Komanda ne vieną mėnesį planavo ištaigingą naujos eros starto ceremoniją, tačiau Rusijai užpuolus Ukrainą ir pasaulio dėmesiui nukrypus į karą, šventę pakeitė pagalbos Ukrainai rinkimu.

„Pristatymą planavome iš anksto, ir Rusijai įsiveržus į Ukrainą buvo daug minčių, ar verta daryti renginį karo akivaizdoje. Situacija pavojinga ir mūsų šaliai, agresorius siekia įbauginti visuomenę, kad ši nustotų gyventi savo gyvenimus. Tad nusprendėme nebijoti, dirbti toliau ir kurti vertę. Kadangi viską buvome pasiruošę dar iki Ukrainos užpuolimo, nusprendėme parodyti, ką turėjome paruošę, o pristatymą skyrėme paramos rinkimui Ukrainos gynybai“, - situaciją paaiškino komandos lyderis Mantas Matukaitis.

Komandos svečiai, partneriai, kolegos lenktynininkai, lenktynių organizatoriai pristatymo metu aukojo pinigus Jono Ohmano vadovaujamai Ukrainos paramos grupei „Blue/Yellow“.

Ar gali „Lamborghini“ pagerinti ir Nemuno Žiedo rekordą?

Mantas Matukaitis tiki, kad agresija iš rytų bus pažabota ir lenktynininkai Lietuvoje galės kovoti trasose. Sportininkas tikisi, kad „Ignera by Dynami:t“ komanda artėjančiame sezone bus tarp lyderių. Tai leis padaryti nauja technika: „Lamborghini Huracan ST EVO“ automobilis.

„Mes ilgai galvojome, kokiu automobiliu varžytis, kad turėtumėme optimalų santykį tarp įvaizdžio, greičio, aptarnavimo kaštų ir galimybių jį eksploatuoti. Ir šis „Lamborghini“ buvo optimaliausias variantas. Nors mano širdis visada linksta link Amerikos, itališkas superautomobilis pasirodė logiškesnis ir racionalesnis“, - aiškino M. Matukaitis.

Tai gamyklinis, nuo pat pagrindų lenktynių trasai sukurtas bolidas. 5,2 litro darbo tūrio V10 formos atmosferinis variklis išvysto 620 AG pajėgumą ir 570 Nm sukimo momentą. „Lamborghini“ Baltijos šalyse jau įrodė savo pajėgumą, šiam „Huracan ST EVO“ modeliui priklauso trasų Rygoje ir Parnu rekordai.

„Ignera by Dynami:t“ lenktynininkas viliasi, kad galbūt juo pavyks pagerinti ir pernai naujai užfiksuotą Nemuno Žiedo trasos rekordą. Aišku, jei žemas ir itin galingas automobilis galės pavažiuoti nelygioje ir ne itin saugioje vienintelėje Lietuvos trasoje. Ir tai – tik rudenį, pasibaigus pagrindiniam lenktynių sezonui.

Tikslas – būti tarp greičiausiųjų Baltijos šalyse

„Mes šiemet norime grįžti į pergalių kelią „Aurum 1006 km“ lenktynėse. Paskutiniai metai mums nebuvo sėkmingi, tad tikime, kad su senuoju automobilių parku išnyks ir visos negandos. Mes keliame sau tikslą būti greičiausiųjų trejetuke absoliučioje įskaitoje. Ten pat norėtumėme būti ir Baltijos šalių ilgų nuotolių lenktynių čempionate GT-Pro klasėje“, - tikslus paskelbė lenktynininkas.

Paskutiniai metai „Dynami:t Energy Racing“ ekipai nebuvo sėkmingi. Užpernai prieš pat lenktynes užlinko gamyklinio „Porsche 911“ variklis, pernai į greičiausiųjų penketuką pretendavusią komandą stabdė avarijos. Tiek „Porsche“, tiek žiūrovų numylėta „Chevrolet Corvette“ surado naujus savininkus, o su partnerių, įmonės „Ignera“ pagalba komandos garaže jas pakeitė „Lamborghini“, kuri lenktynių aistruolius stebins išvaizda ir kels šiurpuliukus žviegiančiu V10 motoro garsu ne mažiau, nei „Corvette“.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
www.DELFI.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją