi planų prie pat JAV sienų? (284)

Panašu, kad Vladimiras Putinas ketina atkurti sovietmečio laikų radioelektroninės žvalgybos...

Juozas Statkevičius: jei pradėčiau kalbėti, veikiausiai vėl likčiau atpirkimo ožiu (42)

„Apmaudu, kad tiek kelių pramyniau, iš esmės koja atidariau Paryžiaus duris, tačiau niekas tuo...

Pokalbių šou „Kitokie pasikalbėjimai“ tiesioginės transliacijos nuo šiol – tik per DELFI TV (3)

Populiariojo gyvų pokalbių šou „ Kitokie pasikalbėjimai “ tiesioginės transliacijos kraustosi...