Kiek seniau „Volkswagen“ į elektromobilių rinką ketino įstoti miestui skirtu automobiliu „Up“. Po šio modelio pristatymo turėjo sekti gamintojo „E-Golf“ ir „E-Jetta“ modelių pristatymai vartotojams.

Tačiau Vokietijos automobilių gamintojas nusprendė startuoti su „E-Golf“, taip norėdamas nusiųsti „svarbų signalą“. Bendrovė „Vokswagen“ tikisi, kad šiuo žingsniu jai pavyks įsitvirtinti elektromobilių rinkoje aplenkiant kitus automobilių gamintojus.

„Golf“ modelis yra populiariausias minėto automobilių gamintojo modelis. „Norime pristatyti elektromobilį, kurio kaina bus visiems prieinama“, – dar kovą tvirtino „Volkswagen“ grupės vadovas Martinas Winterkornas. Tai buvo jo atsakas į kritikų pastabą, esą bendrovė „Volkswagen“ neskiria pakankamai dėmesio aplinkai draugiškam transportui.

Bene svarbiausias raktas į elektromobilių sėkmę – tai galingos ir prieinamos kainos ličio-jonų baterijos sukūrimas. Šioje srityje bendrovė „Volkswagen“ bendradarbiauja su tokiomis Japonijos elektronikos bendrovėmis kaip „Toshiba“ ir „Sanyo“, taip pat – su Kinijos baterijų ir automobilių gamintoju BYD.