aA
Britų žurnalas „Car“ naująjį „Ford Focus RS“ pavadino labiausiai laukiamu 2016 metų automobiliu, Europos sportinių automobilių mylėtojai jau rezervavo daugiau nei 13000 legendinių „Mustang“, o JAV koncerno sportinių automobilių padalinys „Ford Performance“ nieko nelaukdamas įvertino situaciją ir savo modelių kvotą Europai padidino nuo 29000 pernai iki 41000 vienetų šiemet. Kaip teigiama gamintojo atstovų pranešime žiniasklaidai, „Mustang“ ir „Focus RS“ yra neabejotini šių pokyčių katalizatoriai ir abu automobiliai jau netrukus atsiras „Inchcape Motors“ salone Vilniuje.
"Ford Focus RS"
© Gamintojo nuotr.

Pirmą kartą oficialiai į Europą pradėto eksportuoti „Mustang“ amerikiečiai tiesiog nespėja gaminti, o štai pirmasis „Focus RS“ praėjusią savaitę buvo pagamintas Vokietijos Zarluiso mieste esančioje „Ford Performance“ gamykloje. Savo eilės dar laukia ir superautomobilis „Ford GT“, kurio mažos apimties gamyba bus pradėta metų pabaigoje.

„Kalbant apie sportiškiausius „Ford“ modelius, reikia pažymėti, kad šie metai bus išskirtiniai ne vien gamybos apimtimis. Dar niekuomet neturėjome tiek galios, tokių gerų važiuoklių ir tiek naujų technologijų, įskaitant ir unikalią „Ford Performance All Wheel Drive“ įdiegtą naujajame RS“, – nesikuklino „Ford of Europe“ produktų plėtros padalinio vadovas Joe Bakajus.

„Ford Focus RS“ yra vienas iš 12 naujų sportinių modelių, kuriuos „Ford“ planuoja pristatyti pasaulio rinkoms iki 2020 metų.

„Focus RS“ sukurtas „Ford Performance“ padaliniuose Europoje ir JAV, koncerno inžinieriams buvo suteikta beveik visiška veiksmų laisvė. Kompaktiškas hečbekas gavo „EcoBoost“ šeimos 2,3 litro darbinio tūrio turbininį variklį, generuojantį net 350 AG. Galinga jėgainė ir visi keturi varantieji ratai „Focus RS“ leidžia iki 100 km/h įsibėgėti vos per 4,7 sekundės, tačiau įsibėgėjimas nėra svarbiausias tokio tipo automobiliui – valdymo tikslumas ir posūkio įveikimo greitis, pasak „Ford Performance“ specialistų – bus stulbinantis. „Karštasis hečbekas“ taip pat turės kelis nustatomus važiavimo režimus, įskaitant ir „Drift mode“, kuris leis automobilį valdyti kontroliuojant slydimą šonu.

Nuo rugsėjo vartotojai jau užsakė daugiau nei 3100 „Focus RS“.

Ford Mustang“ į Lietuvą būtų atvykęs kur kas anksčiau, tačiau bėda ta, kad „Ford“ gamykla Flet Roke tiesiog nesusidoroja su užsakymų gausa.

Šeštosios kartos „Mustang“ parduodamas su klasikiniu V8 5 litrų darbinio tūrio 421 AG galios varikliu ir gerokai ekonomiškesniu „EcoBoost“ 2,3 litro darbinio tūrio turbininiu varikliu, generuojančiu 317 AG. Galingiausias „Mustang“ iki 100 km/h įsibėgėja per 4,8, o taupesnysis – per 5,8 sekundės.

Pirkėjai Europoje taip pat gali pasirinkti standartinę „Performance Pack“ važiuoklę su Europai pritaikyta stabdžių sistema arba specialiai „Mustang“ sukurtą keičiamų režimų sportinę važiuoklę bei variklio režimo reguliavimo sistemą, pritaikytą lenktynių trasai.

Rinkos analizės agentūros IHS duomenimis, „Ford Mustang“ pernai pirmąjį pusmetį buvo geriausiai parduodamas sportinis automobilis pasaulyje.

Skambios premjeros kiek pritemdė anksčiau pradėtus gaminti sportinius „Ford“ modelius, tačiau jiems 2015-ieji taip pat buvo puikūs.

„Focus ST“ pardavimo apimtys pernai padidėjo 160 proc. Šuolį lėmė atnaujintas ST su benzininiu 2 litrų darbinio tūrio 250 AG „EcoBoost“ varikliu ir visiškai naujas dyzelinis ST su 185 AG ir 400 Nm sukimo momentą generuojančiu 2 litrų darbinio tūrio varikliu. 2018 metais net 47 proc. ST pirkėjų rinkosi dyzelinę versiją. Nenuostabu, turint galvoje, kad šis dinamiškas automobilis 100 km kelio suvartoja vos 4,6 litro dyzelino.

Tuo tarpu sportiškasis „Ford Fiesta ST“ rinkoje jau ne pirmus metus išlieka savo klasės lyderis. Mažos klasės hečbekas išsiskiria itin tikslia ir malonia vairuoti važiuokle, 182 AG benzininiu varikliu ir nebloga dinamika – įsibėgėjimas iki 100 km/h tetrunka 6,9 sekundės. Europoje nuo 2013 metų jau parduota daugiau nei 30 tūkst. „Fiesta ST“.

Tikri automobilių gurmanai nekantriai laukia šių metų pabaigos, kai rinkoje pasirodys pirmieji naujos kartos superautomobiliai „Ford GT“. Anot gamintojo, klasikinės sportinio automobilio architektūros, anglies pluošto konstrukcijos ir galingiausio „EcoBoost“ šeimos variklio – daugiau nei 600 AG – derinys atrodo pritrenkiančiai, o kaip jis važiuos sportinėje trasoje pamatysime birželio mėnesį vyksiančiose prestižinėse Le Mano ištvermės lenktynėse.

Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
Parašykite savo nuomonę
arba diskutuokite anonimiškai čia
Skelbdami savo nuomonę, Jūs sutinkate su taisyklėmis
Rodyti diskusiją Rodyti diskusiją

Automobilių dizaineris apie šiandienos automobilius: sunku atskirti, kuris yra kuris (3)

Šiais laikais, kai pramonė nužengė taip toli, kai automobiliai patobulėjo tiek, kad blogų jau...

Vyras įsigytą mašiną iš salono vadina „kate maiše“, pardavėjai ginasi parašais ant sutarčių (332)

Arūnas iš Klaipėdos įsigytą „Ford Grand C-Max “ vadina „kate maiše“, nors automobilį...

„Toyota“ gamins hibridinį „Corolla“ modelį – žada itin mažas degalų sąnaudas (6)

Nusprendę, kad nebenori tęsti „Auris“ modelio gamybos, „ Toyota “ koncernas praplėtė...

Lietuvos automobilių parko paveikslas kone nesikeičia – į šalį plūsta seni „dyzeliai“ (169)

Dauguma varomi dyzelinu ir maždaug 11,3 m. amžiaus – toks yra į Lietuvą atvežamų naudotų...

Kaip automobilį renkasi šeimos: pirmiausia rūpi kaina, tada – saugumas (6)

„Lietuvos metų automobilį 2019“ renkančios komisijos nariai sutinka, kad vieno recepto renkant...

Top naujienos

„Putino liudininkai“: 2012-aisiais prasidėjo tikros nesąmonės (134)

Vitalijaus Manskio dokumentinis filmas „Putino liudininkai“ – viena iš svarbiausių...

Po daugelio metų aplankė Gariūnus: tokias kainas mieste sunkiai rasi (111)

Ilgus metus Gariūnuose nesilankiusi Aistė apniukusį šeštadienį nusprendė netysoti namie, o...

Žaidėjus išteisinęs ir sirgaliams dėkojęs Jankauskas: tai jau kelia neviltį specialiai iš Ploješčio (52)

Ploješčio miesto tuščios stadiono tribūnos nesukliudė antrąkart rumunams įveikti Lietuvos,...

Dar vienas skandalas Kaune: medikus šokiravo motinos elgesys su mažyliu – skubiai iškvietė vaikų teises (588)

Motina meta kaltinimus Kauno klinikų medikams . Anot jos, šie galimai per stipriai suspaudė vaiką.

Po žinių apie sniegą – patikslinta sinoptikų prognozė: nemalonumai užklups netikėtai (19)

Sekmadienio dieną Lietuvos padangė bus debesuota. Nedideli pragiedruliais pasirodys kai kuriose...

Lori Anne Allison - vienintelė moteris, sugebėjusi nutempti Johnny Deppą prie altoriaus: kas ji ir kodėl apie ją nekalbama?

Gerokai anksčiau, nei suvaidino kapitoną Sparrow ar policininką Tomą Hansoną, Johnny‘is Deppas...

Rumunai suvarpė Lietuvos vartus ir išmetė rinktinę į žemiausią divizioną (340)

Šeštadienį daugiau nei 15 tūkstančių vietų turinčiame Ploješčio miesto stadione vykusiose...

Vieta, apie kurią lietuviai galėjo tik pasvajoti: paslaptingas kino teatras, kur leidžiama daugiau nei įprastai (70)

Sostinėje įsikūrė nauja vieta, apie kurią anksčiau net nesvajojote, kad tokia gali būti. Po...

Žurnalistė apsilankė nuogalių kurorte: orgijos vyko vidury baltos dienos (178)

„Ateik greičiau pažiūrėti! Aname balkone vyksta orgija!“ – sušukau savo seseriai, rodydama...