Kompanijos šaltinių teigimu, šis sprendimas priimtas praėjusio mėnesio pabaigoje, o naujasis modelis turėtų pasirodyti 2013 m.

Kompaktinių automobilių segmentas yra antras pagal dydį Europoje, rodo „Jato Dynamics“ duomenys. Šio segmento pardavimai per metus siekia 3,16 mln. ir sudaro 22 proc. rinkos. Pagal pardavimus Europoje pirmauja maži automobiliai, kurių per metus nuperkama 3,64 mln. vnt. (25 proc. rinkos).

Dabartinis „Bravo“ ir „Qashqai“ buvo pradėti pardavinėti Europoje 2007 m. Iš pradžių šių modelių pardavimai buvo panašūs, tačiau praėjusių metų statistika rodo, kad „Qashqai“ automobilių nuperkama 5 kartus daugiau (216 tūkst. vnt. prieš 44,8 tūkst. vnt.).

„Automotive News“ rašo, kad prieš keletą metų pristatytas „Qashqai“ „Nissan“ modelių gamoje taip pat užėmė kompaktinių automobilių segmento atstovo „Almera“ vietą.

2008 m. „Fiat Bravo“ pardavimai dar siekė 95 292 vnt., tačiau pernai rezultatai smuko daugiau nei du kartus. Pernai Europoje šį modelį beveik pavijo net ir toks nišinis modelis kaip „Toyota Prius“ (42,8 tūkst. vnt.).

Prieš keletą metų „Bravo“ modelį pristatydamas „Fiat“ žadėjo, kad per metus parduos mažiausiai 120 tūkst. vnt. Kompanijos teigimu, šis modelis pelningas, jeigu parduodama bent jau 75 tūkst. vnt. per metus. Per pastaruosius 2 metus gamintojams šios žymos pasiekti nepavyko.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją