„B-Max“
Būtent šiame modelyje Europoje debiutuoja inovatyvi balsu valdoma „Ford“ komunikacijos sistema SYNC, kurioje taip pat integruota pavojaus pranešimų programa, automatiškai susisiekianti su vietos pagalbos tarnyba avarijos atveju. B-MAX taip pat tapo pirmuoju automobiliu klasėje, kuriame įdiegta susidūrimų važiuojant mieste išvengimo sistema „Active City Stop“.
„Fiesta ST“
„Ford“ inžinieriai taip pat pasistengė, kad „Fiesta ST“ vairuotojas jaustų džiaugsmą vairuojant – sportiškam vairavimui sureguliuota pakaba yra 15 milimetrų žemiau asfalto nei įprastoje „Fiestoje“. Sukimo momento kontrolės sistema ir trijų skirtingų režimų elektroninė stabilumo sistema išbandyta ekstremaliomis sąlygomis – „Ford“ komanda „Fiesta ST“ bandė daugiau nei 5000 km legendinėje Niurburgringo trasoje.
„Kuga“
„Ford“ nusprendė nekeisti puikiai įvertinto SUV visureigio „Kuga“ formulės, todėl naujoji karta tiesiog buvo patobulinta. Automobilyje įtaisyta automatinė galinių durų atidarymo sistema, aktyvuojama tiesiog pasiūbuojant koja po galiniu bamperiu, krovinių skyrius dabar tapo 82 litrais talpesnis, o galinės sėdynių eilės nugarėlės gali būti nuleidžiamas vienu mygtuko paspaudimu.
„Ford“ taip pat pagerino visureigio važiavimo dinamiką, patobulino visų ratų varymo sistemą bei pridėjo 1.6 litro darbinio tūrio „EcoBoost“ šeimos variklį, kuris įtiks taupiems ir aplinką tausojantiems. „Kuga“ taip pat galės būti užsakoma su SYNC sistema.
„Tourneo Custom Concept“
„Tourneo Custom Concept“ yra visiškai naujos klasės automobilis „Ford“ istorijoje. Gamintojų teigimu, nors ir skirtas komercinei veiklai, „Tourneo“ pasižymi visais įprasto lengvojo automobilio bruožais, pradedant dizainu ir baigiant moderniausia SYNC sistema.
„Focus“
„Focus“ versijų gama pasipildė dar dviem naujokais. Vienas jų gavo naujausią 1.0 l darbinio tūrio „EcoBoost“ variklį, o antrasis – „Focus Electric“ apskritai nenaudoja jokių degalų, nes yra varomas elektra.