Galimybė panaudoti elektromobilių baterijas kaip tarpinę talpyklą kintamo vėjo generuojamai energijai skatina Daniją ypač aktyviai kurti ir vystyti elektromobilius. Dėl šios priežasties dalis „Edison“ projektui atliekamų tyrimų yra skirti optimizuoti dvikryptę elektros srovę tarp automobilio ir tinklo.

„Siemens“ taip pat kuria ir pačių elektromobilių komponentus. Klimato kaitos konferencijoje Kopenhagoje kompanija kartu su automobilių gamintoju „RUF“ pristatė tris demonstracinius „eRUF Stormster“ automobilius, sukurtus pagal „Proshe Cayenne“ platformą. Tokie automobiliai yra naudojami kaip vietinės susisiekimo priemonės. 340 AG (250 kW) „Stormster“ su pilnai įkrauta baterija gali nuvažiuoti 180 km, 100 km/val. greitis pasiekiamas per 9 sek., o maksimalus automobilio greitis siekia 150 km/val.

„Siemens“ energijos padalinys projektuoja greitai įkraunamas automobilių baterijas. Vietoje įprastos 220 voltų įtampos baterijoms įkrauti bus naudojama 400 voltų įtampos ir 63 amperų srovė. Vėliau tikimasi pasiekti, kad 300 kilovatų įkrovimo galia automobilio bateriją pilnai įkraus per maždaug 6 minutes. Inžinieriai taip pat tiria, kaip nuolatinis baterijų įjungimas ir išjungimas veikia elektros tinklo stabilumą. Šie tyrimai atliekami „Edison“ konsorciumo partnerio, Danijos Technikos universiteto, Risø tyrimų miestelyje.

„Siemens“ technologijų padalinio specialistai šiuo metu kuria komponentus naujam elektromobiliui „Greenster II“, kurio ribota serija pasirodys 2010 metų pabaigoje. Pagrindinė naujovė yra atskirais elektriniais motorais varomi užpakaliniai ratai, kurie įgyja optimalią galią bet kokioje situacijoje kelyje. Tai leidžia atsisakyti diferencinės pavaros ir žymiai palengvinti automobilį. Ateityje atskiras varymo sistemas turės kiekvienas iš keturių elektromobilio ratų. Tokiems automobiliams nebereikės pusašių, kardano, pavarų dėžės, jie bus lengvesni ir erdvesni.

Šaltinis
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją