„Mes neparduodame automobilio su nuolaida. Mes parduodame nuolaidą ir prie jos pridedame dar automobilį“, – sakė „Milan Honda“ salono pardavimo konsultantas Claudio Stucchi.
„Jeigu nėra nuolaidos, mašinos nieko nedomina“, – sakė kreivą šypseną išspaudęs pardavėjas.
Remiantis „Barclays“ pranešimu, didžiausias nuolaidas Vokietijoje, Prancūzijoje ir Britanijoje siūlo „Peugeot“ ir „Opel“. Pavyzdžiui, britai pirkti „Peugeot“ automobilius viliojami nemokamu 3 metų draudimu, sumokėtais kelių ir automobilio aptarnavimo mokesčiais, pagalbos kelyje paslauga.
„Tai tiesiog skerdynės, – sakė „GM France“ vadovas Yves Pasquier-Desvignes. – Agresyviais būdais bandoma pritraukti tiek privačius pirkėjus, tiek įmones“.
„Unipol“ banke Milane dirbantis Adriano Luciano šiemet nutarė pakeisti savo pasenusį „Volkswagen“ į „Škoda“ vien dėl gerų nuolaidų.
„Škoda“ tikrai labai stengėsi. Gavau tokį variklį ir automobilį, kokio norėjau, ir dar sumokėjau 4 tūkst. eurų (13,8 tūkst. Lt) mažiau nuo pradinės 28 tūkst. eurų (96,6 tūkst. Lt) kainos“, – sakė jis.
Britanijoje „Hyundai i20“ parduodamas su 20 proc. nuolaida (už 7995 svarų sterlingų/27,6 tūkst. Lt).
„Fiat“ Italijoje pirkėjus vilioja nuolaidomis degalams. Štai visi iki liepos 31 d. perkantys naują automobilį, gauna specialiai pirkėjui pagamintą kredito kortelę, su kuria tam tikrose degalinėse litras benzino kainuoja 1 eurą. Italijoje yra vienos aukščiausių degalų kainų Europoje ir vidutiniškai 1 litras benzino kainuoja 1,83 euro (apie 6,3 Lt). Šis pasiūlymas parengtas remiantis numatoma rida, taigi pigų benziną italai galės piltis maždaug 3 metus po automobilio pirkimo.
Statistika rodo, kad per pirmą pusmetį Europoje naujų automobilių nupirkta 7 proc. mažiau nei atitinkamu laikotarpiu pernai.