Planuojama, kad naujasis automobilis bus leidžiamas trijų versijų: galiniais ratais varomas EQS 450+ bei visų ratų pavaros EQS 450+ 4MATIC ir EQS 580 4MATIC. Jų galia siekia nuo 265 iki 400 kW, o maksimalus sukimo momentas – iki 858 Nm. Įdomu tai, kad 4MATIC modeliuose galia, siunčiama į elektrinę pavarą, yra reguliuojama 10 tūkst. kartų per minutę – taip užtikrinimas ne tik didesnis efektyvumas, bet ir dinamiškumas.
Remiantis gamykliniais pagal WLTP standartą atliktais testais, automobilis galės nuvažiuoti iki 660 km vienu įkrovimu. Tokią galimybę suteiks beveik 108 kWh talpos baterijos.
Dizaino įkvėpimas – aerodinamikos lyderis EQS sedanas
Praėjusiais metais pristatytas EQS sedanas iki šiol tebėra serijinių automobilių aerodinamikos čempionas. Būtent sedano dizainas su aptakiais kėbulo elementais tapo atspirtimi kuriant elektrinio visureigio išvaizdą. Optimizavus tipinius visureigio oro srauto valdymo elementus, gautas iki šiol unikalus erdvumo ir aerodinaminio efektyvumo derinys.
Naujasis elektrinis visureigis EQS turi tokią pat ilgą važiuoklės bazę kaip ir EQS sedanas (3210 milimetrų), bet yra daugiau nei 20 centimetrų aukštesnis. EQS SUV važiuoklės priekyje yra keturių svirčių laikoma ašis, o gale – autonominė daugiasvirtė pakaba. Pneumatinė pakaba su adaptyvia amortizavimo sistema yra standartinė įranga. Važiuojant sudėtingesniu reljefu, automobilio prošvaisą galima padidinti 2,5 cm.
Be įprastų vairavimo programos režimų „Eco“, „Comfort“, „Sport“ ir „Individual“, versijose su 4MATIC sistema yra dar pažangesnis vairavimo bekele režimas „Offroad“. Be to, automobilyje standartiškai montuojama ir vairuojamoji galinė ašis, kurios posūkio kampas iki 4,5 laipsnių. Pasinaudojus galimybe nuotoliniu būdu atsisiųsti papildomą programinę įrangą, galinės ašies ratų posūkio kampas gali padidėti iki 10 laipsnių.
Atskiros pramogos keleiviams – grynesniame nei lauko ore
EQS SUV kėbulo matmenys ir dizainas, sukurtas specialiai elektrinei platformai, automobilio keleiviams leidžia mėgautis erdviu salonu. Standartiniame modelyje antrąją sėdynių eilę galima reguliuoti elektriniu būdu, pasirinktinai siūloma trečia sėdynių eilė su dviem papildomomis individualiomis sėdynėmis. Bagažinės tūris be trečios sėdynių eilės – iki 880 litrų.
Salono interjero akcentas – MBUX kontrolės ir pramogų sistemos ekranas. Šis didelis lenktas ekranų blokas driekiasi beveik nuo vieno priekinio statramsčio iki kito, jo plotis – 1,4 metro. Trys ekranai, esantys po bendru dengiamuoju stiklu, vizualiai susilieja.
12,3 colių priekinio keleivio OLED ekranas suteikia atskirą automobilių funkcijų kontrolę ir netgi galimybę mėgautis pramoginiu turiniu automobiliui važiuojant: jeigu salono stebėjimo sistema aptinka, kad vairuotojas žiūri į keleivio ekraną, ji pritemdo keleivio pramoginį turinį.
EQS sedanas buvo pirmasis „Mercedes-Benz“ serijinis modelis, kuriame nuotoliniu būdu galima įdiegti naujas automobilio funkcijas. Visureigyje EQS šios galimybės labai išplėstos. Pavyzdžiui, po automobilio įsigijimo galima atsisiųsti MBUX papildytos realybės navigacijos funkcijas, vairavimo su priekaba asistentą ir daugelį kitų.
EQS SUV itin didelis dėmesys skiriamas salono oro kokybei. Didelio našumo HEPA filtras sulaiko net 99,75 proc. kietųjų dalelių, patenkančių su lauko oru – dulkių, žiedadulkių ir pan. Šiame filtre yra net 600 gramų aktyviosios anglies, jos bendras absorbcijos plotas prilygsta 150-iai futbolo aikščių.
Naujos saugumo funkcijos – šeimų su vaikais patogumui
„Mercedes-Benz“ taiko integralaus saugumo principus visuose modeliuose, todėl ir EQS visureigis turi tvirtą saloną, specialiąsias kėbulo deformacijos zonas ir šiuolaikiškas pasyviosios saugos sistemas. Kita nauja „Mercedes-Benz“ savybė yra priminimas apie salone likusį keleivį – ši sistema gali aptikti vaikus, kurie galbūt liko nepastebėti automobilio gale.
Sukūrusi EQS SUV, „Mercedes-Benz“ žengė svarbų žingsnį mobilumo su nuline emisija link. Modelis yra pagamintas visiškai C02 atžvilgiu neutraliu būdu. Šis visureigis išrieda į kelią, įkūnydamas realius mobilumo su nuline emisija, išteklių saugojimo ir atsakingos žiedinės ekonomikos sprendimus.
Skelbia apie vietas centre, kur 2 valandas parkavimas nemokamas
Sostinės Taryba trečiadienį patvirtino siūlymus, kurie keis rezervuotų automobilių stovėjimo...
ES naujų automobilių rinkoje – stipriausias kritimas nuo pandemijos (1)
Problemos tiekimo grandinėse balandį toliau neigiamai veikė naujų automobilių pardavimus Europos...
Vilniuje duris atvėrė moderniausias Rytų Europoje „Renault“ ir „Dacia“ centras
Ketvirtadienį, gegužės 12-ąją, Vilniuje duris atvėrė moderniausias Rytų Europoje „ Renault...
Balandį stebimas Lietuvos naudotų automobilių rinkos sumažėjimas
„AutoTyrimų“ duomenimis, gautais išanalizavus VĮ „ Regitra “ pateiktus pradinius duomenis,...
„Renault“ parduoda turtą ir išeina iš Rusijos: rusai žada atversti „naują „Moskvič“ istorijos puslapį“
Prancūzijos automobilių gamintoja „ Renault “ pardavė savo turtą Rusijos vyriausybei,...
Top naujienos
Ispanijoje gyvenanti Aušra Burnienė: rudenį šios šalies kurortuose nusipirkti būstą gali būti neįmanoma dėl vienos priežasties papasakojo apie kainas (1)
Pilni lėktuvai lietuvių į Ispaniją leidžiasi ne tik atostogų, apstu ir norinčių čia susirasti...
Užkalnis. Kroksų apokalipsės: vaivorykštė, NATO, Landsbergis (16)
Yra žmonių, kuriems pavydėti nesigauna .
Ką išduoda nauji Rusijos grasinimai kaimynėms: Kremlius sukūrė situaciją, kurios nebuvo šimtmečius (2)
Šios šalis taps priešėmis – tą minutę, kai jos taps NATO narėmis, imsimės žingsnių. Jei...
Putino diagnozė slepia ir svarbesnę informaciją: šito dar niekas garsiai nesako
Tikra ar išgalvota Rusijos prezidento Vladimiro Putino sunki liga neabejotinai lems ir karo...
Karas Ukrainoje. Zelenskis: Ukrainos šiaurė jau išvaduota Rusija iš „Azovstal“ evakuotiems kariams nieko gero nežada: pasirodė nežmoniškų siūlymų (6)
Evakuacijos misija „ Azovstal “ plieno gamykloje Mariupolyje tęsiasi, trečiadienio naktį savo...
Randai: kodėl niekas nesako, kad jiems užgijus negalima atsikvėpti – neprižiūrimi jie gali sukelti negrįžtamų padarinių
Turbūt sunkiai rastume žmogų, kuris neturėtų nė vieno rando. Bet savotiškas paradoksas – ne...
Majauskas apie ekonomikos būklę, naujus mokesčius ir NPD santykį su MMA: tam tikrų pakeitimų tikrai reikia
Infliacija, planuojamos didinti bazinės palūkanų normos, nedarbo augimo rizika rodo, kad šie metai...
Lietuvos miestas, kurį 9 dienoms buvo „okupavę“ latviai – supykę, kad žemaičiai neleidžia Kalėdų atšvęsti, grįžo namo (2)
Sovietmečiu kai kas Skuodą pašaipiai vadindavo lietuviškąja Kamčiatka. Bet ne todėl, kad ten...
Išjuokta „Tinder Swindler“ auka – apie pragarą ir traumą, kurią patyrė: po to, kai prakalbau, tiek daug dalykų pradėjo vykti išskirtinis Delfi Plius interviu
Pernillos Sjoholm gyvenimas „ant popieriaus“ atrodo kone tobulas: jos darbas yra keliauti po...
Bozulis: Prancūzijos miestelis, plytintis aukštai virš „duobės“
Trou de Bozouls, arba Bozulio duobė, yra didžiulis pasagos formos kanjonas, esantis šalia Bozulio...