Įgyvendinus EK pasiūlymus, naujų lengvųjų automobilių vidutinis išmetamo CO2 kiekis būtų sumažintas nuo 135,7 g/km 2011 m. iki 95 g/km 2020 m., o iki 2015 m. būtų pasiekta privaloma 130 g/km CO2 riba.

Europos Sąjungos (ES) klimato veiksmų komisarės Connie Hedegaard teigimu, skaičiuojant dabartinėmis kainomis, priėmus naująsias taisykles, Europoje nuo 2020 metų degalams kasmet bus išleidžiama 30 mlrd. eurų mažiau, o tai esą pajus ir verslas, ir vartotojai, rašo „Lietuvos žinios“.

„Ką iš to gaus paprastas vairuotojas? Taisyklės bus taikomos tik naujiems lengviesiems automobiliams ir tik nuo 2020 metų. Taip, naujos mašinos bus brangesnės, tačiau per kelerius metus papildomos išlaidos atsipirks, nes, sumažėjus išmetamam anglies dioksido kiekiui, sumažės ir išlaidos degalams. Skaičiuojant dabartinėmis kainomis, lengvojo automobilio savininkas kasmet degalams galėtų išleisti 1174 Lt (340 eurų) mažiau. Per visą automobilio naudojimo laikotarpį būtų sutaupyta apie 6910 Lt (2000 eurų), įskaitant papildomas pradines išlaidas“, – teigė C. Hedegaard

EK priimtam sprendimui dar turės pritarti ES šalių aplinkosaugos ministrai ir Europos Parlamentas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (36)