„Panda“ modeliuose Italijos gamintojas ketina pabrėžti funkcionalumą, paprastą naudojimą ir nedidelę kainą, tad šie modeliai bus skirti racionaliems pirkėjams, kurie automobiliui nenori išleisti didelės pinigų sumos, ir varžysis su „Kia“, „Hyundai“ bei „Dacia“ modeliais. Tuo tarpu 500 serija skiriama žmonėms, kurie automobilio ieško labiau remdamiesi emocijomis, o ne racionaliais apskaičiavimais, vertina išraiškingą dizainą ir už dailesnę automobilio išvaizdą bei plačias tinkinimo galimybes yra pasiryžę sumokėti daugiau.

„Automotive News Europe“ spėja, kad dabartinis „Panda“ modelis netolimoje ateityje gali buti pervadintas „Panda S“. Pirkėjams siūloma ir keturiais ratais varoma šio mažylio versija „Panda 4×4“. Pasenusį ir prastai parduodamą „Bravo“ kompaktinį hečbeką gali pakeisti „Panda L“ modelis, kuris būtų arba mažas visureigis, analogiškas „Nissan Qashqai“, arba daugiatikslis vienatūris, kartu pakeisiantis ir „Fiorino/Qubo“ modelį. Svarbiame kompaktinių automobilių segmente Italijos gamintojui žūtbūt reikia sustiprinti pozicijas, nes dabar Europoje per mėnesį neparduodama nei 800 „Bravo“ automobilių. Manoma, kad amerikietiškojo „Dodge Journey“ pagrindu gaminamas „Fiat Freemont“ vienatūris taip pat galėtų būti vizualiai priderintas prie kitų „Panda“ serijos automobilių ir pervadintas, pavyzdžiui, „Panda XL“.
Fiat 500L Living

Mažasis „Fiat 500“ yra labai sėkmingas modelis, tad gamintojas po poros metų veikiausiai tik nežymiai pakoreguos jo išvaizdą bei įdiegs išmanesnę multimedijos sistemą. Manoma, kad visų „Fiat 500“ gamyba bus sutelkta Tychy gamykloje Lenkijoje, nes dabar Europos rinkai skirti modeliai gaminami Lenkijoje, o Šiaurės Amerikos ir Kinijos rinkoms skirti „Fiat 500“ surenkami Meksikoje esančioje „Chrysler“ gamykloje.

Italijos gamintojas kuria penkiadurį mažą automobilį, kuris pakeistų „Punto“ ir modelių gamoje užimtų vietą tarp 500 ir 500L. Šio modelio pavadinimas dar nėra žinomas, manoma, kad jis pasirodys 2016 m. Jo gamybos apimtys galėtų sudaryti 180 tūkst. automobilių per metus.

Neseniai debiutavęs mažas vienatūris 500L šiandien turi jau tris versijas: kukliausią ir mažiausią 500L, apie 20 cm ilgesnę „500L Living“, kuri gali turėti ir septynvietę modifikaciją, ir visureigiškai atrodančią „500L Trekking“, kuri už įprastinę 500L yra ilgesnė 12 cm ir turi elektroniškai valdomą diferencialą. 500L „Fiat gamoje pakeitė „Idea“, o „500L Living“ – „Multipla“ modelius. Visos 500L versijos yra gaminamos „Fiat“ gamykloje Serbijoje.
Fiat Panda

Kitais metais rinkoje turėtų pasirodyti ir mažas visureigis 500X, kuris pakeis „Suzuki“ gaminamą ne itin sėkmingą „Sedici“ modelį. 500X turės priekinių arba visų keturių varomų ratų sistemą ir kartu su analogišku „Jeep“ modeliu bus gaminami Italijoje. Mažas „Jeep“ visureigis turėtų pasirodyti birželio mėnesį, o 500X galima laukti rudenį.

O. Francois teigimu, tokia „Fiat“ strategija yra reakcija į Europos rinkos poliarizaciją, kuomet vieni pirkėjai dairosi į mažus prestižinius modelius, o kiti renkasi nebrangius korėjietiškus ar „Dacia“ markės automobilius, tad įprastinės masinės markės netenka vis daugiau rinkos. „JATO Dynamics“ duomenimis, per pirmus devynis šių metų mėnesius „Panda“ ir 500 serijų modeliai sudarė du trečdalius „Fiat“ pardavimų Europoje, tuo tarpu atitinkamu laikotarpiu pernai ši dalis siekė 57%. Vis dėlto galima suabejoti, ar tokia stipri orientacija į mažų automobilių segmentus leis atgauti prarastą rinkos dalį ir dirbti pelningai, nes mažų automobilių maržos yra labai nedidelės. „JATO Dynamics“ duomenimis, „Fiat“ markės pardavimai Europoje per tris šių metų ketvirčius smuko 2%, o „Fiat“ grupė, kuri dar apima „Alfa Romeo“, „Lancia“ ir „Jeep“ markes, pirmąjį šių metų pusmetį Europoje patyrė 185 mln. eurų (639 mln. Lt) nuostolį.

Fitch Ratings“ pastebi, kad „Fiat“ strategija užims nemažai laiko ir turi reikšmingą įgyvendinimo riziką, nes ir kitos markės suka panašiu keliu. Pavyzdžiui, „Citroen“ taip pat vysto kuklesnę C ir prabangesnę DS modelių serijas.